Tuntuuko sinusta siltä, että maailma on villintymässä?
Tuntuuko siltä, että jumalattomuus on lisääntymässä?
Liikkuvatko villitsevät demonihenget paikasta toiseen entistäkin vikkelämmin?
Ilmestyskirja:
9:1 Ja viides enkeli puhalsi pasunaan; niin minä näin tähden, taivaasta maan päälle pudonneen, ja sille annettiin syvyyden kaivon avain;
9:2 ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niinkuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman.
9:3 Ja savusta lähti heinäsirkkoja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan skorpioneilla on valta;
9:4 ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan.
Onko ydinräjähdyksillä avattu tämä kielletty kaivo?
Kuka on tuo avaaja, tuo taivaasta maan päälle pudonnut tähti?
Tähän asiaan liittyy eräs keskeinen henkilö, eräänlainen puuttuva lenkki ja hänen nimensä on Jack Parsons, joka oli tosiaan varsin mielenkiintoinen mies. Hän väitti olevansa itse antikristus:
Yhdysvaltalainen Jack Parsons tutki rakettimoottoreita California Institute of Technologyssä 1930-luvulla ja sitä kautta hänestä tuli yksi Jet Propulsion Laboratoryn ja Aerojet Corporation-yhtiön perustajista. Hänen panoksensa oli suurin JATO-rakettien kehittämisessä lentokoneita varten.
Jet Propulsion Laboratory (JPL) syntyi 1930-luvulla, jolloin sen tutkimusteema oli nimensä mukainen eli rakettimoottorit. Toisen maailmansodan aikana laboratorio kehitti Yhdysvaltain laivastolle raketteja, joilla lentokoneiden lentoonlähtömatka lyhenisi (JATO, Jet Assisted Take-Off). Toimivat JATO-raketit olivat kiinteäajoainetta polttavia, mutta myös nesteajoaineita alettiin tutkia.
Sodan loputtua JPL siirtyi suunnittelemaan Yhdysvaltain armeijalle ballistisia ohjuksia. Vuosina 1945-58 se kehitti myös keskimatkan ydinohjuksia.
Jack Parsons oli myös okkultismin harrastaja, Aleister Crowley valitsi hänet johtamaan Thelemic Ordo Templi Orientis (O.T.O.) järjestöä Kaliforniassa vuonna 1941. Hän oli myös läheisessä yhteydessä Scientologian isään Ron Hubbardiin
Kenneth Grantin kirjassa Outside the Circles of Time (Frederick Miller, Ltd., London, 1980); Tämä OTO (Illuminaatin Ordo Templi Orientis) -lahko uskoi että ydinräjähdyksiä, kuten niitä joita suoritettiin Uuden Meksikon ja Nevadan koealueilla voitaisiin käyttää murtamaan ulottuvuuksien välinen 'sinetti' joka oli asetettu meidän maailmamme sekä infernaalisen alien-rodun joka tunnettiin nimellä 'Suuret muinaiset' (The Great Ancients), väliin. H.P. Lovecraft kirjoittaa näistä ihmiskuntaa vaanivista hirviömäisistä, jumaliakin vanhemmista olennoista Necronomiconissaan. Nämä olennot ovat vangittuina ulottuvuuteen nimeltään 'syvyys' aikakausia sitten. Niiden päämääränä on päästä kerran vapaaksi tuhoamaan ihmiskuntaa. Grant sanoo että Jack Parsons ja L. Ron Hubbard avustivat vuonna 1947 Crowleyn maagista rituaalia Kaliforniassa joka oli suunniteltu vapauttamaan nämä olennot.
Vuonna 1947 Ron Hubbard vei Parsonsin rahat ja tyttöystävän. Kostoksi Parsons ei ilmoittanut Hubbardille tämän ylennystä Yhdysvaltain laivaston lieutenant commander-arvoon.
Jack Parsons kuoli 1952, kun hänen kotilaboratorionsa räjähti hämärissä olosuhteissa...
http://www.nndb.com/people/027/000028940/jack-parsons-sm.jpg
ONKO YDINRÄJÄYTYKSILLÄ AVATTU KIELLETTY KÄYTÄVÄ?
7
1163
Vastaukset
Kaikki Crowlyetä ympäröivä tuntuu olevan enemmän tai vähemmän epäselvää. Crowley nimitti Parsonsin Kalifornian johtajaksi vuonna 1942. Samaan aikaan hän nimitti Karl Germerin. Crowley kuoli vuonna 1942 englantilaisessa täysihoitolasa, jossa hän oli ollut heroiiniaddiktina useita vuosia, joten hän tuskin on ollut kovinkaan aktiivinen missään toimissa kuolinvuonnaan.
Necronomicon -nimistä kirjaa ei ole olemassa. Lovecraft viittaili siihen novelleissaan, samoin tekivät lovecraftilaisia noelleja kirjoittavat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Necronomicon- Zatani
Tuo Wiki-Raamatu-.-sory mutta itselläni on ollut Necronomicon joka oli mielenkiintoinen Old ones-Jumalat tarustoa,jonka oli hullu arabi tehnyt-.-.(not...) ja tulihan sitä tutkittua mutta kun oli laina kamaa niin piti sitten kaverille antaa takaisin.
Siellä oli riimu ja muita Merkkejä kutsuihin mutta vaativat hieman epäilyttäviä uhrauksia!.
Mielenkiintoinen oli,kuin Mooseksen Musta raamattu,ne ovat jo Magian Legendaa-.-.
Abracadabrac.
