Huonekaluonnettomuus

PetjaJäppinen

Kuukausi sitten olin onnettomuudessa.

Ikean tuolista katkesi selkänojaa pystyssä pitävä pultti ja kaaduin saaden kaularangas revähdyksen ja ruhjeita.

Laitoin asiasta heille reklaamaatiota silloin.
Ja kahdesti perään.

Kun nyt tuli kuukausi täyteen, vaa'itin kuppini ja huomaan sen olevan aivan himppua vajaa ylitse vuotavainen.

Soitin onnettomuuden aiheuttaneelle Ikeaan.
Katsoin aiheelliseksi nauhoittaa puhelun ja saattaa olla että Ihmiskunta saa lähiaikoina kuullakseen mielenkiintoisen nauhoitteen.

He kertoivat että ovat laittaneet minulle sähköpostia 30.10.

Mutta eipä ole näkynyt.Katsoin kaikki postilaatikkoni.Roskalaatikkoni.

Ei ole.Koska kunnon dokumentaatio on tarpeen, haluan kirjallisia todisteita.

Oletan heidän ymmärtävän, etten luovuta todisteita heille, ennen kuin he ovat kärsineet ja näin ollen minä en tietenkään anna heille tuolin raatoa, ennen kuin he ovat korvanneet sen, mitä korvattavakseen kohtuudelle kuuluu.

Mutta mittani on nyt likimain piripinnassa. Ja kun se valuu yli, niin tiedän mitä minä teen.

Silloin en enää välitä korvauksesta, vaan haluan hyvitystä, ja se tulee heille paljon paljon kalliimmaksi.

Minä en anna kenenkään varastaa itseltäni, ja tämä huonekalukauppias on varastanut hyvän oloni viikoksi, hän on varastanut aikaani ja vaivaani.

Kävin sitten Ikeassa ja heidän ajatuksensa oli maksaa minulle 44€.

Tuollainen korvausehdotus on minusta jo rikos sinänsä; se loukkaa säädyllisyyden tajua

1

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näiltä palstoilta

olen lukenut, että joku Jyskin tuoli oli aiheuttanut jollekin myös vammoja. Oli reklamoinu ja kyseinen tuote poistettiin myynnistäkin. En muista saiko korvauksia. Jos kiinnostaa, yritä ettiä keskustelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe