joulun satu

joulun aikaan

Kaikki 50set päättivät lähteä joulun viettoon autiolle saarelle.Mitä toisit mukanasi.

28

1932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laulaa..

?-merkkejä,et sullekin saatais niitä. "sika,ja setä verta juo..sika,se joulumielen tuo"...

• Noitanokinenu

Suklaakonvehteja, niitä missä mukana "kartta"...menee mukavasti aika kun tutkii mitä missäkin makuna. Niin, ja sitten tietenkin voisin ottaa sadetakin ja kumpparit, sillä kai se Joulu siellä autiolla saarellakin voi vetinen olla.

• Niin ottaisin tämän majani vanhan ja matalan mukaani.

Jokainen halukas mahtuisi vieraaksi.

• Pistaasihalva

Ei se sitten enää olisi autio, kun me kaikki olisimme siellä. Valtava puheensorina...

• HTZA

lukittavan teltan ja tietokoneeni ja uudet, paljon pienemmät uimahousut.

• kiike

kaikenvalalta aion tuoda saalen jokaiselle olavalle luodinkestävän, hyvin ilmastoidun haalniskan, paitsi jos hella isokiljain lupaa olla kiusaamatta niitä.

Silloin voisin halkita tuovani mukanani kaupallisen elilaisia bikineitä ja uimapukuja kaikenkokoisille kaunottalille ja helloille saumattomia slim uikkaleita.

• Pienet uimahousut = yksilöllisemmät enkulin kuvat puhtoselle hangelle?:))

No sadussa voidaan joulua viettää vaikka Edenissä, tai kohta siinä itäosan palmusaarella.

Siellä on vielä sivilisaatiosta vapaata aluetta, jota voidaan pukin luvalla käyttää.:)

• Kenet otat.

Olis tullu pitkä lista.
      Vai miten olis?

• mies-v57

Kahden hengen kanootin ja melan,Jos ei paikka
      miellytä,voisimme erään naispuolisen henkilön
      kanssa meloa todella autiolle saarelle.

Mukavaa illan jatkoa sinulle.

• Pirre*

Suomessako? :)

• CannedHeat

Sähkökitaroita, rummut, basson, PA- kamat, soittotaitoa, Rock klubin, konjakkia, Rolling Stones*:n, patti Smith:n, Lou Reed:n, Itseni ja kaimani (henkiin herätettyinä*), Pretty Things*:n,
      Deep Purplen, Neil Young:n, Georg Bush jr:n, Nikolai Putinin, Kärpästen herran, Cream:n, Tuomari Nurmion, Kauko Röyhkän, Jumalan, Jyrki Kataisen, Sinikka Sokan, Greta Garbon*, Anna Magnanin, Erno Laineen*, Stradivarius viulun, Pikku Myyn*, Philip Glass:n, Igor Stravinskin*, Hattivatit*... hmmm... lista on kovin puutteellinen... Joulumieltä.... hmmm... hyvää tahtoa... Engelsin, monopolipelin, kukkasuihkuttimen, lisää hyvää tahtoa....

ja todella hyvän ryhmäyttäjän.

• tanssiva_tamma

Niin hyvää ryhmäyttäjää ei ookkaan, et tästä selviäis ;)

• CannedHeat
        tanssiva_tamma kirjoitti:

Niin hyvää ryhmäyttäjää ei ookkaan, et tästä selviäis ;)

hankkia sellaista... ja sellaista työtä itsekin tehnyt... mahdottomuuksista mahdollisuuksia;)

• tanssiva_tamma

mukaan pienen hiirennäköisen koirani ja sille tonttupuvun, se kun on aika tonttu. Ja sit viel ottaisin teille jokaiselle yllätysjoululahjapaketin, missä ois jotain mistä te ette ole osanneet uneksiakaan :).

• mitä mun paketissa on.

En kestä odottaa ,,,, jänskättää muuteskin ja oon ihan täpinöissä yhteisen joulun vietosta; kaukaa kotoa, jossain satujen saarella!

Ps. Jos sun hauvalla ei ole vielä tonttupukua niin voisin pyytää siskon ompelemaan uniikin asun.
        Hän on erikoistunut käsin tehtyjen nuken asusteiden valmistamiseen sekä ompelemalla että kutomalla.

Se olis niinkuin reilu peli:
        Kun sä, tai hauvelis tietäis lahjan etukäteen, niin sano nyh viimein, mitä mä saan?:))

• CannedHeat

avaamaan uuden ketjun: "Virtuaalisia Joululahjoja palstalaislle":)

• Otto-Vaan

Käteistä mukaan.Minä otan mukaan ison teltan ja pari
      kolme tietsikkaa satelliitti yhteydellä.
      Vuokraan sitten niitä nettikävijöille ja vieroitus oireisiin.

Pääsette Suomi 24:e ja lähettämään joulu tervehdykset tutuille.:)

Eikä sitten rynnitä siellä,joku järjestys pitää olla.:)

• kukkavoi

Tulen jos pystyn kun hauras vielä olen.Minä voisin pilvellä pehmoisella laskeutua sinne saarella.Toisi mukanani joulupussin ,omenan,pipari,rusinapaketin,kiiltokuvan,jokainen sais oman.Sitten toisin joululaulut lähtis mahtava ääni.Mutta jos en pääse kuuntelen kotipartsilta kun laulut raikaa tänne asti...ps.jos tulen otan koirani sulosen mukaan voi vetää poron virkaa.

• Kaivanto

olettamuksesta, että se saari on lämpimässä tropiikissa, että karvahatut yms. voi jättää pois matkasta.

Niinpä en tarvitse kuin lannevaatteen ja paksun romaanin. Ja tikapuut, ellei niitä siellä vielä ole, että voin kiivetä hedelmäpuista hakemaan syötävät.

• Pirre*

kirjan, ja kuulosuojaimet.

Sitten keltaista nauhaa, jolla kietoisin privat alueeni..hiljaisuus oisi poikaa meikälle..

• ajateltu että me ainakin halutaan oma saari kumpikin ja kanootti jolla pääsee kylään. Joten alkuperäinen idea muttuisi silleen että mitä ottaisit mukaan joulunviettoon viiskytplussalaisten omaan arkipelaagoon?

Mä olin ajatellut tulla rauhankyyhkynä, mutta olen muuttanut mieleni. Noi hitsalaisten jengi ampus sen heti alas taivaalta ja tekis siitä joulukalkkunan.
        T. (flunssainen) Paloma

• Ilkeä poika
        Paloma.se.co kirjoitti:

ajateltu että me ainakin halutaan oma saari kumpikin ja kanootti jolla pääsee kylään. Joten alkuperäinen idea muttuisi silleen että mitä ottaisit mukaan joulunviettoon viiskytplussalaisten omaan arkipelaagoon?

Mä olin ajatellut tulla rauhankyyhkynä, mutta olen muuttanut mieleni. Noi hitsalaisten jengi ampus sen heti alas taivaalta ja tekis siitä joulukalkkunan.
        T. (flunssainen) Paloma

Periferiaan asti ei ilmeisestikkään ole kantautunut tieto sulkasatoisesta rauhankyyhkystä.
        Siipirikko kuten kommunismikin!

• Pirre*
        Paloma.se.co kirjoitti:

ajateltu että me ainakin halutaan oma saari kumpikin ja kanootti jolla pääsee kylään. Joten alkuperäinen idea muttuisi silleen että mitä ottaisit mukaan joulunviettoon viiskytplussalaisten omaan arkipelaagoon?

T. (flunssainen) Paloma

onkin hyvä, - siis oma saarii, ilman vaarii :)

Ja ihmisen ikävän varalle kanootti, jee..mutta mitäs tuolle ilkimykselle pijalle..pitäiskö hänet laittaakin nymfien saareen, mitä arvlet? :))

Ai flunssa, no voi..oisiko se Anskuliinin lämmitetty olut miten hyvä lääke?

Itse en ole onneksi päässyt sitä testaamaan, mutta ei kai se pahennakaan..johan se flunssa karkaa kauhuissaan moisesta kokemuksesta :)

*kopkop koputtaa (maalaamatonta) puupäätään*

Paraneisiin Paloma.

Pirre*

• Ilkeä poika kirjoitti:

Periferiaan asti ei ilmeisestikkään ole kantautunut tieto sulkasatoisesta rauhankyyhkystä.

suloinen vieläkin. Ajatuksena hyvä, kuten kommunismikin....muuten ilkee,
        vanhoista kanoista tulee kaikkeein paras kanaliemi!!!

