Onko .243Win panoksia tarjolla?
Onko se turhan voimakas linnuille, kun peurohajan niitä sillä rapakon takana pyydetään.
Vai pitääkö laittaa se .223
Linnustukseen .223Rem vai .243Win
7
4237
Vastaukset
- win.
Oikein kelpo vehjes linnustukseen meinaan 243 win.Paukkuja löytyy joka lähtöön.
Ehdottomasti .223Rem jos meinaat pysyä kaupan panoksissa. Itselataamalla .243Win taas hakkaa kaikki mahdollisuuksissa.
- Kalliita
Linnut tippuu kyllä hyvin myös .222:lla. Kyllähän noita panoksia aina löytyy mutta turhan kalliita alkavat olemaan 243:n panokset. Taitaa melkeimpä olla 2eur/kuti, jos riittääkään.
- Kivväärimies
Kalliita kirjoitti:
Linnut tippuu kyllä hyvin myös .222:lla. Kyllähän noita panoksia aina löytyy mutta turhan kalliita alkavat olemaan 243:n panokset. Taitaa melkeimpä olla 2eur/kuti, jos riittääkään.
Ei haittaa vaikka kalliita, ei niitä mene kuin muutama vuodessa.
- toinen kiväärimies
Kivväärimies kirjoitti:
Ei haittaa vaikka kalliita, ei niitä mene kuin muutama vuodessa.
Säilyykö ampumataito jos et ammu kuin muutaman laukauksen vuodessa?
243 ei ole niin tuuliherkkä kuin 223, mutta rekyyli on hiukan kovempi. Hylsy 243:ssa samanlainen kuin 308:ssa mutta kaula pienempi. Harjoittelun kannalta 223 on parempi, koska siihen saa halpaa patruunaa. - koti lataukset
toinen kiväärimies kirjoitti:
Säilyykö ampumataito jos et ammu kuin muutaman laukauksen vuodessa?
243 ei ole niin tuuliherkkä kuin 223, mutta rekyyli on hiukan kovempi. Hylsy 243:ssa samanlainen kuin 308:ssa mutta kaula pienempi. Harjoittelun kannalta 223 on parempi, koska siihen saa halpaa patruunaa.jos lataa itse kiväärin panokset niin ei ole enää kalliita esim, 222 ja 223,nen tulee hintaa noin 30cent kpl,ja 243 6,5 308 noin 50 cent kpl ja mikä parasta jos hallitsee lataus hommat saa paljon tarkempia panoksia kuin kaupasta ja voi valita parhaat luodit tarkkuuden kannalta,,itse käytän vain parhaita mitä on tarjolla,lapuaa,,sierraa,normaa näitä ei välttämättä edes saa tehdas latauksina
- höhlä
koti lataukset kirjoitti:
jos lataa itse kiväärin panokset niin ei ole enää kalliita esim, 222 ja 223,nen tulee hintaa noin 30cent kpl,ja 243 6,5 308 noin 50 cent kpl ja mikä parasta jos hallitsee lataus hommat saa paljon tarkempia panoksia kuin kaupasta ja voi valita parhaat luodit tarkkuuden kannalta,,itse käytän vain parhaita mitä on tarjolla,lapuaa,,sierraa,normaa näitä ei välttämättä edes saa tehdas latauksina
Moro.
Mulla on 243w ja aloitin juuri lataamaan itse, kun ovat halvempia ja varmasti saa tasalaatuisempaa tavaraa.
Tiedätkö mitä tai kenen luoti on norman fmj:n päässä.
Ja olisko suosituksia ja mistä luoteja.
help!
Ja toi nimim on vaan ku ei ole vapaita merkkejä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499911Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126685Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736015Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405891Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464104Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2633026Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?392306- 611335
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191126Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa48975