annetaan singer ompelukone(poljettava).1900-luvun alkupuolella valmistunut.onko ketään kiinnostunut.
annetaan singer poljettava ompelukone
12
3244
Vastaukset
- kiinnostunut,
mutta missä päin sijaitsee?
- niisuku
olinpas hölmö.unohdin mainita koko asian.helsingistä saisi koneen hakea jos omistaa auton millä hakea kone pois.
- -xsandrax-
joko on mennyt?
- niisuku
ei ole mennyt.jos kiinnostaa,kuljetus pitäisi järjestää itse.kone on helsingin laajasalossa.
- -xsandrax-
Yritän järkätä kuljetuksen. Miten saatais s.postiosotteet turvallisesti toisillemme?
- niisuku
yritän laittaa sähköpostiosoitteen huomenna tälle sivulle.avaan uuden osoitteen tänään.luuletko että saat pakettiauton käyttöösi viikon sisällä?
- -xsandrax-
luuletko, että ei mahdu farmariautoon?
- niisuku
-xsandrax- kirjoitti:
luuletko, että ei mahdu farmariautoon?
luulen että mahtuu jos laittaa kyljelleen.katsotaan toimiiko tämä uusi sähköpostiosoite:[email protected]
jos ei tule vastausta niin kirjoitatko tänne uudelleen?
- -xsandrax-
laitoin sulle just s.postia
- niisuku
yritin lähettää sulle sähköpostia mutta luulen että ei tainnut lähteä.yritin monta kertaa.jos ei tullut niin voisitko laittaa puhelin numerosi sähköpostiini.kiitos
Hei, viestisi on vuodelta 2007, mutta jos kone sattuu vielä etsimään uutta omistajaa, olen kiinnostunut siitä. Toivottavasti kuulen sinusta pian. Kuinka saisin yhteyttä sinuun noutaakseni koneen, jos se on vielä vapaa?
Gentilezza- sifferi
Jos ilman saa, niin ohikulkiessa haen. Pane postia osoitteeseen sifferi ät sulo piste fi. Entisöin kämppäni koristeeksi, en tuhoa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13714368Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va315970SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1555551Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3094389HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.404151"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant153634Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan253578Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632665Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.951472