Las Vegas Elvis Showssa

Aron Aaron

Olipahan ilta,kaiken kruunasi 70-luvun Elvis ,ilman sitä konsertti olisi ollut pettymys.
Valkoiseen haalariin pukeutunut elvis-klooni osasi ottaa yleisönsä,mahtava ääni ja tarkkaan kopioidut liikkeet saivat fiilikset kattoon.
Olen varma ettei itse Elviskään olisi parempaan pystynyt.
Jokainen paikalla ollut voi kuvitella millainen edellä kävijä elvis oli,samalla konseptilla rakennettu show vetoaa yhä aiheuttaen voimakkaita tunteita,ja nyt aikaa noista loiston päivistä on lähes kolmekymmentä vuotta.

Onkohan kukaan tietoinen mistä voisin ostaa kirjan what happened elvis,suomennettuna.

9

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvis

      "Onkohan kukaan tietoinen mistä voisin ostaa kirjan what happened elvis,suomennettuna."

      Vastaus on helppo: kirjaa ei ole suomennettu.

    • Rubberneckin'

      Fiilikset katossa. Olin Jyväskylän showssa ja keskimmäistä Elvistä (68 Comeback Elvis) lukuunottamatta erittäin korkeatasoinen ja upea show.

      • konsertti

        Helsingissä!!!Paitsi tosiaan tuo keskimmäinen Elvis oli aikamoinen pettymys,ääni ei riittänyt ja muutenkin jotenkin jäykkää ja kankeaa menoa.Olisikohan ollut flunssassa.Mutta ensimmäinen (Donny Edwards)ja viimeinen (Kraig Parker)AIVAN MAHTAVIA:):):)
        Vähän säälitti kun oltiin siinä levyjen/kuvien ostojonossa,keskimmäiseltä Elvikseltä vain yksi osti kuvan kun näillä kahdella oli ihan ruuhkaksi asti ostajia.Empä minäkään pelkästä kohteliaisuudesta viitsinyt hänen kuvaansa ostaa,vähän kaduttaa kuitenkin:(
        Mutta tosi upea elämys tämä konsertti oli,AIVAN IHANA!!!!


      • dhs90
        konsertti kirjoitti:

        Helsingissä!!!Paitsi tosiaan tuo keskimmäinen Elvis oli aikamoinen pettymys,ääni ei riittänyt ja muutenkin jotenkin jäykkää ja kankeaa menoa.Olisikohan ollut flunssassa.Mutta ensimmäinen (Donny Edwards)ja viimeinen (Kraig Parker)AIVAN MAHTAVIA:):):)
        Vähän säälitti kun oltiin siinä levyjen/kuvien ostojonossa,keskimmäiseltä Elvikseltä vain yksi osti kuvan kun näillä kahdella oli ihan ruuhkaksi asti ostajia.Empä minäkään pelkästä kohteliaisuudesta viitsinyt hänen kuvaansa ostaa,vähän kaduttaa kuitenkin:(
        Mutta tosi upea elämys tämä konsertti oli,AIVAN IHANA!!!!

        oli todella hieno. Olin siellä Jyväskylässä katsomassa sitä ja se oli aivan mahtava esitys. Minusta se Donny Edwards oli parhain niistä kaikista kolmesta Elviksestä.. Sillä Johnny Thompsonilla ei pari laulua mennyt ihan nappiin, mutta oli sekin todella hyvä.
        Harmittaa vähän kun en tajunnut jäädä jonottamaan niitä kuvia ja nimmareita. Ne kaikki kolme Elvistä ainakin käveli ihan mun ohi siihen nimmarin kirjoitus paikalle niin näin ne kyllä ainakin läheltä... hienoinen pettymys kun huomasin että se Kraig ja Donny oli musta lyhyempiä...
        Se joku niistä Elviksistä sano siellä esiintyessään että ´see you next year´. Toivottavasti ne tuliskin seuraavana vuonna niin sillon tajuisin jäädä jonottamaan ja ostamaan ne kuvat... mutta tuskinpa ne enää tänne korpeen tulee... :(


    • DroMel

      8.12.2007 Jyväskylän Jäähalli

      Oli siis kertakaikkiaan MAHTAVA show ja esiintyjät omaa luokkaansa, 50 - ja 70-luvun Elvikset kyllä osasivat ottaa yleisönsä vaikka ei 68-comeback Elviksessäkään moittimista ollut.

      Toimii

    • siis uskomaton show

      En osaa hehkuttaa tarpeeksi! Parasta mitä olen koskaan nähnyt livenä. JKL:n jäähalli oli vain huono paikka esiintyä, olisko Paviljonki ollut parempi?

      Pakko uskoa, Elvis elää!!!

    • CillaCilla

      Olimme isolla porukalla Jyväskylässä ja täytyy sanoa, että oli niin mahtava kokemus, että vieläkin olen sekaisin!

      Kauaa emme paikoillamme istuneet vaan tanssimme ja lauloimme niin edessä kuin vain sai mennä.
      Ja niin, minä onnistuin saamaan 70-luvun Elvikseltä huivin ja silmän iskun muistoksi!! Huivi on nyt 6 vuotiaan tyttäremme suuri aarre (hän on fanittanut Elvistä 2-vuotiaasta. :))

      Oli myös kiva kätellä lavan edessä kaikkia kolmea. Hih, välillä jopa unohti, ettei lavalla ollutkaan se "real one"..(harmi ettei ollut :))
      Fiilikset nosti kattoon myös ekan Elviksen kommentti "I love yout too honey", kun siskoni huudahti "We love you Elvis". Se tuli niiiin oikealla Elviksen äänellä ja tuo honey siellä perässä...aaahhh.
      Ja lopussa suukot lavan reunalta naisille - niin Elvistä. :)

      Myös me rekisteröimme tuon "see you next year", mutta tietty ne sanoo niin joka paikassa. :( Laitoin tosin jo Eastwaylle palautetta, että olisko mahdollista saada Elvikset vielä joskus Suomeen. Sitä odotellessa...........:)

    • Remixattuna

      Tarvittaisi 'uusi' Elviksen biisi remixattuna.
      Siis sellainen joka ei koskaan aiemmin ole ollut hitti. Tyyliin Little Less Conversation tai Rubberneckin', Paul Oakenfold taisi miksata jälkimmäisen.

      Kuka kirjoittaa Sony BMG:lle?

    • Heart of Rome

      Nyt on liput varattu Gracelandiin Memphisiin, se on melkoinen show vaikka siellä ei esiinny kukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe