vieläkö löytyy jostain?
mistä ps3 60gb versio?
5
1035
Vastaukset
Hinta vain hiukan hirvittää :( noin 550e.
En ainakaan näin joulunalla ostais, silä sen hinta putoaa samaan kuin 40gb hinta ja oisko ollu keskisillä niitä (muistelee)- jos.......
...Nuolet sen persettä ja maksat 1000€, niin saat Ps3:n 60gb version. Sun pitää olla myös vannoutunut sonynuolija ja jumaloida Sonya ikuisesti ja maksaa sille roskapeleistä, muuten Kutaragi-keiju tulee yöllä makuuhuoneeseesi ja tekee ERITTÄIN HIRVEITÄ asioita sulle....
Ja kun pelaat Ps3:lla, niin älä välitä siitä hyväksikäytetystä olosta...- lolledähähä
Ainakaa starter packkejä ei oo näkyny. Mee johonkin isoon kauppa keskukseen ja käy kaikki kaupat läpi niin saattaa löytyä. Jumbossa muistaakseni oli vielä pari jälejllä. Ostin starter packin kuukausi sitten koska sony sentterissä sano että niitä ei enää 60gb versioita maahantuada suomeen ja kehottivat ostamaan silloin koska jouluna niitä ei enää varmasti saa jos saa niiden hinta on justiinsa noussu eikä laskenut.
- sfdhgsfdhsfdhfdhfdgh
Jyväskylän Minimanissa saattaa olla vielä!!!
- hejdo!
Etsi lähin Minimani, niissä on.
Ostin tänään 60Gb version, mukana tuli lisäohjain, ja kaks peliä F1 ja Heavenly Sword. Hinta 569€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450