onko jollakin

kokemusta ..

niska rusahtelee,sen jotenkin ymmärrän,mutta kun takaraivossa rutisee kun vähänkin päätä käännän ja otsassa myös naksuu ja rutisee siis koko pää paukkuu ja ruksaa.Poskipäissä on kuin kilon painot,tuntuu ettei niska jaksa kantaa päätä vaan ilmenee vapinaa.Niska myös kipeä ja ajoittain vetää kipuna takaraivoon.Kaularanka kuvattiin terv.keskuksessa ja löydös kulumavikoja ja nivelraon kaventumista.Pyysin tarkempaa tutkimusta mm.magneetti kuvausta,mutta sitä ei annettu vain rivatrilia ja särkylääkettä,kysynkin onko kellään kokemusta,että uskaltaisiko sitä mennä omin päin jonnekin kiropratikolle tai naprapaatille,sillä eihän näin voi jatkua muuten menetän järkeni.

5

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ominpäin mentävä

tilaappa aika hermoratahierronan mestarille ja múista koti ohjeet myös tehdä. ja kerro meille miten kävi eli kui´nka loistavalta oli tuntuu

• mielummin naprapatiaa tai omt-terapiaa,ovat vähän "pehmeämpiä" vaihtoehtoja kiropraktialle...itse ainakin koin sen jonkin verran epämielyttäväksi.Naprapaatilla en ole kylläkään käynyt mutta omt-terapeutilla 3 kertaa muutama vuosi sitten,auttoi ainakin silloin.Nyt tosin hartia/niska niin jumissa että pitää käydä fysikaalisessa ja ajattelin ottaa pari aikaa omt-terapiaan....kaikkia keinoja on kokeiltava jotta helpotusta sais tähän helvetin olotilaan!!

• mirlen

Laitoin tässä eilen tai toissapäivänä tälle sivulle omaa tarinaani,että käyppä lukasemassa. olen menossa Markku Toloselle tänään ja voin kertoa, että pelottaa. Olen 80-luvulla käynyt kiropraktikolla 3 kertaa, mutta sillon selästäni ja sillon se auttoi. Nyt pelottaa jos käsitellään,kun on niskassa kulumia, madaltumia ja selässä jos jonkinlaista vaivaa. Kelahan vaati mua meneen tuonne, et saatas mun eläkehakemus vihdoinkin päätökseen.Hyvää vointia sinulle ja joulun odotusta.

• Samaa vaivaa.

Miten meni käsittely, mitä tuntemuksia tuli? Itse sain kammon niskankäsittelystä, etten varmaan ikinä enää uskalla sellaseen mennä. Olin käynyt samassa käsittelyssä 8-vuotta sitten, sillon ei mitään ihmeenpää kammoa jääny. Mutta nyt, kun ei ollu tietoa, missä kunnossa ranka on, niin sepä ei sopinutkaan, tuli pahoinvointi ja kauheita vihlasuja ja yöllä hirvee takaraivosärky. Sitten kuvattiin niska, jossa oli kohtalaista kulumaa ja rappeumaa ja hoito keskeytettiin. Olen kyllä sitä mieltä, että jos on pahaa rappeumaa ja nikamavälin madaltumaa, niin mitkään radikaalit hoidot ei ole hyväksi. Edellisellä kerralla ei vielä ollu sellasia kulumamuutoksia, että olis tullu epämiellyttäviä tuntemuksia.

• mirlen
        Samaa vaivaa. kirjoitti:

Miten meni käsittely, mitä tuntemuksia tuli? Itse sain kammon niskankäsittelystä, etten varmaan ikinä enää uskalla sellaseen mennä. Olin käynyt samassa käsittelyssä 8-vuotta sitten, sillon ei mitään ihmeenpää kammoa jääny. Mutta nyt, kun ei ollu tietoa, missä kunnossa ranka on, niin sepä ei sopinutkaan, tuli pahoinvointi ja kauheita vihlasuja ja yöllä hirvee takaraivosärky. Sitten kuvattiin niska, jossa oli kohtalaista kulumaa ja rappeumaa ja hoito keskeytettiin. Olen kyllä sitä mieltä, että jos on pahaa rappeumaa ja nikamavälin madaltumaa, niin mitkään radikaalit hoidot ei ole hyväksi. Edellisellä kerralla ei vielä ollu sellasia kulumamuutoksia, että olis tullu epämiellyttäviä tuntemuksia.

Eipä tuo niskaan kajonnut laisinkaan, mutta sitä kuuluisaa SI-niveltä käsitteli ja ainoastaan vasemmalta puolelta.Se ei saattunut kyllä yhtään. Vastaanotolta poistuessa en huomannut mitään muutosta, mutta matkalla bussille alkoi kummankin jalan varpaat puutumaan.Tällähetkellä särkee alaselkää ja en tunne mitään muutosta ropassani. Liekö sitten "paranen" vaik ens yönä;D
        Sain kuitenkin sen B-lausunnon ja hyvä jos se auttaa minua pääsemään vihdoin sille työkyvyttömyyseläkkeelle. Oli muuten aluks mies äkäsellä päällä, sillä kerroin vissiin liian tarkkaan oireistani, no kyllä se juttu alkoi kuitenkin loppua kohti luistaan ja hymyäkin irtosi. Koetahan jaksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5725
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3484
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      67
      2414
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2039
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1822
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1789
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1720
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1462
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      36
      1369
    Aihe