annetaan singer poljettava ompelukone

niisuku

annetaan singer ompelukone(poljettava).1900-luvun alkupuolella valmistunut.onko ketään kiinnostunut.

12

3250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut,

mutta missä päin sijaitsee?

• niisuku

olinpas hölmö.unohdin mainita koko asian.helsingistä saisi koneen hakea jos omistaa auton millä hakea kone pois.

• -xsandrax-

joko on mennyt?

• niisuku

ei ole mennyt.jos kiinnostaa,kuljetus pitäisi järjestää itse.kone on helsingin laajasalossa.

• -xsandrax-

Yritän järkätä kuljetuksen. Miten saatais s.postiosotteet turvallisesti toisillemme?

• niisuku

yritän laittaa sähköpostiosoitteen huomenna tälle sivulle.avaan uuden osoitteen tänään.luuletko että saat pakettiauton käyttöösi viikon sisällä?

• -xsandrax-

luuletko, että ei mahdu farmariautoon?

• niisuku
        -xsandrax- kirjoitti:

luuletko, että ei mahdu farmariautoon?

luulen että mahtuu jos laittaa kyljelleen.katsotaan toimiiko tämä uusi sähköpostiosoite:[email protected]
        jos ei tule vastausta niin kirjoitatko tänne uudelleen?

• -xsandrax-

laitoin sulle just s.postia

• niisuku

yritin lähettää sulle sähköpostia mutta luulen että ei tainnut lähteä.yritin monta kertaa.jos ei tullut niin voisitko laittaa puhelin numerosi sähköpostiini.kiitos

• Hei, viestisi on vuodelta 2007, mutta jos kone sattuu vielä etsimään uutta omistajaa, olen kiinnostunut siitä. Toivottavasti kuulen sinusta pian. Kuinka saisin yhteyttä sinuun noutaakseni koneen, jos se on vielä vapaa?

Gentilezza

• sifferi

Jos ilman saa, niin ohikulkiessa haen. Pane postia osoitteeseen sifferi ät sulo piste fi. Entisöin kämppäni koristeeksi, en tuhoa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9428
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      53
      4024
    3. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      43
      3080
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      128
      2672
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      102
      2529
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      148
      2307
    7. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      27
      1997
    8. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      16
      1675
    9. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1487
    10. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1307
    Aihe