onneksi olkoon

gaa__mi

savonlinna,voin rehellisin mielin todeta että suurin osa täällä on kusipäitä etenkin liikenteessä,mutta myös muussa elämässä,tällä kaupungilla on edessään loistava tulevaisuus..

8

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläpä oli lämpöinen päivänavaus.

      Oikein ilahdutti tuolaiset kehut heti aamusta. Otanpa tässä sen kunniaksi viskipaukun.

      • Joopa joo...

        Sinä et viskistä tiedä poju mitään! Ota trippmehua...mansikanmakuista tietenkin....nolo Rulle!


    • teuvo

      Järkevintä jättää Savonlinnassa auto kotiin. Savonlinnan liikennettä ei ole suunniteltu nykymenoon. Tiet ja liikenne sopii paremmin hevoskyydille.

      • reino

        hevosella pääsee parhaiten Savonlinnassa ja kun täällä ei ole mihinkään kiirettä. Suurin osa on työttömiä jotka tuolla liikenteessä poukkoilee.


      • miljoona mittarissa

        Savonlinnalaiset autoilijathan eivät osaa risteysajoa koska he eivät ole käyneet Punkaharjua suuremmissa taajamissa. Täällä kotikäpylässä pärjää näköjään tuurillakin.
        Savonlinnalaiset ovat siis hölmöjä.


      • ulpukka kk
        miljoona mittarissa kirjoitti:

        Savonlinnalaiset autoilijathan eivät osaa risteysajoa koska he eivät ole käyneet Punkaharjua suuremmissa taajamissa. Täällä kotikäpylässä pärjää näköjään tuurillakin.
        Savonlinnalaiset ovat siis hölmöjä.

        Täällä on tosiaan hölmöjä liikenteessä...en uskalla enää ajella autolla ollenkaan, koska aina on joku vaaratilanne eikä ne tosiaan ole johtuneet minusta. Auto on romutettu ihan korjauskelvottomaksi kerran. Oletteko muuten huomanneet, ettei täällä osaa jalankulkijatkaan liikkua???Miks ne väkisin on änkeemässä auton alle...


      • Kollaa kestää
        ulpukka kk kirjoitti:

        Täällä on tosiaan hölmöjä liikenteessä...en uskalla enää ajella autolla ollenkaan, koska aina on joku vaaratilanne eikä ne tosiaan ole johtuneet minusta. Auto on romutettu ihan korjauskelvottomaksi kerran. Oletteko muuten huomanneet, ettei täällä osaa jalankulkijatkaan liikkua???Miks ne väkisin on änkeemässä auton alle...

        Ajotaidottomat ihmiset nyt ovat vauhdissa. Vaaratilanteita on aina, kun olet liikenteessä.
        Jos jalankulkija jää sinun autosi alle, kumman on vika? Aivan varmasti sinun, pöljäautoilija.
        Jos siellä niskapunasena pidetään kiinni omista
        oikeuksista, jälki on rumaa. Kuka ei osaa Savonlinnassa ajaa autoa ja eteenpäin pitäisi päästä, ehdotan joko taksia tai linkkua.
        Kyllä se sinä itse olet se hölmöin. Vai ettei ole johtuneet sinusta..., epäilen suuresti.


      • yks vaan
        Kollaa kestää kirjoitti:

        Ajotaidottomat ihmiset nyt ovat vauhdissa. Vaaratilanteita on aina, kun olet liikenteessä.
        Jos jalankulkija jää sinun autosi alle, kumman on vika? Aivan varmasti sinun, pöljäautoilija.
        Jos siellä niskapunasena pidetään kiinni omista
        oikeuksista, jälki on rumaa. Kuka ei osaa Savonlinnassa ajaa autoa ja eteenpäin pitäisi päästä, ehdotan joko taksia tai linkkua.
        Kyllä se sinä itse olet se hölmöin. Vai ettei ole johtuneet sinusta..., epäilen suuresti.

        linja-autot usein myöhässä ja taksikyyti päivittäisiin tarpeisiin liian kallista, mutta kaikkihan maksaa niin Savonlinnassa kuin muuallakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe