Olipahan ilta,kaiken kruunasi 70-luvun Elvis ,ilman sitä konsertti olisi ollut pettymys.
Valkoiseen haalariin pukeutunut elvis-klooni osasi ottaa yleisönsä,mahtava ääni ja tarkkaan kopioidut liikkeet saivat fiilikset kattoon.
Olen varma ettei itse Elviskään olisi parempaan pystynyt.
Jokainen paikalla ollut voi kuvitella millainen edellä kävijä elvis oli,samalla konseptilla rakennettu show vetoaa yhä aiheuttaen voimakkaita tunteita,ja nyt aikaa noista loiston päivistä on lähes kolmekymmentä vuotta.
Onkohan kukaan tietoinen mistä voisin ostaa kirjan what happened elvis,suomennettuna.
Las Vegas Elvis Showssa
9
1179
Vastaukset
- Selvis
"Onkohan kukaan tietoinen mistä voisin ostaa kirjan what happened elvis,suomennettuna."
Vastaus on helppo: kirjaa ei ole suomennettu. - Rubberneckin'
Fiilikset katossa. Olin Jyväskylän showssa ja keskimmäistä Elvistä (68 Comeback Elvis) lukuunottamatta erittäin korkeatasoinen ja upea show.
- konsertti
Helsingissä!!!Paitsi tosiaan tuo keskimmäinen Elvis oli aikamoinen pettymys,ääni ei riittänyt ja muutenkin jotenkin jäykkää ja kankeaa menoa.Olisikohan ollut flunssassa.Mutta ensimmäinen (Donny Edwards)ja viimeinen (Kraig Parker)AIVAN MAHTAVIA:):):)
Vähän säälitti kun oltiin siinä levyjen/kuvien ostojonossa,keskimmäiseltä Elvikseltä vain yksi osti kuvan kun näillä kahdella oli ihan ruuhkaksi asti ostajia.Empä minäkään pelkästä kohteliaisuudesta viitsinyt hänen kuvaansa ostaa,vähän kaduttaa kuitenkin:(
Mutta tosi upea elämys tämä konsertti oli,AIVAN IHANA!!!! - dhs90
konsertti kirjoitti:
Helsingissä!!!Paitsi tosiaan tuo keskimmäinen Elvis oli aikamoinen pettymys,ääni ei riittänyt ja muutenkin jotenkin jäykkää ja kankeaa menoa.Olisikohan ollut flunssassa.Mutta ensimmäinen (Donny Edwards)ja viimeinen (Kraig Parker)AIVAN MAHTAVIA:):):)
Vähän säälitti kun oltiin siinä levyjen/kuvien ostojonossa,keskimmäiseltä Elvikseltä vain yksi osti kuvan kun näillä kahdella oli ihan ruuhkaksi asti ostajia.Empä minäkään pelkästä kohteliaisuudesta viitsinyt hänen kuvaansa ostaa,vähän kaduttaa kuitenkin:(
Mutta tosi upea elämys tämä konsertti oli,AIVAN IHANA!!!!oli todella hieno. Olin siellä Jyväskylässä katsomassa sitä ja se oli aivan mahtava esitys. Minusta se Donny Edwards oli parhain niistä kaikista kolmesta Elviksestä.. Sillä Johnny Thompsonilla ei pari laulua mennyt ihan nappiin, mutta oli sekin todella hyvä.
Harmittaa vähän kun en tajunnut jäädä jonottamaan niitä kuvia ja nimmareita. Ne kaikki kolme Elvistä ainakin käveli ihan mun ohi siihen nimmarin kirjoitus paikalle niin näin ne kyllä ainakin läheltä... hienoinen pettymys kun huomasin että se Kraig ja Donny oli musta lyhyempiä...
Se joku niistä Elviksistä sano siellä esiintyessään että ´see you next year´. Toivottavasti ne tuliskin seuraavana vuonna niin sillon tajuisin jäädä jonottamaan ja ostamaan ne kuvat... mutta tuskinpa ne enää tänne korpeen tulee... :(
- DroMel
8.12.2007 Jyväskylän Jäähalli
Oli siis kertakaikkiaan MAHTAVA show ja esiintyjät omaa luokkaansa, 50 - ja 70-luvun Elvikset kyllä osasivat ottaa yleisönsä vaikka ei 68-comeback Elviksessäkään moittimista ollut.
Toimii - siis uskomaton show
En osaa hehkuttaa tarpeeksi! Parasta mitä olen koskaan nähnyt livenä. JKL:n jäähalli oli vain huono paikka esiintyä, olisko Paviljonki ollut parempi?
Pakko uskoa, Elvis elää!!! - CillaCilla
Olimme isolla porukalla Jyväskylässä ja täytyy sanoa, että oli niin mahtava kokemus, että vieläkin olen sekaisin!
Kauaa emme paikoillamme istuneet vaan tanssimme ja lauloimme niin edessä kuin vain sai mennä.
Ja niin, minä onnistuin saamaan 70-luvun Elvikseltä huivin ja silmän iskun muistoksi!! Huivi on nyt 6 vuotiaan tyttäremme suuri aarre (hän on fanittanut Elvistä 2-vuotiaasta. :))
Oli myös kiva kätellä lavan edessä kaikkia kolmea. Hih, välillä jopa unohti, ettei lavalla ollutkaan se "real one"..(harmi ettei ollut :))
Fiilikset nosti kattoon myös ekan Elviksen kommentti "I love yout too honey", kun siskoni huudahti "We love you Elvis". Se tuli niiiin oikealla Elviksen äänellä ja tuo honey siellä perässä...aaahhh.
Ja lopussa suukot lavan reunalta naisille - niin Elvistä. :)
Myös me rekisteröimme tuon "see you next year", mutta tietty ne sanoo niin joka paikassa. :( Laitoin tosin jo Eastwaylle palautetta, että olisko mahdollista saada Elvikset vielä joskus Suomeen. Sitä odotellessa...........:) - Remixattuna
Tarvittaisi 'uusi' Elviksen biisi remixattuna.
Siis sellainen joka ei koskaan aiemmin ole ollut hitti. Tyyliin Little Less Conversation tai Rubberneckin', Paul Oakenfold taisi miksata jälkimmäisen.
Kuka kirjoittaa Sony BMG:lle? - Heart of Rome
Nyt on liput varattu Gracelandiin Memphisiin, se on melkoinen show vaikka siellä ei esiinny kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579