laitan tulemaan tavaraa

japaninroipetta

joo ajattelin kysellä minkälaista roipetta ja härpäkkää ihmiset haluais japanista.mahdollisesti alan välittämään tavaraa suomeen josko kiinnostuneita ostajia löytyy.

muistakaa että yli 75 euron hinnasta tavaraa jos lähettää niin ylimenevästä osasta menee veroa tullille.ja tietysti teräaseet ja vastaavat samuraitouhut on laittomia lähettää, sori vaan kaikki pikkuninjat siellä..

kaikenlaiset vaatteet,meikit,kumisammakot ja mitkä vaan tavarat on mahdollista saada josko onnistumme löytämään halutun tavaran.

niin että kertokaa mitä pukinkonttiin tarvitte katsotaan josko löytyy.

3

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idea..

Eipä olekaan kukaan koskaan ennen Japanista tavaraa
      tuonutkaan eikä nettikauppojakaan ole vielä keksitty.

Rahat tietty tilillesi etukäteen?

• japa itse

ihanan sarkastinen hermanni olet.

ihan ajattelin tehdä kauppaa virallisen tahon kuten huutonetin kautta.

kunhan kysyn etukäteen mitä tavaraa minun sinne kannattaa laittaa myyntiin että menisi kaupaksi myös..

ja aivan varmasti rahat tilille etukäteen huutonetin kautta,varmennetun käyttäjän kanssa teen ainoastaan kauppaa kun olen varmennettu itsekin.

toki moni varmasti myy japanintavaraa,mutta tuskin mikään laki kieltää myös minua liittymästä myyjien joukkoon?

minulla on valtavasti aikaa ja ajattelin tehdä pientä lisätienestiä tällä tavalla.

• ippe82
        japa itse kirjoitti:

ihanan sarkastinen hermanni olet.

ihan ajattelin tehdä kauppaa virallisen tahon kuten huutonetin kautta.

kunhan kysyn etukäteen mitä tavaraa minun sinne kannattaa laittaa myyntiin että menisi kaupaksi myös..

ja aivan varmasti rahat tilille etukäteen huutonetin kautta,varmennetun käyttäjän kanssa teen ainoastaan kauppaa kun olen varmennettu itsekin.

toki moni varmasti myy japanintavaraa,mutta tuskin mikään laki kieltää myös minua liittymästä myyjien joukkoon?

minulla on valtavasti aikaa ja ajattelin tehdä pientä lisätienestiä tällä tavalla.

Miten olisi, jos hommaistit Ginga Nagareboshi gin-mangaa sekä oheistuotteita. Ginga Densetsu Weed-mangalla kuin myös oheistuotteilla on kysyntää. (Tekijä Yoshihiro Takahashi) Ginga Densetsu Weedin pehmoleluja oli myynnissä ennen joulua ja hinnat nousi 90-200 Euroon. Koithan katsoa huutonetista hakusanalla Ginga.. Näille löytyy aina Suomesta ostajia.

Varsinkin, jos onnistut löytämään jotain harvinaisempaa kuten astioita, lautapelejä, pyyhkleitä, palapelejä, pehmoleluja, puhelinkortteja jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      50
      3601
    2. 39
      3043
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      148
      2887
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2353
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      45
      1829
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      97
      1631
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1124
    8. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1101
    9. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1066
    10. Miten tällaista voi tapahtua

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?
      Virrat
      41
      945
    Aihe