Mistä maasta maapallolta löytyy kaikkein järkevimmät ja asiallisimmat ihmiset? Sinne haluaisin muuttaa jos mahdollista. Suomen koen lapsellisten aikuisten lapsi- ja ihmis-epäystävällisenä maana.
kokemuksia ja arveluja!?
3
852
Vastaukset
- että täältä
Kouvolassahan ne on.
- pidin
Australian rennosta meningistä. Kaksi kertaa siellä käyneenä haluan vieläkin sinne. Muita vastaavia paikkoja en n. 40 käydyn maan joukosta voi tuoda muita paremmaksi.
"Don´t worry mate..." - Jo vain!
Saksa on yleisen perinnetiedon mukaan tylsimpiä ja asiallisimpia maita. Niilläkin on tosin omat "oktoberfestinsa" jotka kannattaa kiertää. Pohjois-Saksa on vielä ehkä tylsempi kuin etelä.
Ruotsikin on kyllä selvästi enempi säädelty ja tylsempi maa kuin Suomi.
Sveitsiä pidetään kyllä aika tarkkana maana mutta kolme eri kielialuetta ja kultuuria kyllä tekee sen että joustavuttakin täytyy löytyä, joten epäilen.
Itävallasta on kyllä monia merkkejä ulkomaalaisvihamielisyydestä ja tiukkapitoisuudesta. Itse asiassa Hitlerkin oli kotoisin sieltä. Kokeileppa Itävaltaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307