....Prisman neuvonnassa asiointi tökkii...
laittakaa sinne enemmän henkilökuntaa!!!!
Ja kannattaisi kouluttaa ennenkuin sinne tiskin taakse päästää..oli meinaan Maanantaina 3.12 pikkasen pitkä jono meitä seisojia..EIKÄ OLLUT ENSIMMÄINEN KERTA!!!!
Hämeenlinnan prisma
72
3131
Vastaukset
- ....
"Ja kannattaisi kouluttaa ennenkuin sinne tiskin taakse päästää.."
Miten kouluttaa jos ei saa muka harjoitella siellä? Oi voi.. - käynyt.
että aina kun olen jättänyt veikkaukset prisman neuvonnassa niin EI KOSKAA OLE TULLUT VOITTOJA!
- kauppaan.
Heh. Kannattais varmaan jättää asiakaspalautetta sinne liikkeeseen :-) Ei ne työntekijät varmaan käy työpäivän jälkeen täällä palstalla kattomassa kuinka on työpäivä mennyt :-)
- työllistää
Bankkiiri-toiminta lienee aiheutta aiempaa enemmän puuhattavaa ja uusien asioiden opiskelua (asiakkailla alkuun enemmän asiaa "tiskillä").
Jos syssyllä uudessa ja mahtavassa prismassa olisi tilat kunnossa ja henkilökuntaa riittävästi. - Kiima,
Tule tammikuussa,tuskin Tökkii.
- TÖKKII
....joo eipä kiinnosta enään...saan veikkaukset tomitettua CITYMARKETISSAKIN...HAH...EIKÖ PRISMASSA OLE ASIAKASPALAUTE LAATIKKOA..KUN HENKILÖKUNTA KÄY LUKEMASSA ASIAKASPALAUTTEEN TÄÄLTÄ...KANNATTAISI VARMAAN ENNEN UUTTA PRISMAA TOTEUTTAA...UUSI LAATIKKO JA LIIKETTÄ NIVELIIN ..JA HYMYÄ HUULEEN...ETTEI NAAMAT NÄYTÄ, KUN AHTERIIN OLISI TYÖNETTY KÄPYJÄ!!!!
- ....
....joo eipä kiinnosta enään...saan veikkaukset tomitettua CITYMARKETISSAKIN...HAH...EIKÖ PRISMASSA OLE ASIAKASPALAUTE LAATIKKOA..KUN HENKILÖKUNTA KÄY LUKEMASSA ASIAKASPALAUTTEEN TÄÄLTÄ...KANNATTAISI VARMAAN ENNEN UUTTA PRISMAA TOTEUTTAA...UUSI LAATIKKO JA LIIKETTÄ NIVELIIN ..JA HYMYÄ HUULEEN...ETTEI NAAMAT NÄYTÄ, KUN AHTERIIN OLISI TYÖNETTY KÄPYJÄ!!!!
- ..hyvä ihminen
.... kirjoitti:
....joo eipä kiinnosta enään...saan veikkaukset tomitettua CITYMARKETISSAKIN...HAH...EIKÖ PRISMASSA OLE ASIAKASPALAUTE LAATIKKOA..KUN HENKILÖKUNTA KÄY LUKEMASSA ASIAKASPALAUTTEEN TÄÄLTÄ...KANNATTAISI VARMAAN ENNEN UUTTA PRISMAA TOTEUTTAA...UUSI LAATIKKO JA LIIKETTÄ NIVELIIN ..JA HYMYÄ HUULEEN...ETTEI NAAMAT NÄYTÄ, KUN AHTERIIN OLISI TYÖNETTY KÄPYJÄ!!!!
Jos et satu vielä tietämään niin Prismassa kyllä löytyy palautelaatikko. Sellainen vihreä postilaatikko johon mielellään varmasti palautetta vastaanotetaan. Eikö olisi kuitenkin parempi antaa palaute heille suoraan kauppaan? Hyvää joulunodotusta!
