miten tekisin?
a)uuden range/2h:n
b) jatkan samalla vanhalla str purella jonka cb 34 str 54 ja att 20 (liitän membuks)
c) mage puren teen
d) teen rangerin
Hei Auttakaa pliis
7
480
Vastaukset
tee kuules rangeri se pwnaa kun saat rangen 40-50 ota membu ota range ensin ihan huippuunsa lol, minä en osaa sanoo muuta kun että tee rangeri n
- fgsdfdsfsdfsdfsdf
(B) (B) (B)
- jep jep
ymmärtäny miksi pitäisi liittyä jollain ukolle membuksi joka ei osaa käyttää mitään membu tavaraa...tuntuu jotenki haaskaamiselta
- warry
jotkut liittävät pureja membuksi jos he haluavat käyttää parempia aseita ja uusia taikoja. sitä paitsi he saavat parempia tavaroita pk:lta ja se on helpompaa.
- jep jep
warry kirjoitti:
jotkut liittävät pureja membuksi jos he haluavat käyttää parempia aseita ja uusia taikoja. sitä paitsi he saavat parempia tavaroita pk:lta ja se on helpompaa.
kysymykseni viittasi enemmän siihen että, miksi yleensä liitytään niin pienillä tasoilla ettei voida hyödyntää paljo mitään membu tavaroita
- .-.--.-
hmm Yleensä membu PURET eivät ole niitä ensimmäisiä accoja :) ja sen takia membuksi liitytään aikaisin että kehitys ei maistuisi puulta esim volcanossa lessereitä hmm....
- WattuJr
Jos freenä aijot uudella purella pysyä, tee Ranged/2h. Sillä jaksaisit pelata pitkään :P
-Wattu Jr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1451628
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!541534Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681143Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1031067- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa53860Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s88825Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57743- 59705
- 34676