Kysymys

Oikeassa vaiko väärässä?

Olenko oikeassa vaiko väärässä?

Ensinnäkin, tunnustan, että "pelkään" homoja. Tunnen oloni äärimmäisen epämukavaksi homojen lähellä, varsinkin jos he tekevät jotain. Minulla ei kuitenkaan ole MITÄÄN heitä vastaan. Heillä on mielestäni ihan samat oikeudet onneen kuin muillakin. En koskaan pyydä homoja menemään vähän kauemmaksi tai mitään, yritän vain näyttää normaalilta ja kärsiä niin, ettei kukaan huomaa.

Eräät henkilöt kuitenkin kritisoivat minua. Sanovat, että olen huono ihminen, koska pelkään homoja. Olenko? Saatan tuntua tyhmältä, mutta minun täytyy oikeasti saada tietää, mitä mieltä te olette asiasta, sillä tehän sen päätätte eikä kukaan muu.

30

1606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsön pöpsö

      Noh... itse olen homona pyörinyt Hesan homoympyröissä noin 10 vuotta ja voin sanoa, että myötätunto on puolellasi. Useimmilta homoilta ei vaan onnistu normaali luonteva oleminen ja käyttäytyminen. Pelkästään heidän olemuksensa uhkuu jotain poikkeavaa ja vastenmielistä, vaikkei sen näin tarvitsisi olla. Homomaailma tekee homomiehestä varsinaisesti poikkeavan, ei itse seksuaalisuus. Itse en luonnollisestikaan pelkää (enää) homoja vaikka mikä harakka vastaan tulisi, mutta harvoin heidän seurassaan on miellyttävä olla. Usein tulee halu poistua paikalta tai huitasta halolla jota kuta päähän. :)

      • Vastatkaa mulle, kun en ymm...

        JOS ME HOMOT OLLAAN NYT NIIN PELOTTAVIA JA VASTENMIELISIÄ TEITÄ HETEROITA JA MUITA KOHTAAN: NIIN VASTATKAA MULLE, KUN EN YMMÄRRÄ JA OON VÄHÄN TYHMÄ:

        MITÄ HITTOA TE SITTEN TEETTE TÄÄLLÄ HOMOPALSTOILLA PÄIVÄSTÄ TOISEEN TYPERINE JUTTUJENNE KANSSA, KUN NYT NIIN PELOTETAAN JA OLLAAN OKSETTAVAN VASTENMIELISII???

        EIHÄN TÄÄLLÄ OO PAKKO OLLA??? JÄRKI HOI!!!


      • Oikeassa vai väärässä
        Vastatkaa mulle, kun en ymm... kirjoitti:

        JOS ME HOMOT OLLAAN NYT NIIN PELOTTAVIA JA VASTENMIELISIÄ TEITÄ HETEROITA JA MUITA KOHTAAN: NIIN VASTATKAA MULLE, KUN EN YMMÄRRÄ JA OON VÄHÄN TYHMÄ:

        MITÄ HITTOA TE SITTEN TEETTE TÄÄLLÄ HOMOPALSTOILLA PÄIVÄSTÄ TOISEEN TYPERINE JUTTUJENNE KANSSA, KUN NYT NIIN PELOTETAAN JA OLLAAN OKSETTAVAN VASTENMIELISII???

        EIHÄN TÄÄLLÄ OO PAKKO OLLA??? JÄRKI HOI!!!

        Öhh... koittakaa nyt vastata vain minun kysymykseeni :)


        Ja mielestäni homot ovat yleensä ystävällisempiä kuin ei-homot. Mutta esimerkiksi, kun näen kahden miehen suutelevan toisiaan, alan voida pahoin. Tunnen oloni hyvin epämukavaksi, mutta pystyn yleensä peittämään sen.

        Mutta olenko tuon vuoksi huono ihminen?


      • Homofobiaan kyllästynyt
        Oikeassa vai väärässä kirjoitti:

        Öhh... koittakaa nyt vastata vain minun kysymykseeni :)


        Ja mielestäni homot ovat yleensä ystävällisempiä kuin ei-homot. Mutta esimerkiksi, kun näen kahden miehen suutelevan toisiaan, alan voida pahoin. Tunnen oloni hyvin epämukavaksi, mutta pystyn yleensä peittämään sen.

        Mutta olenko tuon vuoksi huono ihminen?

        Edellistä kirjoittajaa lainaten: mitä ihmettä teet homopalstoilla, jos ajattelet noin ahdasmielisesti homoista?

        Lisäksi haistan pientä ristiriitaa sanomisissasi: sanot, että homot ovat ystävällisempiä kuin heterot, mutta et siedä nähdä kahden miehen suutelevan toisiaan. Tarkentava kysymys, johon toivon sinun vastaavan kiertelemättä: oletko homofoobikko vai et? Jos olet, niin sano se suoraan! Jos et, niin hyväksy se tosiasia, että myös homoilla on oikeus osoittaa rakkauttaan ja suudella toisiaan.

        Missä sitä paitsi olet nähnyt kahden miehen suutelevan toisiaan? Yleensä homot eivät tee sitä julkisesti muualla kuin homobaareissa, joten miksi käyt sellaisissa (käytkö?), jos et voi sietää homoja? Taidatkin olla kaapissa majaileva piilohomo vai mitä?

        Jos homot ovat mielestäsi niin kamalia, niin miksi kulutat aikaasi homopalstoilla ja homobaareissa tai ylipäätään vietät aikaa heidän kanssaan? Odotatko kuitenkin vain sopivaa hetkeä julistaa maailmalle, että oletkin homo?

        Mihin pyrit viesteilläsi?

        Kysyt lopuksi, oletko huono ihminen: jos olet homofoobikko, niin olet huono ihminen. Jos et nyt suorastaan ole itsensä hyväksymisen kanssa kamppaileva piilohomo tai suoranainen homofoobikko, niin ainakin olet tyypillinen "suvaitsevainen" heterojuntti, joka yrittää "suvaita" homoja vain siksi, koska se "yhden totuuden ja yhden aatteen" eli suvaitsevaisuuden hallitsemassa yhteiskunnassa on niin sanottu "ainoa oikea aate". Miksi viitsit teeskennellä olevasi suvaitsevainen, jos et sitä todellisuudessa ole? Jos olet homofoobinen (niin kuin oletkin), niin sano se suoraan tai jos et ole homofoobikko (niin kuin yrität uskotella ja teeskennellä lähinnä itsellesi), niin alapa siinä tapauksessa tottua ajatukseen, että meitä homoja on olemassa riippumatta kaltaisistasi umpijunteista!

        Ja lopuksi: älä enää kirjoita homopalstoille. Homot eivät kaipaa heteroita homojen alueelle!


      • ................
        Homofobiaan kyllästynyt kirjoitti:

        Edellistä kirjoittajaa lainaten: mitä ihmettä teet homopalstoilla, jos ajattelet noin ahdasmielisesti homoista?

        Lisäksi haistan pientä ristiriitaa sanomisissasi: sanot, että homot ovat ystävällisempiä kuin heterot, mutta et siedä nähdä kahden miehen suutelevan toisiaan. Tarkentava kysymys, johon toivon sinun vastaavan kiertelemättä: oletko homofoobikko vai et? Jos olet, niin sano se suoraan! Jos et, niin hyväksy se tosiasia, että myös homoilla on oikeus osoittaa rakkauttaan ja suudella toisiaan.

        Missä sitä paitsi olet nähnyt kahden miehen suutelevan toisiaan? Yleensä homot eivät tee sitä julkisesti muualla kuin homobaareissa, joten miksi käyt sellaisissa (käytkö?), jos et voi sietää homoja? Taidatkin olla kaapissa majaileva piilohomo vai mitä?

        Jos homot ovat mielestäsi niin kamalia, niin miksi kulutat aikaasi homopalstoilla ja homobaareissa tai ylipäätään vietät aikaa heidän kanssaan? Odotatko kuitenkin vain sopivaa hetkeä julistaa maailmalle, että oletkin homo?

        Mihin pyrit viesteilläsi?

