Kiitos todella paljon!!!

Kiitos vain kaikille, jotka kävivät haukkumassa tarinani lyttyyn! Ihan teidän kannaltanne lopetin sen, koska se oli niin p*skan hyvä! :D Jeps, nyt tulette tähänkin palstalle haukkumaan sitä. "Joo, kiva kun lopetit sen! Se oli niin
p*ska!" Eli kiitos vain!
Mutta käykääpäs lukemassa, olenko sittenkään kaverini kanssa niin huono tarinantekijä:
http://www.oversti.vuodatus.net

11

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta se oli yksi parhaista tarinoista joita olen lukenut. Mutta en vain yleensä "jaksa" kommentoida niihin mitään. Enkä siksi varmaan ole nähnyt että sitä haukuttaisiin... Tää oli vaan mun mielipide että se oli hyvä :D :D :D

    • Maryyh

      Kylläpäs teet hätäisiä päätöksiä. Oletko varma, että haukkuja ei ole se sama? Tarkistitko IP osoitteen? Tuntuu myös siltä, että et kestä huonoakaan palautetta..

      • Älä nyt lopeta sitä tarinaa, saa ettiä taas kissojen ja koirien kanssa HRG:tä netistä. Älä välitä noista valittajista, tuo on vaan sun tyylisi tehdä tarinaa. Mä ainakin pidän ku se on erilainen kuin muut. Mutta kai se on sun oma päätös jatkatko, mut olisi se kivaa että jatkuis nyt jonkin aikaa...


    • sari2

      ootin kuin kuuta taivahalta, mutta ymmärän sun vihan koska kävin lukemassa noin hakumiset mutta harmi kun on noita tonttujakin .

    • Candyliini

      Eips. Nyt et lopeta! Kerrankin on saanut nauraa sims 2 tarinalle! Se hrg on ihan sika hyvä mä suosittelin sitä mun kamuille ja nekin rakastu siihen. Meitä lukijoita on todella paljon.. Älä välitä haukkujista se on vaan niitten mielipide. Mä ja mun kamut ainakin rakastetaan tota ! Älähän nyt loppaaa

    • Sims2fani

      Kuule, sun tarina on TOSI hyvä, oot varmasti tehnyt kovasti töitä sen eteen - älä välitä haukkujista!!! Ties vaikka ois kateellisia... Jatka samaan malliin, tsemppiä!!! :-)

    • Miriam

      Musta se tarina oli vähän sekava. En tykänny, mut ei kannata vaan luovuttaa joidenkin haukkujien takia. Mutta pliis, yritä ladata edes jotain, ennen kuin laitat nettiin. Miks luovutit noin helposti?

    • *$$$*

      No on se nyt niin hirveetä!!! Siis eikö ihmisillä saa olla omaa mielipidettä asiasta?! Ei kannata tulla nettiin jos ei pientä kritiikkiä kestä! Itsehän sinne kirjoitit että olet tottunut kestämään kritiikkiä!!!!

      • "kestän kyllä kritiikk...

        Siis voi LOL! Sä itse sanoit, et kestät kritiikkiä! No etpä kestäny, vaan heti vedit herneen nenään! Kritiikistä pitäisi OPPIA, ei suuttua! Hankippa huumorintaju, ja älä kirjoita nettiin sellaista mikä ei ole TOTTA!


    • En siis ole lopettamassa HRG Överstiä. Se jatkuu. Kyse oli toisesta tarinastani, jonka ensimmäinen (jo) osa meni p*skaksi! Sain ihan tarpeeksi haukkuja, joten lopetin sen. :>
      HRG Översti JATKUU!
      http://www.oversti.vuodatus.net

    • Joku

      Rakastin tota tarinaa!! Saihan sille nauraa? Nauroin nimittäin vatsa kipeänä! Loistavaa! Kerrankin jotain erilaista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe