Gallup: kenen konserttikiertue...?

aitiosakki

Gallup: kenen konserttikiertue oli mielestänne syksyn paras? Menettekö kenties ensi kerralla uudelleen ja saitteko rahoillenne vastinetta eli jäikö hyvä mieli?

11

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK.

Tapani Kansan 40-vuotis taiteilija juhlakonserttikiertue oli ainakin aivan mahtava! Olin Tapanin konsertissa Turun konserttitalolla, eikä olisi voinut upeampaa musiikkielämystä toivoa. Täyskymppi koko konsertti! Kyllä se konsertti piristi ja antoi taas voimia jaksaa näin kaamoksen keskellä. Keväällä olen menossa Hartwall-areenalle Tapsan juhlakonserttiin uudestaan :-D

• konsertti

oli mielettömän hyvä. Erittäin hyvät kappaleet valittu soittolistalle ja muutenkin.

• Iskelmäfan72

Tapani Kansan 40-vuotisjuhlakiertue ja Jyväskylä 9.11! Sitä on vaikea tai kenties jopa mahdotonta ylittää!

• joka sai minut välillä aina kyyneliin asti.ei surusta vaan siitä hyvästa olosta jonka sain oli TAPANI KANSAN juhlakonsertti.Tältä istumalta lähtisin heti katsomaan uudelleen .nyt taitaa jostain syystä joulukonsertti jäädä väliin,sillä se oli poistettu keikat osiosta tapsan sivuilta.

• timanttihanki

Ainuttakaan hetkeä en vaihtaisi pois kokemastani, jonka sain Kari Tapion konsertissa. Oli lämmin, hieno tunnelma. Saapa vertaista hakea - ainakin minä ja seurueeni saimme ikimuistoisen illan - tällä sitä jaksaa arkea pitkälle. Tällaistahan sen musiikin pitää parhaimmillaan olla!

• aikamiespiika

...oli se taas niin upea,charmikas ja loistavaääninen,ah! Niin tuo Kari Tapio...sekasin vieläkin...

• Tapani Kansan 40-vuotisjuhlakonsertti Hämeenlinnassa, kuten koko juhlakonsertti kiertue oli kyllä ilmiömäisen hyvä. Tapsa on mykistävän charmikas, karismaattinen, upeaääninen ja monipuolinen laulaja. Konsertissa kuultiin upeita italialaisia suuriskelmiä, vallattoman mainion kansanlaulu sikermän, aariatyylistä hehkutusta (O sole mio), Lauri Viitaa, tangoja, Olavi Virtaa ja tietysti Tapsan upeita omia tuttuja lauluja ja hittejä.
      Paitsi että Tapsa lauloi mahtavasti, niin hän myös esiintyi tosi hurmaavasti. Eloisaa, ilmeikästä, vauhdikasta, herkkää.... Puhtia ja huumorintajuakaan ei mieheltä puutu.
      Oon aina tiennyt, että Tapsa on hyvä, mutta en arvannut, että NÄIN hyvä! :)
      TAPSA RULEZ!

• autiokaravaani

Ensin ajattelin,kun näin Kari Tapion konsertti-ilmoituksen joskus loppukesästä, että aikooko mies tosiaan vetää 32 konserttia ja saada niihin kaikkiin ihmisiä. Ajattelin, että liekö vähän yliampuvaa. Vaan, kun konserttirumba lähti käyntiin, kuului monesta pitäjästä, kuinka salit oli täys. Pitihän se itsekin sitten kokea. Eikä yhtään kaduta, että menin. Niin hienon musiikkielämyksen sain marraskuisen arjen keskelle. Vilpittömästi häpeän epäluulojani ja nostan hattua tälle miekkoselle. Muutamasta sananvaihdosta hänen kanssaan sain myös lisäpotkua joulun odotukseen. On aikamoinen saavutus, ainakin Suomen maassa, saada isojen kaupunkien isot(kin) konserttisalit täyteen,varsinkin ns. yksin, oli artisti sitten kuka tahansa. Ei se kovin monelta onnistu. Olkoot onnellisia suosiostaan ne, jotka tämän ovat saavuttaneet, varsinkin vuodesta toiseen...

• Fenderinjatke

Suomen valovoimaisin ja osaavin artisti, parhaimmat muusikot, kollektiivinen kokemus koska salit ovat aina tupatentäynnä.

• Uusi fani

Tapani Kansan taiteilijajuhlakonsertti Kuopiossa oli fantastinen. T.Kansa on Suomen karismaattisin, monipuolisin ja upeaäänisin kevyenmusiikin miesartisti. Orkesteri, taustalaulajat, valaistus, äänentoisto ja tietenkin Tapsa itse... kaikki oli ensiluokkaista! Ei ihme, kiertue oli loistava menestys ja salit täynnä ympäri Suomen.

• pappamammarainen

Tästä sen näkee taas, että kyllä nuo vahnat konkarit vielä vetää yleisöä puoleensa ja täyttää konserttisaleja. Niin, että onpa monella nuoremmalla artistilla paljon oppimista. Musiikki on sekin aikamoinen taitolaji...Hienoa, että sen ihania taitajia on olemassa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106