- diii
..hyvä ihminen kirjoitti:
Jos et satu vielä tietämään niin Prismassa kyllä löytyy palautelaatikko. Sellainen vihreä postilaatikko johon mielellään varmasti palautetta vastaanotetaan. Eikö olisi kuitenkin parempi antaa palaute heille suoraan kauppaan? Hyvää joulunodotusta!
Hyvästä asiakaspalvelusta prisman infossa ei ainakaan ole tietoakaan, vaikuttaa et heil ei ole koulutusta ja vaikka tietäisivätkin jostain eivät halua kertoa ja naama nurinpäin asiakkaille ja keskenään kikattelevat.. En halua yleistää, mutta kumpaisenakin kerralla osunu täysurpot, vaihtaisivat alaa, tulee itsekin pahalle tuulelle. Tekis mieli vaihtaa k ryhmän puoleen pikkuhiljaa.
- Anonyymi
TÖKKII kirjoitti:
....joo eipä kiinnosta enään...saan veikkaukset tomitettua CITYMARKETISSAKIN...HAH...EIKÖ PRISMASSA OLE ASIAKASPALAUTE LAATIKKOA..KUN HENKILÖKUNTA KÄY LUKEMASSA ASIAKASPALAUTTEEN TÄÄLTÄ...KANNATTAISI VARMAAN ENNEN UUTTA PRISMAA TOTEUTTAA...UUSI LAATIKKO JA LIIKETTÄ NIVELIIN ..JA HYMYÄ HUULEEN...ETTEI NAAMAT NÄYTÄ, KUN AHTERIIN OLISI TYÖNETTY KÄPYJÄ!!!!
Olen samaa mieltä,liikaa hapannaamoja Hämeenlinnan Prismassa. Työnohjauksen tarvetta aika monella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä,liikaa hapannaamoja Hämeenlinnan Prismassa. Työnohjauksen tarvetta aika monella.
Palkka ei edistä hymyilemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkka ei edistä hymyilemistä.
Asennemuutos! Monella muullakin alalla on huono palkka,ja silti on hyvä asiakaspalvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asennemuutos! Monella muullakin alalla on huono palkka,ja silti on hyvä asiakaspalvelu.
Aijaa kerro missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa kerro missä?
Ei kannata. Käytä vaikka sitä kuuluisaa maalaisjärkeä. Kaupan ala ei ole ainoa matalapalkka-ala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata. Käytä vaikka sitä kuuluisaa maalaisjärkeä. Kaupan ala ei ole ainoa matalapalkka-ala.
Teen mieluummin veikkaukset jossain R kiskalla tai Cittarissa,kuin Prisman asiakas"palvelussa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen mieluummin veikkaukset jossain R kiskalla tai Cittarissa,kuin Prisman asiakas"palvelussa"
Ihan järkevää, koska Hämeenlinnan Prisman asiakaspalvelu on pilattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan järkevää, koska Hämeenlinnan Prisman asiakaspalvelu on pilattu.
Juuri nimenomaan näin!
- Anonyymi
Kuka tänne prismaan edes viitsii mennä kauppaan? Kakarat huutaa että ei kuule edes omaa ääntään, puritelevat hedelmiä räkäsillä käsillään, hyi helkkari.
- Anonyymi
No lapsia ei kannata kauheasti syyllistää,vanhempien asia on ohjeistaa ,miten missäkin toimitaan. Väsyneenä ei kannata lähteä kauppaan,ei aikuisen,eikä lapsenkaan (kanssa)
- Anonyymi
Hintoja on taas nostettu lisää salaa. Kiinnittäkää huomio muihin kuin ruokaosastoille. Niissä ei liiku enää ketään koska ihmisillä ei ole varaa enää ostaa muuta kuin ruokaa eikä enää sitäkään. Tietää melkoista lamaa. Suomi on muutenkin tehnyt pitkään jo hallaa omalle taloudelle pitämällä ihmisiä liian pienillä tuloilla jonka takia kuolevat mm. parturit, kahvilat, elokuvateatterit, sanomalehdet yms. Sosiaaliturvasta on saatu nootteja jo kymmenen vuotta mutta turvaa ei voi nostaa ettei se ylitä pienimpiä palkkoja joita niitäkään ei ole nostettu aikoihin kuin pennosia. Kuluttaminen on loppunut noin miljoonalla ihmisellä ja Suomi on itseaiheuttanut kusisen tilansa. Kirpputorit ja ruokajonot eivät tuota. Köyhät ne tosin pitää ruoissa ja ryysyissä.
- Anonyymi
Joo siellä on hämeenlinnan öhnöimmat tiskit. Hyvin edustavat kanta hämäläisyyttä
- Anonyymi
Tänään oli Prismassa illalla vain kaksi kassaa auki ja jonoa niihin!
Jos se itsepalvelukassapelleily on nouseva trendi, vien perheemme vaatimattomat 20000 eur ostokset vuodessa K-ryhmään.
Ja miten vxtussa Prismassa on kuukausia ollut kaikki kamppeet sekaisin?- Anonyymi
Niin,kyllä ne hinnoissa näkyy nämä jatkuvat "remontit"Irtotuotteena myytävät riisipiirakat maksoivat ennen remonttia 10 kpl 3 euroa, nyt 3,99. S ryhmän TV mainoksetkin ovat jo aika säälittävää vannomista edullisuuden puolesta. Eivät asiakkaat mitään tyhmiä ole. Minä aion siirtää tilipäiväni Lidliin.
- Anonyymi
Hämeenlinnan Prisman infotiski on nykyään muutenkin sieltä minne aurinko ei paista, yksi ainoa asiointiluukku ja jono kiemurtelee välillä melkein ulko ovelle saakka. Hämeenlinnan Prisman toiminta on pudonnut koko ajan alas kuin lehmän paska.
- Anonyymi
Miksi käyt sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käyt sitten?
Olen omistaja. Asiakasomistaja. Eli siis pomo. Ja mulla on oikeus sanoa jos mun kaupassa on joku pielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omistaja. Asiakasomistaja. Eli siis pomo. Ja mulla on oikeus sanoa jos mun kaupassa on joku pielessä.
Juuri näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omistaja. Asiakasomistaja. Eli siis pomo. Ja mulla on oikeus sanoa jos mun kaupassa on joku pielessä.
Peukut tästä
- Anonyymi
Totta! Hämeenlinnan prisman asiakaspalvelun taso on laskenut huomattavasti ja syy löytyy pitkälti tästä Hämeenlinnan prisman alas ajetusta yksi paikkaisesta infotiskistä.
Se on todella surkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Hämeenlinnan prisman asiakaspalvelun taso on laskenut huomattavasti ja syy löytyy pitkälti tästä Hämeenlinnan prisman alas ajetusta yksi paikkaisesta infotiskistä.
Se on todella surkea.Samaa mieltä, Hämeenlinnan Prisman infopalvelu tiski on huonoin mitä olen koskaan nähny, ennen se oli hyvä, mutta ei enään sen jälkeen kun se sahattiin pienemmäksi. Palvelu siinä on menny ala-arvoiseksi.
- Anonyymi
Huomenta kaikille. Hämeenlinnan Prisma kaupan uusi infotiski on todella onneton ja palvelu siinä on todella onnetonta
- Anonyymi
Muualla Suomessa Prismoja laajennetaan ja palveluja kohennetaan. Hämeenlinnassa päinvastoin. Hämeenlinnan Prisman infopisteen asiakaspalvelu ei todellakaan ole mikään suunnittelun kukkanen. Eikä Hämeenlinnan Prisman S-Pankkiakaan voi suunnittelulla kehua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualla Suomessa Prismoja laajennetaan ja palveluja kohennetaan. Hämeenlinnassa päinvastoin. Hämeenlinnan Prisman infopisteen asiakaspalvelu ei todellakaan ole mikään suunnittelun kukkanen. Eikä Hämeenlinnan Prisman S-Pankkiakaan voi suunnittelulla kehua.
