oletko kyllästynyt tahkoamaan tuntitolkulla pokeria.välillä ylös-ja alas.....
vihje:pelaa VAIN ja AINOASTAAN mtt-pelejä,minimi buy-in 10d ylöspäin.
siellä ne isommat rahat liikkuu.
takuu varma voitto!
2
630
Vastaukset
- toinen puoli
No se on kyllä totta että turnauksissa on kohtuullisen pienellä panostuksella mahdollisuus päästä hyviin rahoihin käsiksi.
Rasittavaa niissä on lähinnä se, että ainoastaan pääsy finaalipöytään takaa kohtuulliset tulot, kun taas sen ulkopuolisista rahasijoista ei jää työmäärään verrattuna käteen kuin rippeitä.
Mutta jos pitkäjänteisyyttä riittää, niin minäkin kyllä suosittelen pelaamaan turnauksia. Itse olen tämän syksyn aikana tienannut 3$-10$ turnauksia tahkoamalla pelkistä finaalipöydän sijoituksista 1,2,3 ja 9. yhteensä noin 3500$. Lisäksi on lukuisia muita rahasijoja, mutta niinkuin todettua, niistä saadut rahat ovat niin onnettomia ettei niitä viitsi edes mainita. - ja kenelle ei
Kenelle sopii mikäkin. Pelaan yleensä 1-2 tuntia ihan hyvin mutta sitten alkaa "väsymys" ja tulee pelattua aivan typerästi. Turnauspelaamisessa on sekin paha puoli että yksi pieni virhe tai kolikonheittotilanne (joita tulee pakostakin enemmän tai vähemmän) saattavat tiputtaa koko turnauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355