annetaan singer ompelukone(poljettava).1900-luvun alkupuolella valmistunut.onko ketään kiinnostunut.
annetaan singer poljettava ompelukone
12
3258
Vastaukset
- kiinnostunut,
mutta missä päin sijaitsee?
- niisuku
olinpas hölmö.unohdin mainita koko asian.helsingistä saisi koneen hakea jos omistaa auton millä hakea kone pois.
- -xsandrax-
joko on mennyt?
- niisuku
ei ole mennyt.jos kiinnostaa,kuljetus pitäisi järjestää itse.kone on helsingin laajasalossa.
- -xsandrax-
Yritän järkätä kuljetuksen. Miten saatais s.postiosotteet turvallisesti toisillemme?
- niisuku
yritän laittaa sähköpostiosoitteen huomenna tälle sivulle.avaan uuden osoitteen tänään.luuletko että saat pakettiauton käyttöösi viikon sisällä?
- -xsandrax-
luuletko, että ei mahdu farmariautoon?
- niisuku
-xsandrax- kirjoitti:
luuletko, että ei mahdu farmariautoon?
luulen että mahtuu jos laittaa kyljelleen.katsotaan toimiiko tämä uusi sähköpostiosoite:[email protected]
jos ei tule vastausta niin kirjoitatko tänne uudelleen?
- -xsandrax-
laitoin sulle just s.postia
- niisuku
yritin lähettää sulle sähköpostia mutta luulen että ei tainnut lähteä.yritin monta kertaa.jos ei tullut niin voisitko laittaa puhelin numerosi sähköpostiini.kiitos
Hei, viestisi on vuodelta 2007, mutta jos kone sattuu vielä etsimään uutta omistajaa, olen kiinnostunut siitä. Toivottavasti kuulen sinusta pian. Kuinka saisin yhteyttä sinuun noutaakseni koneen, jos se on vielä vapaa?
Gentilezza- sifferi
Jos ilman saa, niin ohikulkiessa haen. Pane postia osoitteeseen sifferi ät sulo piste fi. Entisöin kämppäni koristeeksi, en tuhoa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711303Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210445- 514523
- 244227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164162Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363970Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573869No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413693- 583420
- 423105