Muistaako kukaan teistä "vanhoista" sellasta tv-sarjaa jonka nimi oli Reasonable Doubts? En muista oliko sillä suomenkielistä nimeä.
Toinen pääosanesittäjistä oli Marlee Matlin. Hän oli joku salapoliisi tai vastaava. Palkattiin aina lukemaan huulilta rosvojen puheita jne :)
Sarja tuli joskus 80-luvun lopussa muistaakseni.
Sitä näytettiin noin 1/2 vuotta ja sitten jäi tauolle enkä minä ainakaan ole sitä sen jälkeen nähnyt. Mitähän sille sarjalle tapahtui...?
Muistaako kukaan
2
578
Vastaukset
- muistan hyvin
Juu, muistan hyvin tuon tv-sarjan. :) Olisiko se suomenkielinen käännös sille tv-sarjan nimelle,että "Vaarallisilla vesillä"... ? Mä muistelisin ainakin hämärästi,että Marlee Matlin olisi näytellyt sen nimisessä tv-sarjassa?
En valitettavasti tiedä, mitähän sille sarjalle on tapahtunut. Ei mitään kuin että tv-sarjan tuotanto on näköjään loppunut?
Muistan myös sen,että Marlee Matlin oli näytellyt myös elokuvassa joskus 80-luvun alussa. Sen elokuvan nimi oli Sanaton rakkaus. Ja Marlee Matlin oli saanut Oscarin siitä elokuvan pääroolista. Ihan kuuro naisnäyttelijä hän kylläkin on, tosin amerikkalainen.
Olen kuullut joiltain kavereiltani,että Marlee Matlin asuu nykyään Kaliforniassa ja on nyt jo 4 lapsen äiti. En tiedä, josko hän näyttelee enää missään paljoa, siis nykyään. - -nimellinen-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1171170
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6907- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu143770Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754