eli siis tommenen kamera kun: Samsung VP-DC171-DVD Onko tuossa mahollista tyhjentää dvd levy suoraan kamerassa.. vai tarvinko tietokonetta siinä apuna eli jos oon kuvannu jotain mitä en haluakkaan pitää (esim jotain typeriä biletys videoita)siis kamera tukee dvd rw levyjä jotka pystyy käyttämään uudestaan.. esim matkoilla tämmönen tyhjennys kamerassa voisi tulla kyseeseen! valmistan sivuilta en vastausta löytänyt!
Samsung VP-DC171-DVD-videokamera
1
581
Vastaukset
- juke
Minulla on DVD-DC172W OHJE 1-otoksen poistoon
1 Aseta pover-kytkin asentoon player
.Pienoiskuvahakemisto tulee näkyviin.
2 Paina Q.menu-painiketta
3 Valitse Delete siirtämällä joystick ylös tai alas ja paina sitten joystick
4 Valitse select tai select all siirtämällä joystick ylös tai alas ja paina sitten joystic.
-selek yksittäisten kuvien poisto valitse joystickllä poistettava tiedosto paina sitten joystick. Valittuun tidostoon tai tiedostoihin lisätään (merkki on kuin roskapönttö)painamalla joystic. Kuvalle tulee poisto merkki.Valitse joystick siirtämällä ylös Executte (suorita).Näyttöön tulee ilmoitus delete?. Valitse Yes ja paina joystick. (DVD-RW/ RW)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565