annetaan singer ompelukone(poljettava).1900-luvun alkupuolella valmistunut.onko ketään kiinnostunut.
annetaan singer poljettava ompelukone
12
3272
Vastaukset
- kiinnostunut,
mutta missä päin sijaitsee?
- niisuku
olinpas hölmö.unohdin mainita koko asian.helsingistä saisi koneen hakea jos omistaa auton millä hakea kone pois.
- -xsandrax-
joko on mennyt?
- niisuku
ei ole mennyt.jos kiinnostaa,kuljetus pitäisi järjestää itse.kone on helsingin laajasalossa.
- -xsandrax-
Yritän järkätä kuljetuksen. Miten saatais s.postiosotteet turvallisesti toisillemme?
- niisuku
yritän laittaa sähköpostiosoitteen huomenna tälle sivulle.avaan uuden osoitteen tänään.luuletko että saat pakettiauton käyttöösi viikon sisällä?
- -xsandrax-
luuletko, että ei mahdu farmariautoon?
- niisuku
-xsandrax- kirjoitti:
luuletko, että ei mahdu farmariautoon?
luulen että mahtuu jos laittaa kyljelleen.katsotaan toimiiko tämä uusi sähköpostiosoite:[email protected]
jos ei tule vastausta niin kirjoitatko tänne uudelleen?
- -xsandrax-
laitoin sulle just s.postia
- niisuku
yritin lähettää sulle sähköpostia mutta luulen että ei tainnut lähteä.yritin monta kertaa.jos ei tullut niin voisitko laittaa puhelin numerosi sähköpostiini.kiitos
Hei, viestisi on vuodelta 2007, mutta jos kone sattuu vielä etsimään uutta omistajaa, olen kiinnostunut siitä. Toivottavasti kuulen sinusta pian. Kuinka saisin yhteyttä sinuun noutaakseni koneen, jos se on vielä vapaa?
Gentilezza- sifferi
Jos ilman saa, niin ohikulkiessa haen. Pane postia osoitteeseen sifferi ät sulo piste fi. Entisöin kämppäni koristeeksi, en tuhoa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885