Huonekaluonnettomuus

PetjaJäppinen

Kuukausi sitten olin onnettomuudessa.

Ikean tuolista katkesi selkänojaa pystyssä pitävä pultti ja kaaduin saaden kaularangas revähdyksen ja ruhjeita.

Laitoin asiasta heille reklaamaatiota silloin.
Ja kahdesti perään.

Kun nyt tuli kuukausi täyteen, vaa'itin kuppini ja huomaan sen olevan aivan himppua vajaa ylitse vuotavainen.

Soitin onnettomuuden aiheuttaneelle Ikeaan.
Katsoin aiheelliseksi nauhoittaa puhelun ja saattaa olla että Ihmiskunta saa lähiaikoina kuullakseen mielenkiintoisen nauhoitteen.

He kertoivat että ovat laittaneet minulle sähköpostia 30.10.

Mutta eipä ole näkynyt.Katsoin kaikki postilaatikkoni.Roskalaatikkoni.

Ei ole.Koska kunnon dokumentaatio on tarpeen, haluan kirjallisia todisteita.

Oletan heidän ymmärtävän, etten luovuta todisteita heille, ennen kuin he ovat kärsineet ja näin ollen minä en tietenkään anna heille tuolin raatoa, ennen kuin he ovat korvanneet sen, mitä korvattavakseen kohtuudelle kuuluu.

Mutta mittani on nyt likimain piripinnassa. Ja kun se valuu yli, niin tiedän mitä minä teen.

Silloin en enää välitä korvauksesta, vaan haluan hyvitystä, ja se tulee heille paljon paljon kalliimmaksi.

Minä en anna kenenkään varastaa itseltäni, ja tämä huonekalukauppias on varastanut hyvän oloni viikoksi, hän on varastanut aikaani ja vaivaani.

Kävin sitten Ikeassa ja heidän ajatuksensa oli maksaa minulle 44€.

Tuollainen korvausehdotus on minusta jo rikos sinänsä; se loukkaa säädyllisyyden tajua

1

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näiltä palstoilta

olen lukenut, että joku Jyskin tuoli oli aiheuttanut jollekin myös vammoja. Oli reklamoinu ja kyseinen tuote poistettiin myynnistäkin. En muista saiko korvauksia. Jos kiinnostaa, yritä ettiä keskustelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4885
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      128
      3497
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3104
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2247
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      448
      1921
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1578
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1347
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      63