annetaan singer poljettava ompelukone

niisuku

annetaan singer ompelukone(poljettava).1900-luvun alkupuolella valmistunut.onko ketään kiinnostunut.

12

3221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut,

mutta missä päin sijaitsee?

• niisuku

olinpas hölmö.unohdin mainita koko asian.helsingistä saisi koneen hakea jos omistaa auton millä hakea kone pois.

• -xsandrax-

joko on mennyt?

• niisuku

ei ole mennyt.jos kiinnostaa,kuljetus pitäisi järjestää itse.kone on helsingin laajasalossa.

• -xsandrax-

Yritän järkätä kuljetuksen. Miten saatais s.postiosotteet turvallisesti toisillemme?

• niisuku

yritän laittaa sähköpostiosoitteen huomenna tälle sivulle.avaan uuden osoitteen tänään.luuletko että saat pakettiauton käyttöösi viikon sisällä?

• -xsandrax-

luuletko, että ei mahdu farmariautoon?

• niisuku
        -xsandrax- kirjoitti:

luuletko, että ei mahdu farmariautoon?

luulen että mahtuu jos laittaa kyljelleen.katsotaan toimiiko tämä uusi sähköpostiosoite:[email protected]
        jos ei tule vastausta niin kirjoitatko tänne uudelleen?

• -xsandrax-

laitoin sulle just s.postia

• niisuku

yritin lähettää sulle sähköpostia mutta luulen että ei tainnut lähteä.yritin monta kertaa.jos ei tullut niin voisitko laittaa puhelin numerosi sähköpostiini.kiitos

• Hei, viestisi on vuodelta 2007, mutta jos kone sattuu vielä etsimään uutta omistajaa, olen kiinnostunut siitä. Toivottavasti kuulen sinusta pian. Kuinka saisin yhteyttä sinuun noutaakseni koneen, jos se on vielä vapaa?

Gentilezza

• sifferi

Jos ilman saa, niin ohikulkiessa haen. Pane postia osoitteeseen sifferi ät sulo piste fi. Entisöin kämppäni koristeeksi, en tuhoa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      77
      8852
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1973
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1881
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1566
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe