Soitin pyssykauppaan ja tiedustelin Glock 17:a. Myyjä tarjosi 'military police' -mallia, joka vastaa kuulemma muuten täysin perusmallia mutta lippaanvapautin on molemmilla puolilla kahvaa.
Onko kellään tietoa ovatko nämä jotain ensivuoden malleja ja onko tulossa jotain muitakin erikoismalleja? Netistä en onnistunut löytämään infoa.
Glock
2
644
Vastaukset
- varrella muuttanut
kantaani vaikka takinkääntö on suosittu huvi:
Glock on yliarvostettu muovipyssy.
Se että on organisaatiokäytössä laajalti ei muuta sitä mitenkään paremmaksi, vaan osoittaa sen että organisaatioille saadaan pukattua sopivalla markkinoinnilla mitä vaan.
Kun massan hinta on määräävä tekijä ja kun välineen pitää olla riittävän yksinkertainen ja helposti korjattava ja vielä sekin että kun käyttöiän rajoituksella (muovin ominaisuudet vs metalli) ei ole merkitystä koska käyttökuluihin ts. uusimiseen saadaan aina varoja, niin..
Noin myyntimielessä tuote on hyvä:
Alhaiset valmistuskustannukset ja aftermarket sälää jota voi siihen sovitella löytyy kukkaron paksuuden mukaan.
Tietenkin voidaan miettiä sitä että miksi sekä Usan että Neukkujen armeijat valitsivat palveluspistooleiksi täysmetalliset.
Neukut vievät omaansa kaupallisesti ulos Viking nimellä ja polymeerirungolla,, koska se on kaupallista.
Mikäli ase käy hyvin käteen ja pitää laukaisusta tai viitsii ostaa siihen sopivan sellaisen, niin ok. Nämä ovat makuasioita ja 9 mm pistoolien osumatarkkuus taas on suurinpiirtein sama valitsi sitten minkä tahansa.
Mutta kannattaa kokeilla myös muita eikä mennä mainosten mukana. - walther p38
Ainakin huhuja on ollut tuollaisista muutoksista tupperwareen.
Tupperware21 ambidextrous magazine relase picatinny rail. http://www.topglock.com/images/glock21slim.jpg
Tupperware17 "plus trigger lock"
http://www.sniperworld.com/glock/trigger_lock.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752