Postiloota.net lopettanut?

Mie_vaan_2

Onko ilmaisen Postiloota.net:n käyttäjiä?

Olen itse käyttänyt tuota palvelua lähes koko sen olemassaolon ajan ja olen ollut suht' tyytyväinenkin. Spamia on ollut vähän ja vaikka HTML-viestejä ei tuetakaan, olen nekin saanut kikkaillen luettua.

Nyt on mennyt viikko ettei siellä ole tullut eikä mennyt postia. Olen muutaman käyttäjän kanssa testannut eikä palvelu toimi heilläkään.

Olisiko joku kuullut/lukenut huhuja tms. että onko koko Postiloota lopettanut? Huolestuttaa ihan "aikuisten oikeesti", kun tuo osoite on minun osoitteeni kaikissa yhteystiedoissani ja mm. käyntikorteissani. Tilanteen muuttaminen vie kauan aikaa ja rahaakin siis....

8

3372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin

Olen ihmetellyt tässä samaa. Saan ko. osoitteeseen postia päivittäin, mutta nyt ei ole tullut mitään ainakaan viikkoon. Info-sivulla on palautelomake, mutta en ole saanut (ainakaan vielä) vastausta ylläpidolta.

• taitaa olla turha

Minä myös laittanut palautelomakkeen ainakin 3 kertaa mut ei mitään vastausta. Laitoin varoiksi myös yhdestä toisesta osoitteesta sen, koska jos loota ei kert pelaa niin eikai se palautekaan sitten. Laittakaa muutkin postia osolla [email protected] kaikista mahdollisista muistakin sähöistä. Jos ne tontut vaikka heräis

• Anonyymi

minä vaa

• EI__TOimi

ei toimi mikxei toimi

• Ärsyyntynyt

En ole pystynyt käyttämään moneen vuoteen ja nyt haluaisin poistaa tunnuksen,
      mutta ei onnistu!

• Anonyymi

Ei ole lopettanut koska ei koskaan ole ollut edes olemassakaan.

• Anonyymi

On ollut olemassa ja minusta oli kaikista helpoin. Toivon ,että palaisi mahdollisimman pian takaisin käyttöön. KIITOS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ollut olemassa ja minusta oli kaikista helpoin. Toivon ,että palaisi mahdollisimman pian takaisin käyttöön. KIITOS.

Kokeile coldmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      52
      9220
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      103
      6548
    3. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      124
      6273
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      149
      4817
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      167
      4636
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      93
      3233
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      169
      2351
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      65
      2218
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      159
      2166
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      57
      1997
    Aihe