Olen aina laskenut Rossignolin suksilla, mutta tein kauhean erheen ja ostin Nordicat. Nooh olin laskemassa ko suksilla ehkä viidettä kertaa ja hyppäsin kummulta sillä seurauksella, että kummankin suksen kuoret halkesivat noin viidestä kohtaa. Lähetin kuvat maahantuojalle ja kerroin tapauhtuneesta. Tässä sauora lainaus maahantuojan edustajan sähköpostiviestistä, jossa hän kertoo käytön olleen vääränlaista joten korvauksiin ei ole aihetta:
"...Kyseinen suksi on tarkoitettu loivissa rinteissä tapahtuvaan kohtuullisen
hidasvauhtiseen lasketteluun...". En tinnyt ikeäkkö vai nauraakko. Nooh ehdotinkin hänelle, että liimaavat kaikkiin maahantuomiinsa suksiin tarrat: "VAIN SINISIIN RINTEISIIN".
Ostin kahdet Nordicat
elämäni ensimmäiset ja viim...
1
369
Vastaukset
- rossignol tai atomic
Norica osaa ehkä tehdä monoja, mutta sukset silla on persiista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875