on tainnut olla Suomi24 Keskustelulla itsenäisyyspäivän ajan. Liekö ollut juhlatunnelmissa koko sivujen ylläpito...
Saavuttiko juhlatunnelma sinut?
Pienoisia ongelmia
6
379
Vastaukset
- sen..
..ottaa:)
Olen asentanut uusiksi käyttöjärjestelmän.
Siis formatoin kovalevyn, ja nyt pikku hiljaa uusia ohjelmia.
Tuli laitettua uusimmat tietoturvatkin winukkaan.
Et sellaista juhlintaa tässä on muutaman päivän vietetty. ;) lapsen lapsen nimipäivää vietettiin puurotarjoilun merkeissä. juhlaa oli ja tunnelmaa
- HTZA
Otin Kiirasta "SnapShotin" ja suurennan sitä parhaillaan, siis kuvaa.
- äitemuzzi
sen suuremmin juhlastunnelmaa tarttettu, tavallisis merkeis meni koko päivä, siis kotiaskareissa.
Tämä sivuston operaattorit oli varmaan panneet pillit pussiin, mutta olihan noita muita portteja avoinna.
Kinkun pistin suolaantuun ja lanttuja keittelin ja leivoin joulutorttuja yms. kuten joka vuosi.
Meillä ei ole tapana istua ja töllöttää linnan juhlia. Maamme itsenäisyyttä ja etenkin sotaveteraaneja arvostan suuresti, mutta ei kotona sillai juhlita. - Otto-Vaan
Netin ulkopuolellakin.Pienet poijaat tuli hakemaan
yhen yksinäisen valmiille päivälliselle.
(harvinaista herkkua meikeläiselle)
Kyllä tuli oikein tosiaan juhlatunnelma oli niin
komiasti katettu pöytä ja kaveritkin käyttäyty
kuin oltas oltu kirkossa,juhlallisesti.:)
Juomana oli tietenkin viiniä(aikuisille)ja sittenkös alkoikin
tuntua vasta juhlalliselta.:)
Minäkään en muistanut että minulla oli pääsykokeet
tänä aamuna,jouduin sinne sitten menemään pää
punasena ja kalvoset kippeenä.:)
Samanlaista punaista joka tapauksessa putkiloihin
näytti tulevan kun ennenkin.:)
Jotta kyllä juhlatunnelma minutkin kiinni otti.- Kaivanto
pääsit läpi niistä pääsykokeista. Mikäs sinusta nyt sitten tulee, kunhan pääset ulos?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568