Olen asentanut kovalevyn salausohjelma TrueCyptin kannettavaani. Salattu osio on nimellä My Volume_1.
Jos Kannettavani hajoaa ja kopioitu MY Volume_1 kopioidaan takaisin uuteen koneeseen CD-disketiltä niin voiko sen avata kun olen asentanut uudestaan TrueCryp ohjelman? Katoaako jotain sellaista mitä ohjeelma tarvitsee avatakseen osion?
Osion voi ymmärtääkseni luoda muistitikkuun mutta ei kait CD-levylle? Miten muistitikkuun luodaan osio kun tikussa ei ole prosessoria eikä Windows käytöjärjestelmää?
TrueCrypt ja tuhoutunut osio
C Cruel
1
480
Vastaukset
- että ei koska
TrueCrypt muodostaa osion kovalevylle ja formatoi sen. Siitä tulee siis uusi asema jota ei voi siirtää toiseen koneeseen. Tiedot voi siirtää mutta uudessa koneessa pitäisi olla tehtynä asema trueCryptillä ja vaikka olisikin niin se olisi uuden koneen asema eikä vanhan.
Ymmärtääkseni tiedostosi katoaa lopullisesti. Sinun täytyy tallettaa tiedostosi kopioimalla ne jonnekin talteen jotta voit ne sitten siirtää ja cryptata uuteen koneeseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272990Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342682- 1502308
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241910Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921727Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1081689- 3161584
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472