        Kysyt lopuksi, oletko huono ihminen: jos olet homofoobikko, niin olet huono ihminen. Jos et nyt suorastaan ole itsensä hyväksymisen kanssa kamppaileva piilohomo tai suoranainen homofoobikko, niin ainakin olet tyypillinen "suvaitsevainen" heterojuntti, joka yrittää "suvaita" homoja vain siksi, koska se "yhden totuuden ja yhden aatteen" eli suvaitsevaisuuden hallitsemassa yhteiskunnassa on niin sanottu "ainoa oikea aate". Miksi viitsit teeskennellä olevasi suvaitsevainen, jos et sitä todellisuudessa ole? Jos olet homofoobinen (niin kuin oletkin), niin sano se suoraan tai jos et ole homofoobikko (niin kuin yrität uskotella ja teeskennellä lähinnä itsellesi), niin alapa siinä tapauksessa tottua ajatukseen, että meitä homoja on olemassa riippumatta kaltaisistasi umpijunteista!

        Ja lopuksi: älä enää kirjoita homopalstoille. Homot eivät kaipaa heteroita homojen alueelle!

        Hmm... Näköjään kaikki homot eivät ole mukavia....

        Ja minkä sille voin, että voin pahoin ja tunnen oloni epämukavaksi homojen lähellä. Ja en siis missään tapauksessa vastusta homojen onnea.

        JA VIESTEILLÄNI PYRIN PARANTAMAAN MIELIALAANI, KOSKA JOKU LOUKKASI MINUA.

        Ja sanoinko mukamas, että en siedä homoja? He ovat ihmisiä kuten ei-homotkin. Ja esimerkiksi yksi kaverini on homo. Ja tätä kysymystä en häneltä kehtaa kysyä.

        Tekstistäsi päätellen olet joku idiootti kusipää tai sitten vain ymmärsit asian aivan väärin.

        Opettele lukemaan. En ole uppijuntti, mutta sinä taidat olla kusipää.


      • ..........
        Homofobiaan kyllästynyt kirjoitti:

        Edellistä kirjoittajaa lainaten: mitä ihmettä teet homopalstoilla, jos ajattelet noin ahdasmielisesti homoista?

        Lisäksi haistan pientä ristiriitaa sanomisissasi: sanot, että homot ovat ystävällisempiä kuin heterot, mutta et siedä nähdä kahden miehen suutelevan toisiaan. Tarkentava kysymys, johon toivon sinun vastaavan kiertelemättä: oletko homofoobikko vai et? Jos olet, niin sano se suoraan! Jos et, niin hyväksy se tosiasia, että myös homoilla on oikeus osoittaa rakkauttaan ja suudella toisiaan.

        Missä sitä paitsi olet nähnyt kahden miehen suutelevan toisiaan? Yleensä homot eivät tee sitä julkisesti muualla kuin homobaareissa, joten miksi käyt sellaisissa (käytkö?), jos et voi sietää homoja? Taidatkin olla kaapissa majaileva piilohomo vai mitä?

        Jos homot ovat mielestäsi niin kamalia, niin miksi kulutat aikaasi homopalstoilla ja homobaareissa tai ylipäätään vietät aikaa heidän kanssaan? Odotatko kuitenkin vain sopivaa hetkeä julistaa maailmalle, että oletkin homo?

        Mihin pyrit viesteilläsi?

        Kysyt lopuksi, oletko huono ihminen: jos olet homofoobikko, niin olet huono ihminen. Jos et nyt suorastaan ole itsensä hyväksymisen kanssa kamppaileva piilohomo tai suoranainen homofoobikko, niin ainakin olet tyypillinen "suvaitsevainen" heterojuntti, joka yrittää "suvaita" homoja vain siksi, koska se "yhden totuuden ja yhden aatteen" eli suvaitsevaisuuden hallitsemassa yhteiskunnassa on niin sanottu "ainoa oikea aate". Miksi viitsit teeskennellä olevasi suvaitsevainen, jos et sitä todellisuudessa ole? Jos olet homofoobinen (niin kuin oletkin), niin sano se suoraan tai jos et ole homofoobikko (niin kuin yrität uskotella ja teeskennellä lähinnä itsellesi), niin alapa siinä tapauksessa tottua ajatukseen, että meitä homoja on olemassa riippumatta kaltaisistasi umpijunteista!

