ny on niin, et iltapäivällä ois ne treffit, joit oon koko viikon oottanut. Mut meikä se ei saanut unta kuin 2h koko yönä. Jaksaakohan sitä ees mennäkkä, väsyttää kamalasti eikä ehi enää nukkua.
Liian väsynyt
7
617
Vastaukset
Ei liity tähän, mutta meillä oli varmaan noin 2kk
aiemmin sovittu 'ykkösluokan' pikkujoulu, naisporukalla. Päivällä tunnelma ja into ei olleet kovin korkealla, (hyvä merkki) ;)
Mutta kannatti mennä.
Tuntuu, että joskus tuo tosi ajoissa sopiminen ei aina oo parasta, vähän ex-tempore -jutut parempia, yksilöllistä kaiketi..- treffeille
ihan päinvastoin, jos vaan jaksan valvoa. :)
Mä olen kyl kans sellanen, et mielluummin extemporee kuin aiemmista sopimuksista. Pätee kaikkiin aikatauluihin, joita mä muute vihaan ku ruttoa. :(
Kuule, sopiiks tää korkeekauluksinen, vai pitäiskö sittenkin laittaa joku avokaulaisempi? :) Ainaki tää kuristaa. - Ninas
treffeille kirjoitti:
ihan päinvastoin, jos vaan jaksan valvoa. :)
Mä olen kyl kans sellanen, et mielluummin extemporee kuin aiemmista sopimuksista. Pätee kaikkiin aikatauluihin, joita mä muute vihaan ku ruttoa. :(
Kuule, sopiiks tää korkeekauluksinen, vai pitäiskö sittenkin laittaa joku avokaulaisempi? :) Ainaki tää kuristaa...ettei ainakaan kuristais ;)
Mukavampi olla itellä muutenkin, jos ei vaatteet
ahista :)) - treffeille
Ninas kirjoitti:
..ettei ainakaan kuristais ;)
Mukavampi olla itellä muutenkin, jos ei vaatteet
ahista :))jo vaihtanut avokaulaiseen toppiin, jonka päälle laitoin nätin villatakin. Suihkus käyty, kaupas käyty ja ny mä lähen vähän etukäteen, kai sitä ny pari tuoppia kehtaa ottaa ennen sinne menoa? *varma et se ottaa siel jo itekki jotain* Pitäskö vähän ripparia laittaa? Viimeks se näki mut kyl ihan laittautumattomana, en paljo meikkaile yleensäkään.
*menee laittaa ripparia* - treffeille
treffeille kirjoitti:
jo vaihtanut avokaulaiseen toppiin, jonka päälle laitoin nätin villatakin. Suihkus käyty, kaupas käyty ja ny mä lähen vähän etukäteen, kai sitä ny pari tuoppia kehtaa ottaa ennen sinne menoa? *varma et se ottaa siel jo itekki jotain* Pitäskö vähän ripparia laittaa? Viimeks se näki mut kyl ihan laittautumattomana, en paljo meikkaile yleensäkään.
*menee laittaa ripparia*toivottavasti onnistuivat, tai ainakin sujui kohtuullisesti!
- treffeille
treffeille kirjoitti:
toivottavasti onnistuivat, tai ainakin sujui kohtuullisesti!
mutta todellakin vain kohtuullisesti. Mies oli liian lapsellinen minulle. :(
treffeille kirjoitti:
mutta todellakin vain kohtuullisesti. Mies oli liian lapsellinen minulle. :(
..ois jäänyt, jos et ois mennyt ?)
Ensikerralla parempi onni :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754