Hei. Minkälaisia autoja ventzuelassa on taxeina? Meitä on menossa 7 hengen porukka ja sitä vain ihmettelen että mahdummeko samaan taxiin vai pitääkö aina ottaa kaksi eri autoa?Mielessä alkaa pyöriä tyhmiä kysymyksiä kun matka lähenee ja viimeaikaiset tiedot matkoilta ovat varsinkin turvallisuuden kannalta olleet hiukan ei toivottuja kun jo päiväsaikaan voi joutua ryöstetyksi puukolla uhaten.
taxeista
5
1719
Vastaukset
- Laumasielu
Vai seitsemän henkilön lauma. Ei kai kaikki mahdu samaan henkilöautoon edes Ojalan laskuopin mukaan.
Vai että pelkäätte ryöstetyksi joutumista puukolla uhaten, aika merkillistä että koko porukka kerralla ryöstetään puukolla. Peljätkää enemmän kun näette jonkun osoittelevan aseeella.- Matkailija Sede
No, missähän taksiin sopisi 7 henkilöä he he.
Eipä ryöstetty puukolla eikä muutenkaan.
Ystävällisiä ihmisiä sen sijaan tapasin.
- .....
Eli toisin sanoen aloittaja yritti varmaan kysyä, että onko siellä esim. tilataxeja vai ovatko kaikki taksit normaaleja henkilöautoja (1 4).
Tarviiko sitä aina vittuilla? Ilmeisesti.- oma loma
Juuri sitä tarkoitin. Ja ilmeisesti näitä idiootteja viisastelijoita lötyy aina. Sen olen huomannut tätä lukiessa. Kauan se kestikin ennenkuin joku viisasteli mutta onneksi näitä neropatteja varten on keskustelu palstoja missä he voivat itseään toteuttaa.Kiitos asiallisesta kannanotosta.
- ei näkynyt
oma loma kirjoitti:
Juuri sitä tarkoitin. Ja ilmeisesti näitä idiootteja viisastelijoita lötyy aina. Sen olen huomannut tätä lukiessa. Kauan se kestikin ennenkuin joku viisasteli mutta onneksi näitä neropatteja varten on keskustelu palstoja missä he voivat itseään toteuttaa.Kiitos asiallisesta kannanotosta.
Moi, tilatakseja ei normaali taksiliikenteessä näkynyt. Retkenjärjestäjillä oli käytössä minibusseja, joita varmaan saa kuskeineen vuokrattua, jos osaa kysellä oikeista paikoista.
Taxeista tuntui arviolta noin puolet olevan Nissaneita, primeraa tms, ja toinen puoli oli sitten 70-luvun jenkkirautoja. 7 porukalla kannattaa ottaa kaksi taxia. Hinnat olivat todella edullisia. Esim.30 km matka maksoi n. 5 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892