ny on niin, et iltapäivällä ois ne treffit, joit oon koko viikon oottanut. Mut meikä se ei saanut unta kuin 2h koko yönä. Jaksaakohan sitä ees mennäkkä, väsyttää kamalasti eikä ehi enää nukkua.
Liian väsynyt
7
616
Vastaukset
Ei liity tähän, mutta meillä oli varmaan noin 2kk
aiemmin sovittu 'ykkösluokan' pikkujoulu, naisporukalla. Päivällä tunnelma ja into ei olleet kovin korkealla, (hyvä merkki) ;)
Mutta kannatti mennä.
Tuntuu, että joskus tuo tosi ajoissa sopiminen ei aina oo parasta, vähän ex-tempore -jutut parempia, yksilöllistä kaiketi..- treffeille
ihan päinvastoin, jos vaan jaksan valvoa. :)
Mä olen kyl kans sellanen, et mielluummin extemporee kuin aiemmista sopimuksista. Pätee kaikkiin aikatauluihin, joita mä muute vihaan ku ruttoa. :(
Kuule, sopiiks tää korkeekauluksinen, vai pitäiskö sittenkin laittaa joku avokaulaisempi? :) Ainaki tää kuristaa. - Ninas
treffeille kirjoitti:
ihan päinvastoin, jos vaan jaksan valvoa. :)
Mä olen kyl kans sellanen, et mielluummin extemporee kuin aiemmista sopimuksista. Pätee kaikkiin aikatauluihin, joita mä muute vihaan ku ruttoa. :(
Kuule, sopiiks tää korkeekauluksinen, vai pitäiskö sittenkin laittaa joku avokaulaisempi? :) Ainaki tää kuristaa...ettei ainakaan kuristais ;)
Mukavampi olla itellä muutenkin, jos ei vaatteet
ahista :)) - treffeille
Ninas kirjoitti:
..ettei ainakaan kuristais ;)
Mukavampi olla itellä muutenkin, jos ei vaatteet
ahista :))jo vaihtanut avokaulaiseen toppiin, jonka päälle laitoin nätin villatakin. Suihkus käyty, kaupas käyty ja ny mä lähen vähän etukäteen, kai sitä ny pari tuoppia kehtaa ottaa ennen sinne menoa? *varma et se ottaa siel jo itekki jotain* Pitäskö vähän ripparia laittaa? Viimeks se näki mut kyl ihan laittautumattomana, en paljo meikkaile yleensäkään.
*menee laittaa ripparia* - treffeille
treffeille kirjoitti:
jo vaihtanut avokaulaiseen toppiin, jonka päälle laitoin nätin villatakin. Suihkus käyty, kaupas käyty ja ny mä lähen vähän etukäteen, kai sitä ny pari tuoppia kehtaa ottaa ennen sinne menoa? *varma et se ottaa siel jo itekki jotain* Pitäskö vähän ripparia laittaa? Viimeks se näki mut kyl ihan laittautumattomana, en paljo meikkaile yleensäkään.
*menee laittaa ripparia*toivottavasti onnistuivat, tai ainakin sujui kohtuullisesti!
- treffeille
treffeille kirjoitti:
toivottavasti onnistuivat, tai ainakin sujui kohtuullisesti!
mutta todellakin vain kohtuullisesti. Mies oli liian lapsellinen minulle. :(
treffeille kirjoitti:
mutta todellakin vain kohtuullisesti. Mies oli liian lapsellinen minulle. :(
..ois jäänyt, jos et ois mennyt ?)
Ensikerralla parempi onni :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959