Hei Seriffi BilMan!
Olikos eilen jotain ongelmia, kun sivunne ei auenneet rennosti ainakaan minulle. Tein turhaa työtä, kun oletin vian olevan minun koneessani. Nyt huomaan, että eilisen viestisaldo oli 0 viestiä, joten vika taisi olla Suomi24:ssa.
Ette kuitenkaan kerro siitä mitään. Miksi??
Ongelmia eilen
11
584
Vastaukset
- siellä
jollain etusivulla tiedote, että on teknisiä ongelmia.
- oli tiedote,
että on teknisiä ongelmia, kuten ilmeisesti äskenkin.
- näkynyt
oli tiedote, kirjoitti:
että on teknisiä ongelmia, kuten ilmeisesti äskenkin.
kaikisa tietokoneissa.
- etusivun
näkynyt kirjoitti:
kaikisa tietokoneissa.
oikeassa yläreunassa oli kyllä koko päivän näkyvissä ilmoitus teknisestä ongelmasta.
Suomi24 keskustelun etusivun alareunasta pääsee kohtaan Opastus, jota painamalla pääsee yläreunan kohtaan Tekniset tiedotteet, siellä luki vastaava tiedoite. - hapuileva Fanni
etusivun kirjoitti:
oikeassa yläreunassa oli kyllä koko päivän näkyvissä ilmoitus teknisestä ongelmasta.
Suomi24 keskustelun etusivun alareunasta pääsee kohtaan Opastus, jota painamalla pääsee yläreunan kohtaan Tekniset tiedotteet, siellä luki vastaava tiedoite.Nyt valkeni minullekin, ettei kannata yritellä tänne turhaan.
Kun katsoo Opastus > Tekniset tiedotteet, selkenee kissanpojalle silmät. - kestä!
hapuileva Fanni kirjoitti:
Nyt valkeni minullekin, ettei kannata yritellä tänne turhaan.
Kun katsoo Opastus > Tekniset tiedotteet, selkenee kissanpojalle silmät.Opitaan sitä vielä mekin.
Anteeksi, en huomannut, seuraavan kerran tiedän mistä katson.
- BilMan
Tuosta allaolevasta osoitteesta aina viimeisimmät tiedotteet.
Linkki löytyy profiilisivultani.
http://www.suomi24.fi/tiedotteet/- lepomieli
kyllä minulla kuitenkin oli ongelmia pari päivää ettei päässyt mihin olisi halunnut sitten sitä osaa antaa arvoa kun kone toimii, hyvää ensiviikkoa kaikille
- linkkienantaja
Milläs luulet profiilisivullesi pääsevän, kun kaikki on jumissa.
Onko sinulla joku oikotie? - kertoa
omalla galleriasivullaan oikeat tiedot itsestään, kun julkinen galleriasivu vaaditaan,
mietin vain kuinka kunniakasta tuo sheriffien toiminta on, ei sillä että yhtään epäilisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511