Hämeenlinnan Prisma on pilattu erikoisilla ratkaisuillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualla Suomessa Prismoja laajennetaan ja palveluja kohennetaan. Hämeenlinnassa päinvastoin. Hämeenlinnan Prisman infopisteen asiakaspalvelu ei todellakaan ole mikään suunnittelun kukkanen. Eikä Hämeenlinnan Prisman S-Pankkiakaan voi suunnittelulla kehua.
Hämeenlinnan Prisma on pilattu erikoisilla ratkaisuillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualla Suomessa Prismoja laajennetaan ja palveluja kohennetaan. Hämeenlinnassa päinvastoin. Hämeenlinnan Prisman infopisteen asiakaspalvelu ei todellakaan ole mikään suunnittelun kukkanen. Eikä Hämeenlinnan Prisman S-Pankkiakaan voi suunnittelulla kehua.
Huonoksihan tämä Hämeenlinnan Prisma on mennyt ja juurikin infon asiakaspalvelun ja S-pankin osalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoksihan tämä Hämeenlinnan Prisma on mennyt ja juurikin infon asiakaspalvelun ja S-pankin osalta
Hämeenlinnan Prisman infon asiakaspalvelu piste on todella surkea nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan Prisman infon asiakaspalvelu piste on todella surkea nykyään.
On oikeasti Hämeenlinnan infon asiakaspalvelu luukku mennyt paljonkin huonommalle tolalle verrattuna siihen mitä se joskus aiemmin on ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan Prisman infon asiakaspalvelu piste on todella surkea nykyään.
On oikeasti Hämeenlinnan infon asiakaspalvelu luukku mennyt paljonkin huonommaksi verrattuna siihen mitä se joskus aiemmin on ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan Prisman infon asiakaspalvelu piste on todella surkea nykyään.
On oikeasti Hämeenlinnan Prisman asiakaspalvelu luukku mennyt paljonkin huonommaksi verrattuna siihen mitä se joskus aiemmin on ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On oikeasti Hämeenlinnan infon asiakaspalvelu luukku mennyt paljonkin huonommalle tolalle verrattuna siihen mitä se joskus aiemmin on ollut
Totta! Se on nykyään huono.
- Anonyymi
Ei priimaa
- Anonyymi
Parasta ennen.
- Anonyymi
Oikein Pirsma
- Anonyymi
Vanhukset joita Suomi on hemmotellut heidän koko ikänsä eivät kestä pientäkään jonottamista tai muuta pientä epämukavuutta. Napina alkaa heti.
- Anonyymi
Kaikki on vanhusten vika. Heidät on hemmoteltu piloille. Sota ja sodan jälkeiset vuodet olivat sitä pahimman hemmottelun aikaa. Kaikkea oli yltäkylläisyyteen saakka. Ei tarvinnut työtä tehdä. Matkusteltiin paljon, kirkonkylälläkin käytiin ja rintamalla. Oltiin vain ja viihdyttiin. Rahaakin sai kunhan vain pyysi. Oi niitä aikoja, ou niitä aikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on vanhusten vika. Heidät on hemmoteltu piloille. Sota ja sodan jälkeiset vuodet olivat sitä pahimman hemmottelun aikaa. Kaikkea oli yltäkylläisyyteen saakka. Ei tarvinnut työtä tehdä. Matkusteltiin paljon, kirkonkylälläkin käytiin ja rintamalla. Oltiin vain ja viihdyttiin. Rahaakin sai kunhan vain pyysi. Oi niitä aikoja, ou niitä aikoja.
