käyttäjä. Eli kuka on tämän suomi24 foorumeiden paras rekisteröitynyt käyttäjä, tilitonttua ei saa äänestää julkaisen gallupin voittajan huomenna klo 12:30 - jake page-
GALLLUP:kuka on tämän
13
648
Vastaukset
Asiallisin rek. jäsen on minusta Irezum.
- Irezum
...asialliset käyttäjät äänestävät muita asiallisia käyttäjiä. :D
- Geittonaama
White knight on ehkä asiallisin
- Geittonaama
hän on kyllä White Knight
- tiedät-kyllä-kuka
(otsikko)
- tyyppi vaa
white knight on siis ihan paras tilitonttu on ihan paska sen vierellä
- joku vaa
ots9iko
- Fin-Evili
Wartti sen olla pitää ;)
- dfgdfgfdgdfg
mun mielest white knigth tai teemuhobitti!!!
-Taitaa olla Wartti
- neonclover :)
eiköhän nuo vanhat wartti ja masteco vie.
- Irezum
Eiköhän se ole joku näistä sivistyneistä, eli Drake tai t.o.a.
Laatu korvaa määrän, eli aktiivisuudella ei ole tässä asiassa paljonkaan sananvaltaa. - WattuJr
Sanoisin näiltä näkymin White Knight :)
Asiallinen, fiksu ja auttavainen :D
Mutta en sitten tiedä, olen uusi näillä foorumeilla.
-Wattu Jr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691234
- 611067
- 81002
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli207942- 12902
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää28809Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775