Eli kahden kameran vaiheilla tässä nyt mietin: Ostaisiko Canon PowerShot A560 vai Nikon COOLPIX L5?
Itse kuvaisin kameralla:
liikkuvaa kohdetta (harmi, järkkäriin ei nyt ole varaa, se varmaan olisi paras mahd.); koiria, lapsia. Sekä ihan yleisesti maisemia yms. Ja videonpätkiä tulisi myös kuvattua eli kamerassa olisi hyvä olla aika hyvä videokuvaus. Kummassa lie parempi?
Ja lisää vaihtoehtoja voi tarjota.
Olisin TODELLA kiitollinen vastauksista :)! En näistä kameroista paljoa vielä tiedä.
Canon PowerShot A560/Nikon COOLPIX L5?
2
964
Vastaukset
- Canon A570
Gigantin nettikaupasta 169€ tai jotain. Mutta siis Canon on nopeampi ja siinä on parempi videokuvanlaatu kuin tuossa Nikonissa, tosin se vie myös enemmän tilaa. Joka tapauksessa, noiden nopeiden kohteiden kuvaamiseen pokkarit on surkeita, mutta Canon ehdottomasti noista kahdesta parempi valinta siihen ja suosittelen tuota kuvanvakaimella varustettua 570 mallia.
- fujifilmi
Fujifilm on pokkareista ainoa jolla jotenkuten pystyy ottamaan liikkuvasta kohteesta kuten koirista lapsista kuvia. Ainoa huono puoli on että parhaita malleja f30/f31 ei enää valmisteta. f50 on lisätty liikaa pikseleitä, joten kuva on huonompi kuin noilla edellisillä malleilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891