Junamatkat

jiipee55

Miten on junamatka Hanoista etelään. Saako lippuja paikanpäältä päivän parin varoitusajalla? Onko mahdollisuus saada esim. makuupaikkoja ja millaisia ja minkähintaisia ne ovat?

2

822

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vietcongi

Itse olen ostanut päivän etukäteen ja olen saanut liput. Tosin jos aikataulu on tiedossa niin kannattaa toki olla ajoissa liikkeellä. Hotellin respa hoitaa tiketit nimellistä korvausta vastaan. Printtaa se hintasivu kun ostat lippuja respasta ja näytä siitä minkä lipun haluat niin eivät vedätä liikaa ;-)

Makuuvaunujen paras luokka on neljän hengen ilmastoitu vaunu ja hinnat löytyvät alla olevista linkeistä. Junalla matkustaminen on edullista ja ehdottomasti paras tapa. Itse matkustaisin päivällä ainakin Hue - Nha Trang välin maisemien vuoksi. Ja jotain purtavaa kannattaa varata, junan ruoka on kamalaa... Asemilla myyvät myös hedelmiä ym. mutta pysähdykset ovat lyhyitä, vain muutaman minuutin.

Olen tehnyt sen Hanoi - Saigon matkan parikin kertaa ja voin suositella lämpimästi. Nha Trang - Saigon välille on avattu uusi nopea yhteys, lisätiedot linkistä.

Jos aikataulu antaa myöten niin Nha Trangista kannattaa koukata Da Latiin, kaunista seutua ja ilmasto miellyttävä.

http://www.seat61.com/Vietnam.htm

http://www.vr.com.vn/english/index.html

http://222.253.120.101/enver/index.php

Hyvää matkaa!

• Anonyymi

Matkustan jokusen verran junalla. Ihan koomisen näköistä kun kaikki apattisena tuijottaa puhelintaan eivät osaa enää puhua. Entiseen hyvään aikaan aina oli juttukaveri junassa. Jos näkisivät itsensä niin huomaisivat miten hölmön näköistä tulee mieleen idiootit. Sori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      85
      1186
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      952
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      900
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      690
    5. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      183
      642
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      152
      629
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      616
    8. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      615
    9. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      238
      608
    10. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      602
    Aihe