Uskomatonta mutta totta, onnistuin saamaan röökistä isomman puoleisen kipinän/kekäleen silmääni. Se tietysti sattui niin perhanasti, ja silmä oli hetken aikaa tosi arka. Mä en sitten kumminkaan lähtenyt lääkäriin, koska silmässä ei näy mitään..aristus loppui, ja nään sillä kuten ennenkin.
Onko jollekkin joskus käynyt vastaavaa? onko täällä joku joka osaisi sanoa onko vaarallista vai ei?
Tuntui tosi turhalta minnekkään enään lähteä, koska mitään kyseisessä silmässä ei näy olevan vialla.
Kipinä lensi silmään
5
10877
Vastaukset
- pelkäät
on vuosien saatossa mennyt rälläkästä, hitsauskoneesta vaikka minkälaisia kipinöitä, eikä mitään vaivaa oo tullut. Aikoinaan käytiin useampi kerta vuodessa irrottamassa metallilastu silmästä "palanut kuumana kiinni", sattuu aikas mukavasti. Noissa metallilastuissa on haittapuolena se, että jos ei heti mee ottaa pois, niin alkaa ruostumaan. Epäilen, et jos et tumpannu oo silmaan, niin no problem
T: M31 - Glas Lars Ögön
Ensimmäinen järkevä ea on lopettaa tupakointi, ainakin vastatuuleen.
- Anonyymi
Onko vaarallista jos rälläkän kipinä meni suojalasien välistä silmään ja täytyy sitä lähteä näyttämään terveyskeskukseen
- Anonyymi
Minulla meni kipinä tulitikun päästä silmään ja tuntuu että siellä on jotain ja silmätipan laitoin mutta kirvelee vielä tapahtui iha äsken
- Anonyymi
Tänään sama sattui minulle. Tulitikun raapaisusta lensi kipinä suoraan silmään. Palogeeliä laitoin ylä- ja alaluomelle. Silmässä ei näy mitään, mutta ripsiä meni . Odotan ja katson ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894