eli siis tommenen kamera kun: Samsung VP-DC171-DVD Onko tuossa mahollista tyhjentää dvd levy suoraan kamerassa.. vai tarvinko tietokonetta siinä apuna eli jos oon kuvannu jotain mitä en haluakkaan pitää (esim jotain typeriä biletys videoita)siis kamera tukee dvd rw levyjä jotka pystyy käyttämään uudestaan.. esim matkoilla tämmönen tyhjennys kamerassa voisi tulla kyseeseen! valmistan sivuilta en vastausta löytänyt!
Samsung VP-DC171-DVD-videokamera
1
552
Vastaukset
- juke
Minulla on DVD-DC172W OHJE 1-otoksen poistoon
1 Aseta pover-kytkin asentoon player
.Pienoiskuvahakemisto tulee näkyviin.
2 Paina Q.menu-painiketta
3 Valitse Delete siirtämällä joystick ylös tai alas ja paina sitten joystick
4 Valitse select tai select all siirtämällä joystick ylös tai alas ja paina sitten joystic.
-selek yksittäisten kuvien poisto valitse joystickllä poistettava tiedosto paina sitten joystick. Valittuun tidostoon tai tiedostoihin lisätään (merkki on kuin roskapönttö)painamalla joystic. Kuvalle tulee poisto merkki.Valitse joystick siirtämällä ylös Executte (suorita).Näyttöön tulee ilmoitus delete?. Valitse Yes ja paina joystick. (DVD-RW/ RW)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869