KARMEA KOSINTA

TOSITARINA :

Miesystäväni huusi vessasta "tuo wc-paperia", kun toin hänelle rullan, hän murahti "tuutko naimisiin" samalla kun pyyhki persettään paskallakäynnin jälkeen, lemukin oli karsea.. poistuin paikalta itkien, itketti ihan koko päivän. Mielestäni olisin ansainnut romanttisen miehen, enkä tuollaista kakkakörilästä.
Miten tästä eteenpäin? Kosintaan en suostunut.

30

8876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna-Bella88

      tämä on uskomattomin kosinta mitä olen kuullut??

      • kun ei ole

        Tämä on varmaan sen saman kirjoittajan elämää suurempaa juttua, joka on kirjoittanut miehensä rasvaisista hiuksista, kainaloiden haisemisesta, ruokkoamattomasta ulkonäöstä ja epäromannttisuudesta. Uskoo ken haluaa...


      • ___________.
        kun ei ole kirjoitti:

        Tämä on varmaan sen saman kirjoittajan elämää suurempaa juttua, joka on kirjoittanut miehensä rasvaisista hiuksista, kainaloiden haisemisesta, ruokkoamattomasta ulkonäöstä ja epäromannttisuudesta. Uskoo ken haluaa...

        Mistähän sille tuon fantasian tyyppi löydettäisiin. Ei kai se muuten tule koskaan onnelliseksi.


    • heh heh

      romantiikan kuningas, mistä tuollaisen olet löytänyt?

    • kun et suostunut.

      JÄTÄ SE MIES HETI!!

    • ihmisillä on mitenkään...

      enää huumoritajua..? jos tuo ei ollut provo..

      oma mieheni sinänsä kosi minua kun vietiin roskia kaatikselle minusta se oli huvittavaa joskin omaperäistä ja hauskaakin..

      btw lähinnä sovittiin et mennään naimisiin:D eli sinänsä kukaan ei kosinut ketään:) repikää siitä!

    • tärkein!

      Arki astuu kuvioon kumminkin.

    • Olen pahoillani puolestasi :(

      kurjaa, todellakin.
      No, hän ei ollut arvoisesi.

    • valinnut

      itsellesi sopivan puolison

    • oliko...

      totta tämä mutta itselläkin karmea kosinta takana. Mies laittoi tekstarilla josko mentäis naimisiin... En mitään osanut sanoa, siinä ei ollut tippaakaan romantiikkaa.

      Suutuin siis ja mökötän edelleen. Kun kehtasi vielä kysyä että eikö ollutkin romanttinen viesti minkä laitoin viime yönä.

      Hohhoijaa.

      • kyllä se siitä

        Täytyy myöntää, että kännykkäkosinta ei ole kaikista fiksuimmasta päästä... Sinuna en kuitenkaan mököttäisi, sillä voi vaan saada miehen perääntymään koko asiasta. Monet miehet eivät ymmärrä naisten romantiikan tarvetta, eivätkä tahallaan aiheuta pahaa mieltä naiselleen. Yrittäisin ottaa homman huumorilla. Sinun sijassasi sanoisin miehelle jotain sen tapaista kuin: "Kaikki tekstiviestit eivät tule aina perille kännykkääni, joten jos on jotain oikeasti tärkeää asiaa, kannattaa sanoa se kasvotusten...".

        Minun rakas aviomieheni kosi minua sohvalla tavallisena arki-iltana, kun olin hänen kainalossaan ja katseltiin jotain yhdentekevää ohjelmaa telkkarista. Hän sanoi ettei ollut ajatellut kosia juuri silloin, mutta kun ei ollut malttanut odottaa muutakaan hetkeä. Minusta se oli ihanaa ja romanttista ja tuli tippa linssiin:) Minusta aidot tunteet ovat tärkeämpi asia, kuin protokolla ja romanttiset puitteet.


      • samaa mieltä!
        kyllä se siitä kirjoitti:

        Täytyy myöntää, että kännykkäkosinta ei ole kaikista fiksuimmasta päästä... Sinuna en kuitenkaan mököttäisi, sillä voi vaan saada miehen perääntymään koko asiasta. Monet miehet eivät ymmärrä naisten romantiikan tarvetta, eivätkä tahallaan aiheuta pahaa mieltä naiselleen. Yrittäisin ottaa homman huumorilla. Sinun sijassasi sanoisin miehelle jotain sen tapaista kuin: "Kaikki tekstiviestit eivät tule aina perille kännykkääni, joten jos on jotain oikeasti tärkeää asiaa, kannattaa sanoa se kasvotusten...".

        Minun rakas aviomieheni kosi minua sohvalla tavallisena arki-iltana, kun olin hänen kainalossaan ja katseltiin jotain yhdentekevää ohjelmaa telkkarista. Hän sanoi ettei ollut ajatellut kosia juuri silloin, mutta kun ei ollut malttanut odottaa muutakaan hetkeä. Minusta se oli ihanaa ja romanttista ja tuli tippa linssiin:) Minusta aidot tunteet ovat tärkeämpi asia, kuin protokolla ja romanttiset puitteet.

        Luulen että monilla on kosinnan suhteen niin suuret toiveet ja odotukset, ettei kosinta sitten tullessaan tunnukaan miltään ellei kaikki mene jonkin tietyn kaavan mukaan (illallista, kukkia, viiniä, polvistumisia tms.). Mutta eihän mieheltä voi odottaa että hän osaisi lukea ajatuksia? Uskoakseni jokainen kosinta on aina kosijansa näköinen!

