kelläkään kokemuksia verkkokaupasta

petteri_t

Tilasin taanoin tässä hierontapöydän bestmassage nimisestä nettikaupasta, pöytä ei ole vieläkään saapunut perille.. Kauppa sijaitsee eu alueella. Onko kenelläkään kokemuksia ko firmasta..

18

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varovaisuutta

      Et kai vaan ole maksanut mitään?

      • petteri_t

        Kyllä. Tilaus edellytti etukäteismaksua.


      • Olen ostanut
        petteri_t kirjoitti:

        Kyllä. Tilaus edellytti etukäteismaksua.

        Hei!
        Ostin viime keväänä hoitopöydän ja muita tuotteita ko. kaupasta ja tunnen monia muita ostaneita. On hyvä ja luotettava kauppa. Ostamani puinen matkapöytä on aivan ihana ja siinä on mukavan pehmeä maata. Teit varmasti hyvät kaupat.
        Aion kohta tilata vielä levennysosat pöytään, vaikka leveähän se muutenkin on niin kuin luontaishoidoissani pitääkin.


      • petteru_t
        Olen ostanut kirjoitti:

        Hei!
        Ostin viime keväänä hoitopöydän ja muita tuotteita ko. kaupasta ja tunnen monia muita ostaneita. On hyvä ja luotettava kauppa. Ostamani puinen matkapöytä on aivan ihana ja siinä on mukavan pehmeä maata. Teit varmasti hyvät kaupat.
        Aion kohta tilata vielä levennysosat pöytään, vaikka leveähän se muutenkin on niin kuin luontaishoidoissani pitääkin.

        Tuleeko pöytä kotiin asti? Vai tuleeko ilmoitus sitten kun paketti postissa on? Tilauksestani tosiaan on yli kuukausi eikä mitään ole kuulunut. eikä minulle ole annettu postinseuraus koodia. Alkaa epäilyttämään. Eivätkä ne bestmassagessa edes vastanneet minun sähköpöstiin.


      • pari viikkoa
        petteru_t kirjoitti:

        Tuleeko pöytä kotiin asti? Vai tuleeko ilmoitus sitten kun paketti postissa on? Tilauksestani tosiaan on yli kuukausi eikä mitään ole kuulunut. eikä minulle ole annettu postinseuraus koodia. Alkaa epäilyttämään. Eivätkä ne bestmassagessa edes vastanneet minun sähköpöstiin.

        sitten tavaraa.

        Toimitus kesti 6 päivää tilauksesta ja tilaus tuli kotiovelle. Sain ilmoituksen s-postissa silloin kun he lähettivät tilaukseni.

        Hot stone tuotteet ovat muuten huomattavasti edullisempia kuin Suomessa, eikö yhtään huonompaa!

        Laitoin uuden tilauksen menemään äsken, sain välittömästi tilausvahvistuksen.

        Ei täällä ole mitään moittimista ainakaan ja maksoin Visa kortilla.


    • sirkku v

      No hei Petteri!
      Jokos olet saanut hoitopöytäsi? Itse olen juuri ajatellut tilata oman pöytäni ko. kaupasta. Joidenkin pöytin kohdalla taiskin olla että niitä ei ollut varastossa vaan et niitä saa vasta 7.1. jälk. tms. Josko se aiheutti viivästysstä...

      • Petteti_t

        Tuli se sieltä ku olin laittanu sinne usean kyselyn saksaksi. Väittivät että kuljetusfirma olisi hukannu ensinmäisen pöydän. Sitä ennen ne väitti että ei ois rahat tullu perille. harkitsen vakavasti että tilaanko enään toista kertaa.. Enkä minä saanu sieltä mitään tilausvahtuksia tai postikoodeja missään vaiheessa. Mutta pöytä on kyllä hyvä.


      • sirkku v
        Petteti_t kirjoitti:

        Tuli se sieltä ku olin laittanu sinne usean kyselyn saksaksi. Väittivät että kuljetusfirma olisi hukannu ensinmäisen pöydän. Sitä ennen ne väitti että ei ois rahat tullu perille. harkitsen vakavasti että tilaanko enään toista kertaa.. Enkä minä saanu sieltä mitään tilausvahtuksia tai postikoodeja missään vaiheessa. Mutta pöytä on kyllä hyvä.

        No kiva kun sait pöydän kuitenkin ja ettei rahat hävinneet "bittiavaruuteen". Tuliko pöydän hintaan mitään lisäkuluja, vai saitko sen juuri siihen hintaan kun se sivuilla oli?


      • petteri_t
        sirkku v kirjoitti:

        No kiva kun sait pöydän kuitenkin ja ettei rahat hävinneet "bittiavaruuteen". Tuliko pöydän hintaan mitään lisäkuluja, vai saitko sen juuri siihen hintaan kun se sivuilla oli?

        sama hinta se oli ku siinä sivulla luvattiin.


    • Helenainenkin

      Tilasin eilen ja maksoin sen. Pitääkö ottaa yhteyttä euroopan kuluttaja- asiamieheen sillä vahvistusta ei ole tullut sähköpostiin vaikka luvattiin. Luottokortilla maksoin.

      • Sama Heleenainenkin

        Kirjoitin edellisen viestin ja pyydän kovasti anteeksi hötkyilyäni. Tuli tänään vahvistusviesti sähköpostiin ja suomalainen mies oli jättänyt puhelimeeni viestin kun en ollut vastannut. Pöytä on jo matkalla.


    • sergeika

      Tilasin viikon sitten, sain pari vahvistusta spostiin ja tilausnumeron. Mutta nyt on hiljaista. Puhelimella ja spostilla eivät vastaa. Onko kaikki ovat saaneet tilaamansa tai oliko hujaritapauksia?

    • pötyäkö

      Hei.
      Tilasivajaa viikko sitten tuolta pöydänolisi pitänyt ensin lukea näitä viestejä täältä.
      kaikki toistaiseksi hyvin.
      Rupesin kuitenkin pelkäämään, ettei kaikki olekaan hyvin koska puhelimeen sielä ei todellakaan vastata.

    • Tonppa358

      me tilasimme muutamia tuotteita ja maksoimme ja sieltä tuli parin viikon jälkeen viestiä että millähän nimellä maksu on maksettu kun ei näy heillä suoritusta. vastasin viestiin nimen jolla maksettiin ja nyt tuli viestiä että on tilaus peruttu kun ei ole maksettu. laitoin nyt kuitenkin vielä heille kuitin maksusta joka on maksettu samana iltana kuin tilauskin tehtiin. katsellaan miten käy.

    • jennuska88

      Tilasin hierontapöydän juuri äsken ja samantien tuli sähköposti vahvistus. Soitin myös 09 aikuiseen numeroon jossa suomalainen mies vastasi. Nyt sit odotellaan kannattiko

      • Pilamitar

        jennuska88, tuliko pöytä?


      • Jokuristo

        Onko täältä kukaan tilaillu vähään aikaan?


    • massagest

      minää tilasin 5.2.2018. Eikä tavarat ole tullut, vaikka tilausvahvistukset on tullu. Kyselin sähköpostilla moneen kertaan. Sitten tuli viesti että kuljetuspuolella on jotain ongelmia. Saa nähä tuleeko ollenkaan. Toki onneks tilasin vain muutamalla kympilä. Mutta on viimeinen tilaus kyseiseltä yritykseltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe