Mistä löydän violetteja tapetteja? Tapetti voi olla kuvioillista tai mitä tahansa, kunhan sen pääväri on violetti. Olen selannut mahdolliset marketit ja sisustuskaupat, enkä ole löytänyt mieleistä. Minua kiinnostaisi myös eläinkuviolliset tapetit, kuten leopardi ja zeepra... Joten jos joku voisi antaa hyvän ja luotettavan linkin tai vinkin, olisin hyvin kiitollinen :) Linkki saa olla ulkomainenkin.
KIITOS
Erikoistapetit
3
2256
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
http://www.tapettitalo.fi/sivukartta.html
sivulta kopsattua:
Tapettitalo sijaitsee Helsingin Kallion kaupunginosassa osoitteessa Fleminginkatu 4. Liike on avoinna arkisin 10-17 ja lauantaisin 9-13. Parhaiten meidät tavoittaa paikanpäältä tai puhelimella numerosta (09) 76 76 58. Meille voi lähettää myös sähköpostia: osoitteemme on [email protected].
Toimitamme mielellämme tapetteja ja tarvikkeita koko maahan. Kertokaa meille tarpeestanne ja pyytäkää tarjous. Lähetämme myös malleistamme pieniä näytteitä, jotta näette miltä tapetti näyttää oikeassa ympäristössä - deena1
Tietäsikö joku missä on leopardi ja zeebra kuviollisia tapetteja ja huonekaluja HUOM. jos oot nänhyt turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2029652Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314407Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1193985Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003841- 2043448
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik192864Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1261408Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731386- 901194
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151161