        Meillä kosinta tapahtui ilosaarirockin aikoihin. Olimme jo kotiutuneet ja ryömineet peiton alle (selvinpäin), ja siinä sitten juttelimme kaikenlaista. Yhdenäkin mies sitten kysyi, menisimmekö me naimisiin. Pakkohan minun oli varmistaa oliko mies tosissaan ja silloin hän suukotti ja kysyi uudestaan tulisinko hänen vaimokseen. :D Sormukset ostimme vasta äskettäin ja varsinainen kihlajaispäivä on vuosipäivänämme uuden vuoden aattona. Kosinta oli mielestäni kaikessa arkisuudessaan tavattoman ihana ja maata järisyttävä.

        Se on aivan sama missä, miten tai milloin kysymyksen kuulee, se kyllä saa perhoset lepattamaan vatsanpohjassa! Tai pitäisi saada? ;)


    • Emma Wirtanen

      Paskalla tulee itekin mietittyä kaikenlaista.
      PÄÄASIA on varman että kosi kuitenki. Eikö niin?

      Tsemppiä teille :)

    • kohtalotoverisi

      Mieheni teki juuri suolihuuhtelua itselleen ja pyysi minua katsomaan "tulostaan". Hän ojensi polvillaan minulle sontaisen 24-karaatin sormuksen ja kysyi, tulenko vaimoksi.

      Arvaa tekikö kipeää?

      • _____________.

        Olen kyllä nähnyt joskus jonkun listan kaikista kummista himoista, mutta onko tämä jokin masokismin muoto, vai onko sille jo oma otsikko.

        Jonkinlainen alistamisfantasia kuitenkin.


    • ei tuo niin paha ole..?

      miesystäväsi otti sinut selvästi huomioon, kun hän kosaisi SAMALLA kun toit paperin, niin sinun ei tarvinut kävellä vessaan pelkän wc-paprurullan takia..
      Oma kosintani oli nimittäin sellainen, että mieheni huikkasi minulle että "tuu käymään olohuoneessa, kulta".. ja kun menin, niin hän oli siinä lattialla polvillaan sormuksen ja ruusukimpun kanssa, kynttilät paloivat pöydällä.. Tietysti suostuin, mutta mitä yritän sanoa nyt on se, että minä kävelin eteisestä olohuoneeseen vain miesystäväni kosinnan takia, sinun miesystäväsi puolestaan ajatteli sinua niin, että hänellä oli sinulle kaksi asiaa, kun samalla toit veskipaprurullan, niin hän kysäisikin SAMALLA, joten sinä et joutunut kävelemään vessaan pelkästään kosinnan vuoksi, toisin kuin minä jouduin kävelemään eteisestä olohuoneeseen vain ja ainoastaan miesystäväni kosintaa kuulemaan/katsomaan.

    • ihan

      niin se vaan on että paskalla ne parhaat ideat syntyy.

    • -.,f.,vFV

      Olen kosinut silloin, kun nykyinen vaimoni otti poskeen. Kysyin siinä lauenneena kalu ja hillot hänen suussaan tuleeko hän vaimokseni ja niin tuli!

      • ikimuistoinen

        Tässä ei tarvitse kysyä kumpi tuli ensin :P Oli morsmaikulla varman asiassa nielemistä :D


    • Evemin

      Mun mielestä toi on ihan älyttömän hauska kosinta. :D Luultavasti suostuisin jos tuo oma poikaystäväni kosisi tuolla tavoin.

    • täysin nolla

      Millainen kosinta niin sellanen avioliitto. Eli aloittajan tapauksessa ihan pas.ka liitto eikä varmasti onnellinen. Tollanen kosinta myös kertoo että ei kunnioita puolisoa yhtään

    • Ilopilleri699
    • kakkaperse986

      Epäilen, että miehesi on paska-barbaari.

    • abcdaa

      hähähähä mahtava kuinka provoalotuksesta lähti ihan kunnos keskustelu käyntii ku kaikki mummot täälä suhteet puolella luulee että alottaja pisti tosissaan :d oooooo mahtava ei pahalla siis

    • Romanttista!

      Ihanaa ja erikoista! Oma mieheni jutteli kanssani eka treffeillä likakaivojen tyhjentämisestä, nyt olemme olleet 20 vuotta naimisissa!

    • TOSITARINA :

      Otin mieheni kalusta pois SPERMAN täyttämän kondomin illalla, ja käänsin sen naamalle ylösalasin, vastaten

      "no emäääääääää tiijjääääää"

    • ex-rouva maalta

      Minua kosittiin tekstarilla. Ensin oli asia mistä oli puhe ja sit ps: tuletko vaimokseni. No naimisiin mentiin ja 10 vuotta tätä PeeÄssää riitti :D

    • Penaali-Ana

      Mahtava, mahtavaa.

    • trololololoo

      Trololololollololollololoo lololololoo! Trololololollololollololoo trololololoo!

    • Kärpix

      Ui miten romanttista. Siinä koettiin elämäntuoksuinen yhteinen hetki ja vielä kosinta päälle!! Uik, uik, miten romanttista. Ihan tuli pikkupöksy pyykkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe