kaikki sanoo et mennään kapeen,nii mikä se niinku on?
t. ellu vaasasta
mikä on kape??
36
11957
Vastaukset
- tyttö Kapesta
kape=kaupunki eli mennää kapee= mennää kaupungille :D
- pöljyi
kape on Kannelmäenperuskoulu >> www.kape.edu.hel.fi
:D - erd fngjkndfklbdfmnkhnfnmkd
pöljyi kirjoitti:
kape on Kannelmäenperuskoulu >> www.kape.edu.hel.fi
:Dkape=kamppi
- KAPEE
VOI KIITOS! MEinasin joutua ihan sairaan noloon tilanteeseen, kun en tienny mikä on kape xD Kiitti oikeesti
- klikkailia
...lempi nimi, tai ainakin kaikki mua sillä koulussa kutsuu
- korppi™
klikkailija mikä on sun oikea nimi
- Anonyymi
korppi™ kirjoitti:
klikkailija mikä on sun oikea nimi
Varmaan kaapo
- tshiielei
perkeleen nuoriso, puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä prkl!
- longnail
Kape on kaupunki.
T: Kiia U.- Kapeen!
jos olet lappeenrannasta, se tarkoittaa että mennään kauppakeskus Galleriaan.
- exoottinenbanaani
kape= kannelmäen peruskoulu!!!!!
- kaupunkidddddd
http://urbaanisanakirja.com/word/kape/
Turha väittää vastaan. Kape on kaupunki, eli keskusta, eli centteri eli eli eli- 12Jaahas13
Kape= kamppi
- sdwer
vitun idiootit, kape=kapea penkki, salillla tehtävä ojentajaliike. ettekö työ kukkakeppi hinttarit käy salilla?
- skidsdf
kape=kasvakaa pennut (aikuisiksi)
- Ewelyn
Meilläpäin puhutaan ainakin ett kaupunki=kape... Oikeestaan täällä hirveen harva käyttää sanaa "kaupunki" vaan puhutaan suoraan kapesta.
Kape meinaa kaupunkia. Se on rasittava sana ja siitä tulee mieleen et se meinais kenkälaatikkoo :D Ite en koskaa sano kape.
- tyttööhh
Mikää keskusgalleriasentteri :D toki eri paikkakunnilla voi tarkoittaa eri asiaa, mutta ainakin täällä Kokkolassa se on iha kape - kaupunki. :D
- ihmemiesmcgyverpotta
Kyllä hei kaikki tietää, että kape on kaupunki, mutta nuo tuolla ylempänä sano nuo Kannelmäen peruskoulut läpällä :D
- höhö
emmiekään tieny ennen tätä
- ???
Kape=Kaupunki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jOiKkU66666666
Nyt on rantautunu tuo tänne pörrinperseeseenki :D
- urbaanisanakirja.org
urbaanista sanakirjasta löytyy varmasti...
- TEINI TROLOLLOL
HALOO TIETENKIN KAPE = KAUPUNKI t: TEINI ps: KANTIS OPETELLA MEIDÄ PUHETTA !!!!!! LOL LOL trolollolo
- Fucking_hell
Ei kukaan sano lol tai troll enää
- slangisanasto.
Ne tarkottaa tietenkin Kape Verdeä, Afrikan saarivaltiota.
- Fucking_hell
Eikös se ole cap verde. Ei iha läppä sopinu
- sama juttu :P
olin mun kaveril ja se kysy et mennääks kapee? Sit mä olin sillee et ööö mikä se on :D sit se sano et kape=kaupunki :D
Nyt itekki aina sanon kape :P - paras teini
no paska ette kö te vammaset aikuiset edes tajuu mikä on kaupunki=kape tietenkin
- anttoni
trolololo
- anttoni
mä oon kaupunist eli kapest
trololol
- Rokou
Ei saatana ku nykyajas kaikelle on ihan oikeest pakko keksii joku perkeleen lyhennys.. -__-
- Anonyymi
Kape=vitun aikuiset älkää valittako kun ette tiiä nuorison kieltä
- Anonyymi
vagina= pimppi :)
- Anonyymi
Pirkanmaalla Kape on Kauppakeskus Ratina.
- Anonyymi
Kape on kaupunki ( mennään kapee) mennää kaupunkii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602