Postiloota.net lopettanut?

Mie_vaan_2

Onko ilmaisen Postiloota.net:n käyttäjiä?

Olen itse käyttänyt tuota palvelua lähes koko sen olemassaolon ajan ja olen ollut suht' tyytyväinenkin. Spamia on ollut vähän ja vaikka HTML-viestejä ei tuetakaan, olen nekin saanut kikkaillen luettua.

Nyt on mennyt viikko ettei siellä ole tullut eikä mennyt postia. Olen muutaman käyttäjän kanssa testannut eikä palvelu toimi heilläkään.

Olisiko joku kuullut/lukenut huhuja tms. että onko koko Postiloota lopettanut? Huolestuttaa ihan "aikuisten oikeesti", kun tuo osoite on minun osoitteeni kaikissa yhteystiedoissani ja mm. käyntikorteissani. Tilanteen muuttaminen vie kauan aikaa ja rahaakin siis....

8

3206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin

Olen ihmetellyt tässä samaa. Saan ko. osoitteeseen postia päivittäin, mutta nyt ei ole tullut mitään ainakaan viikkoon. Info-sivulla on palautelomake, mutta en ole saanut (ainakaan vielä) vastausta ylläpidolta.

• taitaa olla turha

Minä myös laittanut palautelomakkeen ainakin 3 kertaa mut ei mitään vastausta. Laitoin varoiksi myös yhdestä toisesta osoitteesta sen, koska jos loota ei kert pelaa niin eikai se palautekaan sitten. Laittakaa muutkin postia osolla [email protected] kaikista mahdollisista muistakin sähöistä. Jos ne tontut vaikka heräis

• Anonyymi

minä vaa

• EI__TOimi

ei toimi mikxei toimi

• Ärsyyntynyt

En ole pystynyt käyttämään moneen vuoteen ja nyt haluaisin poistaa tunnuksen,
      mutta ei onnistu!

• Anonyymi

Ei ole lopettanut koska ei koskaan ole ollut edes olemassakaan.

• Anonyymi

On ollut olemassa ja minusta oli kaikista helpoin. Toivon ,että palaisi mahdollisimman pian takaisin käyttöön. KIITOS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ollut olemassa ja minusta oli kaikista helpoin. Toivon ,että palaisi mahdollisimman pian takaisin käyttöön. KIITOS.

Kokeile coldmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe