Olisko kellään hyviä vuokra-asuntolinkkejä Kalifornian alueelle? Olis suunnitelmissa piipahtaa kuukauden reissulla enskesänä ja mahdollisesti yöpyä muualla kuin hotellissa. Joissainpäin vuokraavat viikoksi kerrallaan, löytyykö tällasia?
Vuokra-asuntoja
4
868
Vastaukset
- useita kertoja
mutta eihän tämä mikään tietotoimisto ole eikä avuttomien avustusjärjestö.
- Yo man
Mukava saada tällaista asiallista palautetta, on ehkä hiukan väärin kysellä linkkejä tällä palstalla ja aiheuttaa kysymyksillään mielipahaa kanssaihmisille.
- vaikkapa
tällaisilla hakusnoilla kuin "extended stay hotels", "weekly rate hotels/motels", jopa alkaa löytymään. Olemme ollut joskus tällaisessa paikassa, näissä on keittiökin, voi laittaa itse ruokaa. Ihan hyviä paikkoja, siisti oli ja hyvällä paikalla. En muista ihan tarkalleen viikkohintaa, olisikohan ollut jotain $300.
- Los Angeles
Californiaa olet menossa?
Hollywoodissa on eras hotelli jossa voi maksaa viikon vuokran etukateen ja se on selvasti halvempi.
Se on 85 USD paiva jos maksat paivittain mutta vain jotain 340 USD viikossa jos maksat koko viikon vuokran etukateen.
Osoite on 6364 Yucca St (Hollywood Blvd/Cahuenga)
Olen ollut siella ja se oli ihan ok.
Craigslistilta (craigslist.com) voit etsia myos asuntoa/kamppakaveria mutta kannattaa olla varovainen. Siella on myos huijareita ja ihmisiin ei oikein edes voi luottaa taalla Californiassa.
Fair warning :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892