Ivecon pakki hajos

kaawio

Näin pääsi käymään siis torstaina ,oli siinä miettiminen ,miten hoitaa jako loppuun.Pakki on jo pisemmän aikaa vittuillut menemmällä itsekseen pois päältä ja ollut hankala laitettava,mutta en oo asiaa sen kummemmin miettinyt ,kun työmaan vanha Volvo FL-6 on tehnyt samaa vuosikaudet ja toimii silti aina vaan,olis kyllä tarvinnu reagoida ennemmin....

No soitto Lakalaivan autokorjaamolle ja sanoivat ,että siirtohaarukkahan sieltä on varmuudella mennyt,on kuulemma noiden ZF:ien vakiovika,on kuin linnunluuta osa.Mutta sanoivat ,että eivät saa autoa työn alle ennen tiistaita.

Sitten soitto Seinäjoen Raskoneelle ,jonne sainkin ajaa auton melkein samantien.Tänään sitten tuli soitto sieltä mulle,että kaveri,joka siellä askit huoltaa on buukattu kuukaudeksi eteenpäin,vai peräti lomallako,mutta jos auton haluaa äkkiä liikenteeseen,niin kannattais harkita vaihto-askia,kuulemma osat maksas melkein saman,puhutaan siis tonneista?

Mitä siis nyt ,vieläkö uskaltais sen auton sieltä Tampereelle ajaa,ettei mee loputkin kamat ,niinkun Lakalaivassa sanoivat olevan vaarana,kun on irtorautaa nyt askissa.

Auto on siis Iveco Eurotech Cursor 00' ja aski ZF 8-vaihteinen (puolitus ja jakaja)

Ai niin,miten siis jakolenkki tehtiin loppuun? No onneksi oli jo suurin osa tehty ja lopuissa paikoissa sitten apua pyytämään,yhteen S-markettiin nostettiin tavarat laituriin Agrimarketin trukilla,sitten parissa paikassa veto/työntöapua traktorilla ja pyöräkuormaajalla;-)

3

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi vaivautunut

      Itse olisin soittanut kaverin paikalle toisella autolla, siirtänyt laudan kautta kamat sen autoon, toivottanut kivaa loppupäivää ylimääräisen jakelun merkeissä ja lähtenyt itse viemään autoa pajalle. Mutta kukin tyylillään...

    • pakki puuttuu

      En Ivecon sisuksia niin tunne mutta jos perse kestää auton seisottamisen pajalla vaihteiston korjauksen ajan, korjauta se. Jos hankit samalla rahalla purkuvaihteiston, samainen siirtohaarukka sieltäkin on ehkä menossa, ehkä ei. Siitä et saa mitään takeita. Kun taas korjatussa vaihteistossa ainakin tämä asia on kunnossa, ja ammattitaitoinen asentaja näkee askia avatessa mitä muuta sinne kannattaa laittaa.

    • parempaa huolta

      pakistasi. Minulta se ei ole särkynyt silloinkaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      17
      1025
    Aihe