Mistä löydän KHO T:5026 A:29.12.1989

Verosuunnittelun ongelmana on lahjaverolain tulkinta, ettei velkakaupan 3399/3v. maksuerien lahjoitus lapsille mene veronkierron alueelle.
Asiasta on Uudenmaan LO 19.04.1989 425/III päätös, jossa valtionasiamiehen valitus lahjaveronkierrosta hylättiin verovuodelta 1987.
Netistä löytyvän ko. tiedon mukaan asiasta on ilmeisesti otsikon mukainen kho:n päätös, jota en ole saanut käsiini. Kiitän etukäteen, jos joku antaa lisätietoa, että miten kyseinen asia veronkierrosta ratkaistiin 1989 tai miten ehkä minulle kävisi ensivuonna vastaavassa kaupassa.
8723
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

suoraan KHO:sta.

Äänestä
  • Tätä päätöstä olen onnekseni malttanut kaivata, etten ehtinyt mennä samaan lailliseksi luulemaani vipuun. Kiitokseni ovat myöhässä palstan oltua toimintakyvytön ainakin minun koneessani.

Äänestä

Jos noin tarkkaan tietää, mitä hakee, niin Googlella sen usein löytää nopeimmin. Viestistäsi kopioidulla hakusanalla "LO 19.04.1989 425/III" Google löysi sen heti.

Äänestä
  • Monella tavalla ja sitkeästi hain itsekin, mutta mulle lykkäs aina vaan ton LO:n päätöksen, jonka helmassa olevasta numerosta ounailin prosessin jatkuneen. Kiitos sinullekin opeistasi.

Äänestä

• Kokeilin "oppejasi" ja omilla nakkisormillani sain edelleen vain lääninoikeuden välipäätöksen. Mutta pääasia on, että sain pyytämäni linkin.

Äänestä

• amadööri kirjoitti:

Monella tavalla ja sitkeästi hain itsekin, mutta mulle lykkäs aina vaan ton LO:n päätöksen, jonka helmassa olevasta numerosta ounailin prosessin jatkuneen. Kiitos sinullekin opeistasi.

En lukenut tekstiä riittävän huolellisesti. Yritin kokeeksi etsiä Googlella LO:n päätöksen lopussa olevin tiedoin KHO:n päätöstä, mutta minäkään en siinä onnistunut.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

amadööri kirjoitti:

Verosuunnittelun ongelmana on lahjaverolain tulkinta, ettei velkakaupan 3399/3v. maksuerien lahjoitus lapsille mene veronkierron alueelle.
Asiasta on Uudenmaan LO 19.04.1989 425/III päätös, jossa valtionasiamiehen valitus lahjaveronkierrosta hylättiin verovuodelta 1987.
Netistä löytyvän ko. tiedon mukaan asiasta on ilmeisesti otsikon mukainen kho:n päätös, jota en ole saanut käsiini. Kiitän etukäteen, jos joku antaa lisätietoa, että miten kyseinen asia veronkierrosta ratkaistiin 1989 tai miten ehkä minulle kävisi ensivuonna vastaavassa kaupassa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu