mikä on kape??

apuaa????...

kaikki sanoo et mennään kapeen,nii mikä se niinku on?

t. ellu vaasasta

36

11957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö Kapesta

      kape=kaupunki eli mennää kapee= mennää kaupungille :D

      • pöljyi

        kape on Kannelmäenperuskoulu >> www.kape.edu.hel.fi
        :D


      • erd fngjkndfklbdfmnkhnfnmkd
        pöljyi kirjoitti:

        kape on Kannelmäenperuskoulu >> www.kape.edu.hel.fi
        :D

        kape=kamppi


    • KAPEE

      VOI KIITOS! MEinasin joutua ihan sairaan noloon tilanteeseen, kun en tienny mikä on kape xD Kiitti oikeesti

    • klikkailia

      ...lempi nimi, tai ainakin kaikki mua sillä koulussa kutsuu

      • korppi™

        klikkailija mikä on sun oikea nimi


      • Anonyymi
        korppi™ kirjoitti:

        klikkailija mikä on sun oikea nimi

        Varmaan kaapo


    • tshiielei

      perkeleen nuoriso, puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä prkl!

    • longnail

      Kape on kaupunki.
      T: Kiia U.

      • Kapeen!

        jos olet lappeenrannasta, se tarkoittaa että mennään kauppakeskus Galleriaan.


    • exoottinenbanaani

      kape= kannelmäen peruskoulu!!!!!

    • kaupunkidddddd
      • 12Jaahas13

        Kape= kamppi


    • sdwer

      vitun idiootit, kape=kapea penkki, salillla tehtävä ojentajaliike. ettekö työ kukkakeppi hinttarit käy salilla?

    • skidsdf

      kape=kasvakaa pennut (aikuisiksi)

    • Ewelyn

      Meilläpäin puhutaan ainakin ett kaupunki=kape... Oikeestaan täällä hirveen harva käyttää sanaa "kaupunki" vaan puhutaan suoraan kapesta.

    • Kape meinaa kaupunkia. Se on rasittava sana ja siitä tulee mieleen et se meinais kenkälaatikkoo :D Ite en koskaa sano kape.

    • tyttööhh

      Mikää keskusgalleriasentteri :D toki eri paikkakunnilla voi tarkoittaa eri asiaa, mutta ainakin täällä Kokkolassa se on iha kape - kaupunki. :D

    • ihmemiesmcgyverpotta

      Kyllä hei kaikki tietää, että kape on kaupunki, mutta nuo tuolla ylempänä sano nuo Kannelmäen peruskoulut läpällä :D

    • höhö

      emmiekään tieny ennen tätä

    • ???

      Kape=Kaupunki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • jOiKkU66666666

      Nyt on rantautunu tuo tänne pörrinperseeseenki :D

    • urbaanisanakirja.org

      urbaanista sanakirjasta löytyy varmasti...

    • TEINI TROLOLLOL

      HALOO TIETENKIN KAPE = KAUPUNKI t: TEINI ps: KANTIS OPETELLA MEIDÄ PUHETTA !!!!!! LOL LOL trolollolo

      • Fucking_hell

        Ei kukaan sano lol tai troll enää


    • slangisanasto.

      Ne tarkottaa tietenkin Kape Verdeä, Afrikan saarivaltiota.

      • Fucking_hell

        Eikös se ole cap verde. Ei iha läppä sopinu


    • sama juttu :P

      olin mun kaveril ja se kysy et mennääks kapee? Sit mä olin sillee et ööö mikä se on :D sit se sano et kape=kaupunki :D

      Nyt itekki aina sanon kape :P

    • paras teini

      no paska ette kö te vammaset aikuiset edes tajuu mikä on kaupunki=kape tietenkin

    • anttoni

      trolololo

      • anttoni

        mä oon kaupunist eli kapest
        trololol


    • Rokou

      Ei saatana ku nykyajas kaikelle on ihan oikeest pakko keksii joku perkeleen lyhennys.. -__-

    • Anonyymi

      Kape=vitun aikuiset älkää valittako kun ette tiiä nuorison kieltä

    • Anonyymi

      vagina= pimppi :)

    • Anonyymi

      Pirkanmaalla Kape on Kauppakeskus Ratina.

    • Anonyymi

      Kape on kaupunki ( mennään kapee) mennää kaupunkii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe