noist kiihdytys kisoist miten saa hyvän ajan oon säädelly autoo ja virittäny eikä mitenkää saa sitä kulkemaa mikä auto on hyvä? ja mitkä säädöt? usko meinaa loppuu
Need For Speed Pro Street
ei kiihdy
249742
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 24
Vanhimmat
Hyvin oon pärjänny eri viritysasteilla Subarulla ja Lexuksella.
Lexus keulii helposti, Subaru menee taas kovaa.
Isommin tarvinnut edes säätää erikseen, mitä nyt ajoneuvon korkeutta ja jotain muuta pientä. Tiedä sitten saisko vielä kovemmin meneen jos osais tehdä temput. Mutta voitto tuollakin tulee.
Vaihteita tietty joutuu vähän miettiin ettei mene liikaa punaiselle tmv.
Toki vihjeet kelpaa.
ostin corvette c4:n. oli nopea vielä kakkosvirityksissä (moottori, pito), mutta kun asensin 3-tason moottorin, jolloin tehoa tuli rutkasti lisää, autosta tuli yllättäen hitaampi. Vaikka kuinka runkkasin säätöjä, ei mikään auta. Vaihteita ei saa millään säädettyä niin, että ne pelaisi hyvin ja ehtisi vaihtaa ja samalla käyttää naureskelukaasua. kyllä ottaa pollaan. tämähän on vaikeampi kuin gran turismo
miten voitte pelata peliä jossa ei ole vapaa ajoa:(
Mystisesti se nyt kulkee, kun on tullut 4-tason säätöjä. On ylivoimainen. Kumma kyllä, säädöillä ei näytä olevan enää mitään väliä.
voisiko joku kertoa että mistä tähän kyseiseen keulimis kisaan päääsee?? kun on minulle aika uusi peli mistä valiskosta ja sillee...
Voiskos joku jelppiä vähäsen? Eli: Miten auton saa keulimaan? Mitä pitäis tehdä? käytän kiihdytyskisoissa lamborghinia tai dodge viperiä. ei ne keuli vaikka miten yritän
Ei onnistu keulat?
Mustang, Supra, Vette, vanhat Dodget keulii kaikki kohtuullisesti. Mutta itellä ylivoimaisesti helpoin keulija on Lexus. Täyttä matkaa eikä lähde käsistä niin usein kuin noi muut.
Mutta miten keulitaan? voisitko kertoa että miten auto keulii? ajetaanko samalla tavalla kuin tavallisessa kiihdytyskisassa? mikä eri tekniikka pitää olla?
Mene wheelie kisaan, keulii ilman että teet mitään erikoista.
Keulii myös normi-kiihdytyksissä.
jos menee sen whiili kisan keuliiko automaattiosesti sitten muissa kisoissa??
aina. ja menee normikisassa useinmiten lunariin juurikin siksi että keulinta pitää eturenkaat ilmassa ja auto menee päin seiniä.
mulla ekaa kertaa läpi pelatessa oli keuliva rassi jo kauan ennen kuin sain mitään keulintakisoja eteeni.
mikäs tässä sitten on ongelma koska on 890 heppaa suprassa ja takajousitus niin jäykkä ku saa.. voisko joku auttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!???
Sekin keulii, tosin ei niin luotettava suunnan tai matkankaan kanssa kuin E92 tai Lexus.
Enkä edes tehnyt mitään jousille.
Pistä vaihteet ja perä Tall. Nitroa ei kannata tarjota ennen kuin jossain kolmosella ennen neloselle vaihtoa.
Olihan jouset siis kolmoset tai neloset? On pollea miten paljon tahansa jos alusta on 1 tai 2 niin mikään ei keuli.
joo vieterit oliki 2.. laitan kolmoset ja tesetän..
mikä auto keulimis autoksi ja miten se pitää tuunata
et nousee eturenkaat pystyyn antakaa täyet ohjeet...
KIITOS!
ei etuvedot keuli!!!!!!!!!!!!hei haloo!viperistä en tiedä.tehoo lisää
emmää tiedä
Pro streetissä on vaikeinta kekettäminen... auto kulkee kiihytyksis mut keuliminen ei onnistu... säätöi ei kiihytyksiii tarvita mutta suosittelen teille sitä parempaa corvettea.. joku outo hinta jotai 80-90 000
miten saan keulimaan chargerin?
tehoa pitäs olla kun on 953hp
eli säädöt kun kerrotte...
ps:aero niin vähä ku voi:D
mulla on ainakin porsche. se keulii hyvin
mulla on suprassa 1047hp ja ihmettelin miks ei keuli niin ei varmaan ko alusta oli 1 :D
lotus elise tai shelby gt500
mutta miten se keuliiiiiiiiiiiiiii?????? KUN EN OSAA
miten keulitaan kertokaa heti kun näette tämän viestin