Eikö ollut aikaa opetella käytöstapoja vai miksi olette nykyään noin mulqwisteja? Jopa ulkonäköön ja ihonväriin kohdistuvat loukkaukset lentää saman tien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on vanhusten vika. Heidät on hemmoteltu piloille. Sota ja sodan jälkeiset vuodet olivat sitä pahimman hemmottelun aikaa. Kaikkea oli yltäkylläisyyteen saakka. Ei tarvinnut työtä tehdä. Matkusteltiin paljon, kirkonkylälläkin käytiin ja rintamalla. Oltiin vain ja viihdyttiin. Rahaakin sai kunhan vain pyysi. Oi niitä aikoja, ou niitä aikoja.
Te kyllä olitte lapsia silloin ja pullaa alkoi jo olla maidon seassa. Vähän liikaakin.
- Anonyymi
Jonossa tylsää
- Anonyymi
Kyllä nää lottoriviään paperikupongilla sisään tyrkkivät vanhukset pitäisi laittaa internettikurssille. Kuka idiootti ei vieläkään pelaa netissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nää lottoriviään paperikupongilla sisään tyrkkivät vanhukset pitäisi laittaa internettikurssille. Kuka idiootti ei vieläkään pelaa netissä?
Vanhukset aiheuttaa ne jonot. Ne ei tajua mitään asiaa alle viiden minuutin selittämisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhukset aiheuttaa ne jonot. Ne ei tajua mitään asiaa alle viiden minuutin selittämisellä.
Muun muassa kimppalotto menee niillä yli hilseen. Kimppalotossa nimittäin voitot jaetaan eikä saa sitä mitä sillä yksinään saa. Tämän selittämiseen menee tuhottomasti aikaa joka päivä. En tosin ole Prismassa töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muun muassa kimppalotto menee niillä yli hilseen. Kimppalotossa nimittäin voitot jaetaan eikä saa sitä mitä sillä yksinään saa. Tämän selittämiseen menee tuhottomasti aikaa joka päivä. En tosin ole Prismassa töissä.
Etkä varmaan missään muuallakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä varmaan missään muuallakaan.
Peukut tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhukset aiheuttaa ne jonot. Ne ei tajua mitään asiaa alle viiden minuutin selittämisellä.
Kyllä sinäkin olet joskus vanhus. Ala-arvoista yleistää tuolla lailla. Toivottavasti suhtaudut sivistyneemmin omiin vanhempiin ja isovanhempiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinäkin olet joskus vanhus. Ala-arvoista yleistää tuolla lailla. Toivottavasti suhtaudut sivistyneemmin omiin vanhempiin ja isovanhempiin.
Peukut tästä
- Anonyymi
Ei priimaa
- Anonyymi
Olematon piste..
- Anonyymi
Turhaa pistettä
- Anonyymi
Onneton liike.
- Anonyymi
Jos joku nuorempi tai osaava henkilö perustaisi vanhanajan r-kioskin asiakkaita kyllä riittäisi, kyllä tuo r-kioski turuntien lähettyvillä oli herkkupaikka kioskille ja asiakkaita riitti, oli vaivatonta asioida esim veikkausten kanssa siellä
- Anonyymi
Ai priimaa
- Anonyymi
Kierrän kaukaa
- Anonyymi
Hämeenlinnan Info asiakaspalvelu kannattaakin kiertää kaukaa, jonot välillä mielettömän pitkiä ja vain yksi ainoa asiakaspalveluhenkilö, mieluummin menee naapurin Cittarin asiakaspalveluun, siellä sentään on yleensä ainakin 2 asiakaspalvelijaa.
- Anonyymi
Kiitorata.
- AnonyymiUUSI
Hämeenlinnan Prismassa on lukuisa joukko työntekijöitä,joille työnohjaus olisi paikallaan. Naureskellaan asiakkaiden ulkonäköä,pukeutumista,kävelytyyliä ,kaikkea mahdollista. Todella ala-arvoista. Vai perustellaanko sitä taas sillä,että on niin pieni palkka,ettei kannata käyttäytyä. On siellä muutama sivistynyt ihminenkin töissä.
- AnonyymiUUSI
Rismaa
- AnonyymiUUSI
Prisman kelvotonta bra.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854758- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002004- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617