miten hyvin?
Ruskettuuko
10
2263
Vastaukset
- ```
kuinka hyvin väri tarttuu tammikuussa? Suomen kesässä kyllä rusketun, mutta tammikuuhan on ilmeisesti Egyptin kylmin kuukausi.. ois vaan kiva saada jotain väriä iholle :)
- ruskettua
Tosiaan olis kiva saada jotain väriä iholle maaliskuussa,aurinko rasvaa tarvitsee ainakin vähän käyttää,vaikka en mikään herkkä palaan ole.
- määä....
Kyllä Egyptissä ruskettuu ihan mukavasti tammikuussakin. Itse nimittäin rusketun todella huonosti, mutta Egyptissä viettämäni 2 vk jälkeen sain mukavan rusketuksen. Päivät ovat mukavan lämpimiä, mutta yöllä on todella kylmä, ainakin Luxorissa ja Kairossa. Joten lämmintä mukaan yö ja ilta-ajaksi. Hyvää matkaa!!
- maaliskuu 2007
Ainakin menneenä maaliskuuna sai hyvin väriä pintaan. =)
- ja herkemmät palaakin
Itse kuulun noihin palaviin tyyppeihin, eli rasvasin tuolloinkin, vkolla 10, itseäni hyvin, en onneksi palanut, hiukan iho punoitti otsasta.
- .....
ruskettuu! itse olimme viime maaliskuun alussa siellä ja paloin kyllä jo heti ekan 2 tunnin aikana kun en hölmönä tajunnut heti aurinkovoidetta laittaa (en suomessa pala herkästi)..
Minä päivänä olette menossa?
Me ollaan menossa 4.3, toista kertaa samaan paikkaan :)- lähdetään
4.3. sharmiin ja ensimmäistä kertaa sinne suunnalle.Kiva kuulla,että maaliskuussa saa väriä pintaan,että ei ole aivan turha reissu rusketuksesta haaveilevan suhteen.
- taikki
Olen ollut maaliskuussa Sharmissa ja jo oli helteet. Päivisin liki 30 ja iltaisin ei tarvinnut kuin t-paidan, oli kenties hyvä tuuri säiden puolesta mutta koko ajan oli kuuma!
- Käteen
Riippuu, montako kertaa lykkii kakkoseen.
- Helga65vee
Kyllä ruskeaa löytyy, kaikki päällekäyvät ukkelit olivat ruskeita.
Järkyttävää koska kaikki energia ja aika meni noiden ällöttävien tyyppien karkoittamiseen.
Koettivat myydä rättejä.
Älkää luojan tähden menkö edes sinne kylälle vaan pysykää hotellien muurin takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101621- 1671571
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671472Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231278Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901164Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70951Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146943- 89819
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr184772Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207749