• Pirre* kirjoitti:

onkin hyvä, - siis oma saarii, ilman vaarii :)

Ja ihmisen ikävän varalle kanootti, jee..mutta mitäs tuolle ilkimykselle pijalle..pitäiskö hänet laittaakin nymfien saareen, mitä arvlet? :))

Ai flunssa, no voi..oisiko se Anskuliinin lämmitetty olut miten hyvä lääke?

Itse en ole onneksi päässyt sitä testaamaan, mutta ei kai se pahennakaan..johan se flunssa karkaa kauhuissaan moisesta kokemuksesta :)

*kopkop koputtaa (maalaamatonta) puupäätään*

Paraneisiin Paloma.

Pirre*

siitä lämmitetystä oluesta....kuullostaa aika yäk. Jos tekis kupin kuumaa kapteeni morgania...ti sitten ei...mamma kuumensi mustaa viinimarjamehua ja anoppi hunajavettä jossa oli sitruunaa ja ruokosokeriviinaa...sisko on lekuri ja ravistelee vain päätään näille meidän vinapohjaisille rohdoillemme.

• Ilkeä poika kirjoitti:

Siipirikko, kuten kommunismi.

Sosialiaalinen tasa-arvo!

Ikääntyminen, vanheneminen:
        "Siinä on parasta
        sen mukaan tempaavuus"

Asuit palatsissa tai slummissa,

Olit johtaja tai juoksupoika

Olit rikas tai köyhä

Antelias tai itara

Kuitenkaan kukaan eikä koskaan

ei pysty syrjään vetäytymään
        vanhuuden edestä,
        se ei onnistu.

• Ilkeä poika
        emw34 kirjoitti:

Siipirikko, kuten kommunismi.

Sosialiaalinen tasa-arvo!

Ikääntyminen, vanheneminen:
        "Siinä on parasta
        sen mukaan tempaavuus"

Asuit palatsissa tai slummissa,

Olit johtaja tai juoksupoika

Olit rikas tai köyhä

Antelias tai itara

Kuitenkaan kukaan eikä koskaan

ei pysty syrjään vetäytymään
        vanhuuden edestä,
        se ei onnistu.

-70 lukulaisia, vai?
        Taidat olla enempi tasa-arvoinen kuin moni meistä.
        Ajat palstan parhaalla autolla, sinulla on ihana vaimo ja koulutetut lapset.
        Kommunismi palkitsee liehittelijöitään vielä ruumiinakin!
        Vanheneminen on minulle niin helppoa, että se ei toimi kohdallani uhkailun välineenä.
        Sinulle se vaikuttaisi olevan kovinkin vaikeaa!
        Se vanheneminen!

• Ilkeä poika kirjoitti:

-70 lukulaisia, vai?
        Taidat olla enempi tasa-arvoinen kuin moni meistä.
        Ajat palstan parhaalla autolla, sinulla on ihana vaimo ja koulutetut lapset.
        Kommunismi palkitsee liehittelijöitään vielä ruumiinakin!
        Vanheneminen on minulle niin helppoa, että se ei toimi kohdallani uhkailun välineenä.
        Sinulle se vaikuttaisi olevan kovinkin vaikeaa!
        Se vanheneminen!

vanha sekä keholtani, että mieleltäni.

En feikkaa, enkä elä kulisseissa.
        Tasa-arvoa yritän toteuttaa.
        Se on kotikutoista, äidin ja isän verenperintöä.
        Äiti ei miloinkaan puhunut poliittisesta kannastaan, kävi kyllä äänestämässä.
        Isä aikoinaan "simonisti" joka vaihtoi demari jäsenkirjaan.

Itse en ole löytänyt puolueista yhtään hengenheimolaista, jonka jäsenkirjaa voisin kantaa.
        Äänestämässä käyn. Populismi ei vaikuta minun äänestyspäätöksiin, ei myöskään mediaseksikkyys tai sukupuoli.

Mitä mieltä ole vanhenemisen/ kuoleman kohtaamisesta? Molemmat tuntuvat päivä päivältä luonnollisemmilta.

Olen osani 'elämätehtävästä' viittä vaille valmiiksi suorittanut, 'reservissä',..... kunhan tässä sivusta seuraan maailman menoa, se riittäköön.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1821
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1671
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1093
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1012
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      851
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      850
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      174
      710
    Aihe