Z. Zatani kirjoitti:
Tuo Wiki-Raamatu-.-sory mutta itselläni on ollut Necronomicon joka oli mielenkiintoinen Old ones-Jumalat tarustoa,jonka oli hullu arabi tehnyt-.-.(not...) ja tulihan sitä tutkittua mutta kun oli laina kamaa niin piti sitten kaverille antaa takaisin.
Siellä oli riimu ja muita Merkkejä kutsuihin mutta vaativat hieman epäilyttäviä uhrauksia!.
Mielenkiintoinen oli,kuin Mooseksen Musta raamattu,ne ovat jo Magian Legendaa-.-.
Abracadabrac.
Z.tiedämme varmuudella, että Necronomiconia ei ole olemassa. Tosin Lovecraftin kuoleman jälkeen on julkaistu kirjoja Necronomiconin nimellä, mutta aitoja ne eivät ole. Lovecraft itse kirjoitti aiheesta:
Now about the “terrible and forbidden books” — I am forced to say that most of them are purely imaginary. There never was any Abdul Alhazred or Necronomicon, for I invented these names myself. Robert Bloch devised the idea of Ludvig Prinn and his De Vermis Mysteriis, while the Book of Eibon is an invention of Clark Ashton Smith's. Robert E. Howard is responsible for Friedrich von Junzt and his Unaussprechlichen Kulten.... As for seriously-written books on dark, occult, and supernatural themes — in all truth they don’t amount to much. That is why it’s more fun to invent mythical works like the Necronomicon and Book of Eibon.
Tunnetuin vääristä Necronomiconeista on Simon Necronomicon. Ehkä olet lukenut sen?- Zatani
sharyn kirjoitti:
tiedämme varmuudella, että Necronomiconia ei ole olemassa. Tosin Lovecraftin kuoleman jälkeen on julkaistu kirjoja Necronomiconin nimellä, mutta aitoja ne eivät ole. Lovecraft itse kirjoitti aiheesta:
Now about the “terrible and forbidden books” — I am forced to say that most of them are purely imaginary. There never was any Abdul Alhazred or Necronomicon, for I invented these names myself. Robert Bloch devised the idea of Ludvig Prinn and his De Vermis Mysteriis, while the Book of Eibon is an invention of Clark Ashton Smith's. Robert E. Howard is responsible for Friedrich von Junzt and his Unaussprechlichen Kulten.... As for seriously-written books on dark, occult, and supernatural themes — in all truth they don’t amount to much. That is why it’s more fun to invent mythical works like the Necronomicon and Book of Eibon.
Tunnetuin vääristä Necronomiconeista on Simon Necronomicon. Ehkä olet lukenut sen?Kiitos Sharyn,U are absolutly right.
Tämä oli hieman paksumpi kuin musta raamattu ja oli 'aito(suhteellinen käsite)',missä oli kirjattuna riimuja ja loitsuja,mutta oli myös 'epä-looginen'!koska siinä ei kuitenkaan tarkkaan kaikkea selitetty!,eli ei sovellu Velhouden&Taikuuden-opettelemiseen.
Mutta niinkuin eräs kirjailija (C.Wilson) sanoi yhdessä kirjassaan-'Että lovecraft oli huumeiden orja ja sai omia näkyjään ja painajaisiaan(bad trip)ja näistä kokemuksista hän kehitteli omia stooreja'.
Satuja ja tarinoita meille lapsen-mielisille-.-.
Vai olet Lovecraft fani!O.o no hupinsa kullakin.
Tonttuillaan.
Z. Zatani kirjoitti:
Kiitos Sharyn,U are absolutly right.
Tämä oli hieman paksumpi kuin musta raamattu ja oli 'aito(suhteellinen käsite)',missä oli kirjattuna riimuja ja loitsuja,mutta oli myös 'epä-looginen'!koska siinä ei kuitenkaan tarkkaan kaikkea selitetty!,eli ei sovellu Velhouden&Taikuuden-opettelemiseen.
Mutta niinkuin eräs kirjailija (C.Wilson) sanoi yhdessä kirjassaan-'Että lovecraft oli huumeiden orja ja sai omia näkyjään ja painajaisiaan(bad trip)ja näistä kokemuksista hän kehitteli omia stooreja'.
Satuja ja tarinoita meille lapsen-mielisille-.-.
Vai olet Lovecraft fani!O.o no hupinsa kullakin.
Tonttuillaan.
Z.on monenlaista. Pidän paljon myös Clark Ashton Smithistä.
- Zatani
sharyn kirjoitti:
on monenlaista. Pidän paljon myös Clark Ashton Smithistä.
Nuorempana tuli fantasiaa hieman luettua,lähinnä sci-fiä sekä joitain Taikuus(grimoiret)ja Para-psyykkiset ilmiöt kiinnostivat,niinkuin Tämä-Koko Elämä(mikä se on,mistä tulemme kuha menemme!Elämän tarkoitus!),mutta Härkä(horrorscooppi)kun olen niin yleensä olen jalat maassa tyyppi(I hope)-.-,ja tämäkään sepustus ei kerro kaikkeaO.o mikä olen.
Olen mikä olen,yksi Yksikkö,Olento Kaikkeudessa.
-Ei se mikä on Ulkona,vaan se mitä on Sisällä.-
Hyvää selvää Joulua-.-sullekin.
Z.
- HeelBoy
Villiä puhetta, tuleepa mieleen tuo mukava HellBoy- elokuva, siinähän avattiin portti ulottuvuuksien läpi...jne.
Ja mukavana muistutuksen että, kaikkein suurin koskaan räjäytetty ydinpommihan räjähti tuossa lähellä Suomea, Novja Zemjilla
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tsar-Bomba
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184