Ellos lastenhuoneen kalusteet

Hattiwatti

Emäntä meni ja tilasi Ällökseltä ipanalle kaapin ja sängyn. Lähes 500e livahti mennä, mutta työn laatu on aivan käsittämättömän huonoa. Pakkelilla ja maalilla korjailtu pintavikoja, reiät, puuntyöstö ja muut asiat aivan per****ä, materiaali varmaan jotain jätelautaa, liimaukset irvistää, muutama levy jo valmiiksi reunasta alkuun heljennut. Kuvastossa kaikki oli viimosen päälle siistin näköistä ja hienoa, onko kellään muulla vastaavaa kokemusta tälläsistä jutuista. Palautukseen lähtee ja lujaa. Tämän tarinan opetus, älä osta sikaa säkissä vaan tarkista ostamasi tavara paikan päällä, ei ikinä enää netti huonekaluja!!!!!!!!

4

2622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laatua arvostava

      Kyllä nettikaupoista muutakin löytyy kuin Ellos-laatua. Kannattaa vain katsoa tuotetiedoista, mitä niissä kerrotaan ja kysyä valmistajaa, ellei muuten mainita (joskus eivät kilpailijoiden vuoksi mainitse). Itse asiassa nettikaupoista taitaa löytyä vieläpä laadukkaampia tuotteita kuin monista alan kaupoista, jos vain osaa etsiä.

    • ven

      Minä tilasin myös Ellokselta sellaisen lasten pulpettimallisen kirjoituspöydän. Kokoaminen oli tosi hankalaa, eikä johtunut siitä, etten olisi osannut, vaan myös apuun hälytetty isäni totesi osien kertakaikkiaan olevan toisiinsa sopimattomia. Kyllä se pöytä kasaan saatiin ja on ihan tukeva nyt, mutta joku levy oli jo alunperin halki ja suuhun jäi paskan maku. Minä päätin, etten ikinä enää osta mistään mitään koottavaa, enkä kovin helposti huonekaluja netistä kokonaisenakaan.

      • kynttilänpolttaja

        Itsekin olen noihin törmännyt Ikean halvatkin kalusteet on ollut ihan laadukkaita eikä kasaamisessakaan ole ollut ongelmia.

        Nyt törmäsin päinvastaiseen ilmiöön eli ostin tosi kalliita (myyjän mielestä ei kalliita vaan laadukkaita) Partylite kynttilöitä. Niiden piti olla huippulaadukkaita, kestää pitkään, palaa kokonaan, ei savuta, ei valu jne.
        No nyt kun niitä polttelin niin kuopalle palaa niin että reunat jää, savuttaa ja ei tuo kestoaikakaan juuri eroa muista.

        Ajattelin että hinnalla saa kerrankin laatua PÖH maksoin tyhmänä parista pöytäkynttilästä yli 50€!
        Samalla rahalla ostin nyt ostoksille.com verkkokaupasta vastaavia Aroma therapy kynttilöitä Hinta 2.95 ja 3.95 sain siis samalla rahalla kymmenen kertaa enemmän ja mielestäni ne ovat parempia, vanilja kynttilän tuoksuissa tässä juuri fiilistelen.
        Kallis hinta ei siis todellakaan kerro onko joku hyvä vai ei .


    • ex ällös asiakas

      missä huonekalut on tehty?;)
      Minäpä kysyin ja mitään en sieltä enään tilaa....
      Ihmekös laatu asiat tökkii...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe