Onko ilmaisen Postiloota.net:n käyttäjiä?
Olen itse käyttänyt tuota palvelua lähes koko sen olemassaolon ajan ja olen ollut suht' tyytyväinenkin. Spamia on ollut vähän ja vaikka HTML-viestejä ei tuetakaan, olen nekin saanut kikkaillen luettua.
Nyt on mennyt viikko ettei siellä ole tullut eikä mennyt postia. Olen muutaman käyttäjän kanssa testannut eikä palvelu toimi heilläkään.
Olisiko joku kuullut/lukenut huhuja tms. että onko koko Postiloota lopettanut? Huolestuttaa ihan "aikuisten oikeesti", kun tuo osoite on minun osoitteeni kaikissa yhteystiedoissani ja mm. käyntikorteissani. Tilanteen muuttaminen vie kauan aikaa ja rahaakin siis....
Postiloota.net lopettanut?
8
3121
Vastaukset
- täälläkin
Olen ihmetellyt tässä samaa. Saan ko. osoitteeseen postia päivittäin, mutta nyt ei ole tullut mitään ainakaan viikkoon. Info-sivulla on palautelomake, mutta en ole saanut (ainakaan vielä) vastausta ylläpidolta.
- taitaa olla turha
Minä myös laittanut palautelomakkeen ainakin 3 kertaa mut ei mitään vastausta. Laitoin varoiksi myös yhdestä toisesta osoitteesta sen, koska jos loota ei kert pelaa niin eikai se palautekaan sitten. Laittakaa muutkin postia osolla [email protected] kaikista mahdollisista muistakin sähöistä. Jos ne tontut vaikka heräis
- Anonyymi
minä vaa
- EI__TOimi
ei toimi mikxei toimi
- Ärsyyntynyt
En ole pystynyt käyttämään moneen vuoteen ja nyt haluaisin poistaa tunnuksen,
mutta ei onnistu! - Anonyymi
Ei ole lopettanut koska ei koskaan ole ollut edes olemassakaan.
- Anonyymi
On ollut olemassa ja minusta oli kaikista helpoin. Toivon ,että palaisi mahdollisimman pian takaisin käyttöön. KIITOS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut olemassa ja minusta oli kaikista helpoin. Toivon ,että palaisi mahdollisimman pian takaisin käyttöön. KIITOS.
Kokeile coldmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727143
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes672906- 562208
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671395Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990