Liian väsynyt

treffeille

ny on niin, et iltapäivällä ois ne treffit, joit oon koko viikon oottanut. Mut meikä se ei saanut unta kuin 2h koko yönä. Jaksaakohan sitä ees mennäkkä, väsyttää kamalasti eikä ehi enää nukkua.

7

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei liity tähän, mutta meillä oli varmaan noin 2kk
      aiemmin sovittu 'ykkösluokan' pikkujoulu, naisporukalla. Päivällä tunnelma ja into ei olleet kovin korkealla, (hyvä merkki) ;)
      Mutta kannatti mennä.
      Tuntuu, että joskus tuo tosi ajoissa sopiminen ei aina oo parasta, vähän ex-tempore -jutut parempia, yksilöllistä kaiketi..

• treffeille

ihan päinvastoin, jos vaan jaksan valvoa. :)
        Mä olen kyl kans sellanen, et mielluummin extemporee kuin aiemmista sopimuksista. Pätee kaikkiin aikatauluihin, joita mä muute vihaan ku ruttoa. :(

Kuule, sopiiks tää korkeekauluksinen, vai pitäiskö sittenkin laittaa joku avokaulaisempi? :) Ainaki tää kuristaa.

• Ninas
        treffeille kirjoitti:

ihan päinvastoin, jos vaan jaksan valvoa. :)
        Mä olen kyl kans sellanen, et mielluummin extemporee kuin aiemmista sopimuksista. Pätee kaikkiin aikatauluihin, joita mä muute vihaan ku ruttoa. :(

Kuule, sopiiks tää korkeekauluksinen, vai pitäiskö sittenkin laittaa joku avokaulaisempi? :) Ainaki tää kuristaa.

..ettei ainakaan kuristais ;)
        Mukavampi olla itellä muutenkin, jos ei vaatteet
        ahista :))

• treffeille
        Ninas kirjoitti:

..ettei ainakaan kuristais ;)
        Mukavampi olla itellä muutenkin, jos ei vaatteet
        ahista :))

jo vaihtanut avokaulaiseen toppiin, jonka päälle laitoin nätin villatakin. Suihkus käyty, kaupas käyty ja ny mä lähen vähän etukäteen, kai sitä ny pari tuoppia kehtaa ottaa ennen sinne menoa? *varma et se ottaa siel jo itekki jotain* Pitäskö vähän ripparia laittaa? Viimeks se näki mut kyl ihan laittautumattomana, en paljo meikkaile yleensäkään.
        *menee laittaa ripparia*

• treffeille
        treffeille kirjoitti:

jo vaihtanut avokaulaiseen toppiin, jonka päälle laitoin nätin villatakin. Suihkus käyty, kaupas käyty ja ny mä lähen vähän etukäteen, kai sitä ny pari tuoppia kehtaa ottaa ennen sinne menoa? *varma et se ottaa siel jo itekki jotain* Pitäskö vähän ripparia laittaa? Viimeks se näki mut kyl ihan laittautumattomana, en paljo meikkaile yleensäkään.
        *menee laittaa ripparia*

toivottavasti onnistuivat, tai ainakin sujui kohtuullisesti!

• treffeille
        treffeille kirjoitti:

toivottavasti onnistuivat, tai ainakin sujui kohtuullisesti!

mutta todellakin vain kohtuullisesti. Mies oli liian lapsellinen minulle. :(

• treffeille kirjoitti:

mutta todellakin vain kohtuullisesti. Mies oli liian lapsellinen minulle. :(

..ois jäänyt, jos et ois mennyt ?)
        Ensikerralla parempi onni :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      242
      2111
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1282
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      992
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe