Terve!
Oltaisiin mahollisesti lähdössä vuoden päästä tammikuussa Australiaan sukuloimaan...tarkoitus olisi myös yhdistää reissuun oma häämatka. Sukulaisia on lähinnä Sydneyn läheisyydessä. osaako kukaan sanoa jotain ranta hotellia joka olisi kohtuu lähellä Sydneytä ja joka sopisi häämatkan viettoon? Tyynenmeren saarille matkustaminen taitaa tulla liian kalliiksi...eikä häämatka stopin tekeminen esim. aasiassakaan taida tulla kovin edulliseksi lentoja ajatellen...
Häämatkalle australiaan?
1
412
Vastaukset
- Crotile dundee
Terve , minä tulin tänään kotiin 6vko jälkeen , keello on nyt 05.30 aamulla minä elän edelleen Australian aikaa .Päivät muuttuvat yöksi , talvi kesäksi , liikenne vasemmalla puolella , kaikki vähän nurinniskoin ! Maa on valtava kooltaan , isompi kuin eurooppa ! Etelän Tasmaniasta pohjoisen Darwiniin on pidempi matka kuin Helsigistä Kairoon ! Sydney on valtavan iso paikka 5miljoonaaa asukasta , jos on mahdollista niin niin jääkää itse kaupunkiin , netistä löytää helposti majoituksen .Hyviä alueita on Kirribilli , Oxfort Street (homoalue , tosi turvallinnen ) , paikallinen maanalainen kulkee isolla alueeella . Jos haluaa elää halvalla varatkaa Motelli , siellä on kaikki tarvittava .Noin 50 aud yö kahdelta , eli 25 aud pää --- 34 euroa yö kahdelta ! Te saatte ilmastoindun huoneen ja kaikki pyyhkeet jne.pihalla on todennäköisesti uimaallas jne . Jos haluat tietää enemmän niin vastaan mielelläni kysymyksiin , ei kun menoksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119098
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265718- 544730
- 944667
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703370- 513366
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651