        Ja lopuksi: älä enää kirjoita homopalstoille. Homot eivät kaipaa heteroita homojen alueelle!

        Olet helvetin huono ja inhottava ihminen, kun et hyväksy sitä, että jotkut eivät pidä kaikista asioista. Vertaa asiaa siihen, kun jotkut pelkäävät korkeita paikkoja. Erona on vain se, että pelon sijasta tunnen hieman erilaista epämukavuutta ja hermostuneisuutta.


      • Vastatkaa mulle, kun en ymm...
        .......... kirjoitti:

        Olet helvetin huono ja inhottava ihminen, kun et hyväksy sitä, että jotkut eivät pidä kaikista asioista. Vertaa asiaa siihen, kun jotkut pelkäävät korkeita paikkoja. Erona on vain se, että pelon sijasta tunnen hieman erilaista epämukavuutta ja hermostuneisuutta.

        Kirjoitin sulle tuossa alussa jo kissan kokoisilla kirjaimilla, kun en ymmärtänyt:

        Siis tyhmä kun olen, niin kysyn vielä kerran sulta: Mitä ihmettä sä teet tällä palstalla?

        Tässä sulle neuvoja:
        -Jos me ollaan niin hirveitä ja alat voida pahoin, pysytteleppä nyt kiltisti täältä poissa!
        -Älä käy meidän homojen suosimissa paikoissa, jos meikeläisten keskenään suuteleminen saa sut voimaan pahoin.
        -Hanki itselles tyttöystävä ja ala viettää aikaas hänen kanssa, niin huomaatkin, ettet enää jatkossa kiinnitä meihin huomiota.
        -Me haluamme elää omalla laillamme ja meillä on siihen oikeus. Oikeus onneen, oikeus rakkauteen,tulla rakastetuksi ja antaa rakkautta.
        -Jos sun kaverisi on homo, niin anna sitten hänen olla rauhassa, jos alat pelätä hänen alkavan lähennellä sinua.

        MUTTA TÄRKEINTÄ... KIERRÄ JATKOSSA TÄÄ MEIKELÄISTEN PALSTA KAUKAA, NIIN ELÄMÄSI ALKAA SUJUA PAREMMIN ETKÄ SAA ENÄÄ TRAUMOJA!!!

        ME ANNAMME SUN VARMASTI ELÄÄ JA OLLA RAUHASSA, ME KAIKKI TÄÄN HOMOPALSTAN LUKIJAT YHDESTÄ SUUSTA TOIVOMME, ETTÄ JATKOSSA ET TULISI ENÄÄ TÄNNE!!!


      • Homofobiaan kyllästynyt
        ................ kirjoitti:

        Hmm... Näköjään kaikki homot eivät ole mukavia....

        Ja minkä sille voin, että voin pahoin ja tunnen oloni epämukavaksi homojen lähellä. Ja en siis missään tapauksessa vastusta homojen onnea.

        JA VIESTEILLÄNI PYRIN PARANTAMAAN MIELIALAANI, KOSKA JOKU LOUKKASI MINUA.

        Ja sanoinko mukamas, että en siedä homoja? He ovat ihmisiä kuten ei-homotkin. Ja esimerkiksi yksi kaverini on homo. Ja tätä kysymystä en häneltä kehtaa kysyä.

        Tekstistäsi päätellen olet joku idiootti kusipää tai sitten vain ymmärsit asian aivan väärin.

        Opettele lukemaan. En ole uppijuntti, mutta sinä taidat olla kusipää.

        "Hmm... Näköjään kaikki homot eivät ole mukavia...."

        Mistä olit sitten päätellyt kaikkien homojen olevan mukavia? Merkitseekö mukavuus mielestäsi sitä, että tarvitsee sietää idioottien homofoobisten heteroiden typeriä kommentteja homoista? Minun mielestäni ei merkitse. Toisaalta en ole koskaan mainostanutkaan olevani mikään mukava, joka suuntaan hymistelevä ja maailmaa hellästi syleilevä homo. Oletko tosiaan sitä mieltä, että homojen tulisi olla oikein ekstra-super-hyper mukavia teitä (homofoobisia) heteroita kohtaan, jotta tulisimme keskuudessanne hyväksytyiksi? Eihän heteroiltakaan mitään hymistelyä vaadita ja silti kaikki hyväksyvät heidät!

        "Ja minkä sille voin, että voin pahoin ja tunnen oloni epämukavaksi homojen lähellä. Ja en siis missään tapauksessa vastusta homojen onnea."

        Selitä mitä selität, olet silti homofoobikko etkä muuksi muutu. Tuo on juuri tyypillisen, homofoobisen heteron argumentointia: "ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan eivät minun lähelleni tule, kun minä tunnen oloni ah, niin hermostuneeksi heidän seurassaan". Ja sitäpaitsi: miksi tunnet olosi hermostuneeksi homojen seurassa (ei sillä, että joku homo seuraasi kaipaisi!)? Emme harrasta kannibalismia, joten emme taatusti syö sinua!

        "JA VIESTEILLÄNI PYRIN PARANTAMAAN MIELIALAANI, KOSKA JOKU LOUKKASI MINUA.

        Ja sanoinko mukamas, että en siedä homoja? He ovat ihmisiä kuten ei-homotkin. Ja esimerkiksi yksi kaverini on homo. Ja tätä kysymystä en häneltä kehtaa kysyä."

        AI, PYRITKIN PARANTAMAAN MIELIALAASI MOLLAAMALLA TÄÄLLÄ HOMOJA, NIINKÖ? KUKA SINUA MUUTEN LOUKKASI? NE SUUTELEVAT HOMOPARITKO? VOI TOISTA! OLETKO PAHASSAKIN PUUTTEESSA? NO, EIKÖHÄN JOKU SINUT KUITENKIN JOSKUS HUOLI, VAIKKA USKOMATTOMALTA TUNTUISIKIN, JOS HUOLISI...

        Sanoit mielestäni hyvin selvästi sen, ettet siedä homoja. Toisin kuin valtaosa homofoobikoista, niin sinä sentään myönsit homofobiasi johtuvan siitä, että tunnet pelkoa ja vastenmielisyyttä homoja kohtaan. Valtaosa homofoobikoista nimittäin ei osaa edes kertoa, miksi he vihaavat homoja. Mitä taas homokaveriisi tulee: säälin häntä. Joko hän on autuaan tietämätön junttiudestasi (mitä en todellakaan usko, koska junttius näkyy naamasta) tai sitten hän on todella yksinäinen ja epätoivoinen kaveri, joka ei saa kavereita muualta ja siksi pitää tyytyä kaltaisiisi umpijuntteihin. Voi parkaa!

        "Tekstistäsi päätellen olet joku idiootti kusipää tai sitten vain ymmärsit asian aivan väärin."

        Tekstistäsi päätellen olet joku idiootti heterojuntti, joka ei ymmärrä selvää kehotusta poistua homopalstalta tällä punaisella sekunnilla, jos homot ovat niin vastenmielisiä, että pitää sen johdosta vielä tirauttaa oikein muutama kyynelkin.

        "Opettele lukemaan. En ole uppijuntti, mutta sinä taidat olla kusipää."

        Osaan jo lukea - ja varsinkin kirjoittaa. Olet umpijuntti ja lisäksi vielä kusipää.

        JA LOPUKSI HYVIN SELVÄ KEHOTUS: OLE HYVÄ JA POISTU HÄIRIKÖIMISTÄ HOMOJEN PALSTAA (JA MUITA HOMOPAIKKOJA, JOITA OLET "ILAHDUTTANUT" LÄSNÄOLOLLASI)!


      • juuuna
        Homofobiaan kyllästynyt kirjoitti:

        "Hmm... Näköjään kaikki homot eivät ole mukavia...."

        Mistä olit sitten päätellyt kaikkien homojen olevan mukavia? Merkitseekö mukavuus mielestäsi sitä, että tarvitsee sietää idioottien homofoobisten heteroiden typeriä kommentteja homoista? Minun mielestäni ei merkitse. Toisaalta en ole koskaan mainostanutkaan olevani mikään mukava, joka suuntaan hymistelevä ja maailmaa hellästi syleilevä homo. Oletko tosiaan sitä mieltä, että homojen tulisi olla oikein ekstra-super-hyper mukavia teitä (homofoobisia) heteroita kohtaan, jotta tulisimme keskuudessanne hyväksytyiksi? Eihän heteroiltakaan mitään hymistelyä vaadita ja silti kaikki hyväksyvät heidät!

        "Ja minkä sille voin, että voin pahoin ja tunnen oloni epämukavaksi homojen lähellä. Ja en siis missään tapauksessa vastusta homojen onnea."

        Selitä mitä selität, olet silti homofoobikko etkä muuksi muutu. Tuo on juuri tyypillisen, homofoobisen heteron argumentointia: "ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan eivät minun lähelleni tule, kun minä tunnen oloni ah, niin hermostuneeksi heidän seurassaan". Ja sitäpaitsi: miksi tunnet olosi hermostuneeksi homojen seurassa (ei sillä, että joku homo seuraasi kaipaisi!)? Emme harrasta kannibalismia, joten emme taatusti syö sinua!

        "JA VIESTEILLÄNI PYRIN PARANTAMAAN MIELIALAANI, KOSKA JOKU LOUKKASI MINUA.

        Ja sanoinko mukamas, että en siedä homoja? He ovat ihmisiä kuten ei-homotkin. Ja esimerkiksi yksi kaverini on homo. Ja tätä kysymystä en häneltä kehtaa kysyä."

        AI, PYRITKIN PARANTAMAAN MIELIALAASI MOLLAAMALLA TÄÄLLÄ HOMOJA, NIINKÖ? KUKA SINUA MUUTEN LOUKKASI? NE SUUTELEVAT HOMOPARITKO? VOI TOISTA! OLETKO PAHASSAKIN PUUTTEESSA? NO, EIKÖHÄN JOKU SINUT KUITENKIN JOSKUS HUOLI, VAIKKA USKOMATTOMALTA TUNTUISIKIN, JOS HUOLISI...

        Sanoit mielestäni hyvin selvästi sen, ettet siedä homoja. Toisin kuin valtaosa homofoobikoista, niin sinä sentään myönsit homofobiasi johtuvan siitä, että tunnet pelkoa ja vastenmielisyyttä homoja kohtaan. Valtaosa homofoobikoista nimittäin ei osaa edes kertoa, miksi he vihaavat homoja. Mitä taas homokaveriisi tulee: säälin häntä. Joko hän on autuaan tietämätön junttiudestasi (mitä en todellakaan usko, koska junttius näkyy naamasta) tai sitten hän on todella yksinäinen ja epätoivoinen kaveri, joka ei saa kavereita muualta ja siksi pitää tyytyä kaltaisiisi umpijuntteihin. Voi parkaa!

        "Tekstistäsi päätellen olet joku idiootti kusipää tai sitten vain ymmärsit asian aivan väärin."

        Tekstistäsi päätellen olet joku idiootti heterojuntti, joka ei ymmärrä selvää kehotusta poistua homopalstalta tällä punaisella sekunnilla, jos homot ovat niin vastenmielisiä, että pitää sen johdosta vielä tirauttaa oikein muutama kyynelkin.

        "Opettele lukemaan. En ole uppijuntti, mutta sinä taidat olla kusipää."

        Osaan jo lukea - ja varsinkin kirjoittaa. Olet umpijuntti ja lisäksi vielä kusipää.

        JA LOPUKSI HYVIN SELVÄ KEHOTUS: OLE HYVÄ JA POISTU HÄIRIKÖIMISTÄ HOMOJEN PALSTAA (JA MUITA HOMOPAIKKOJA, JOITA OLET "ILAHDUTTANUT" LÄSNÄOLOLLASI)!

        Please, ole jo hiljaa. Osoitat vaan oman tyhmyytesi ja kanamaisuutesi tuolla järjettömällä meuhkaamisella inttämisellä. Ensimmäisestä viestistäsi jo huomasi, että ymmärsit tuon aloittajan viestin täysin väärin.

        Aloittajalle: Ymmärrän täysin, että kaikki ei voi varsinkaan aluksi olla täysin rentona ja luonnollisena itselle outojen ja "pelottavien" asioiden kanssa, niinku sinä homojen. Ymmärrän senkin, että monien heteroiden (miesten etenkin) on vaikeaa ja etovaa katsella miesten välisiä hellyyden osotuksia ja etenkin seksiä, mut pakko sanoa, että hyvä asenne sulla ainakin on! :) On tosi hyvä kun et torju ja tuomitse, vaan koitat oppia ymmärtämään itselle erikoisia ja vieraita asioita. Se on ainakin mun mielestä merkki suvaitsevaisuudesta.

        Ainiii joo, ja mäkin olen ihan homo, parisuhteessa miehen kanssa elän, että sinä herneennenäänvetäjä, älä sit ainakaan mulle ala marisemaan mistään junttiudesta vaan löysytä mieluummin sitä vannetta :D


      • Homofobiaan kyllästynyt
        juuuna kirjoitti:

        Please, ole jo hiljaa. Osoitat vaan oman tyhmyytesi ja kanamaisuutesi tuolla järjettömällä meuhkaamisella inttämisellä. Ensimmäisestä viestistäsi jo huomasi, että ymmärsit tuon aloittajan viestin täysin väärin.

        Aloittajalle: Ymmärrän täysin, että kaikki ei voi varsinkaan aluksi olla täysin rentona ja luonnollisena itselle outojen ja "pelottavien" asioiden kanssa, niinku sinä homojen. Ymmärrän senkin, että monien heteroiden (miesten etenkin) on vaikeaa ja etovaa katsella miesten välisiä hellyyden osotuksia ja etenkin seksiä, mut pakko sanoa, että hyvä asenne sulla ainakin on! :) On tosi hyvä kun et torju ja tuomitse, vaan koitat oppia ymmärtämään itselle erikoisia ja vieraita asioita. Se on ainakin mun mielestä merkki suvaitsevaisuudesta.

        Ainiii joo, ja mäkin olen ihan homo, parisuhteessa miehen kanssa elän, että sinä herneennenäänvetäjä, älä sit ainakaan mulle ala marisemaan mistään junttiudesta vaan löysytä mieluummin sitä vannetta :D

        En ymmärtänyt aloittajan viestiä väärin, koska ei voi muuksi kuin homofobiaksi tulkita: homofobiahan perustuu järjenvastaiseen pelkoon. Se pelko on turha.

        Jos ymmärrät homofoobikoita, niin osoitat siinä oman puutteellisuutesi.

        Ja tehdäänpä yksi asia selväksi: sanot ymmärtäväsi junttimaisia heteromiehiä, jotka pelkäävät homoja, koska on "vaikeaa ja etovaa katsella miesten välisiä hellyyden osoituksia ja etenkin seksiä". Tuo on varmaankin sinun mielestäsi hyväksyttävä peruste homofobialle, mutta minun mielestäni se ei sitä ole. Heterojunttien ei ole mikään pakko ensinnäkään tulla homobaareihin kyyläämään miehiä ja toisekseen muutenkaan nähdä miesten suutelevan toisiaan tai sekstaavan toistensa kanssa: harva homomies sitä julkisesti tekee, vaan yleensä ne puuhat pidetään oman kodin seinien sisäpuolella. Homojen kanssa ei myöskään ole pakko kaveerata: jos joku kaveri kertoo heterojuntille olevansa homo, niin välit voi katkaista, jos homot eivät miellytä. Tai sitten on parempi alkaa löytyä sitä suvaitsevaisuutta.

        Sanot lisäksi, että "kaikki eivät voi varsinkaan aluksi olla täysin rentona ja luonnollisena itselle outojen ja pelottavien asioiden kanssa". Kyllä fiksun ja sivistyneen (heteroilta tosin fiksuus ja sivistyneisyys näköjään liikaa vaadittu) ihmisen täytyy osata olla luontevasti tekemisissä kaikenlaisten ihmisten kanssa ilmaisematta vastenmielisyyttä heitä kohtaan. Minäkin inhoan monia ihmisiä (esimerkiksi uskovaisia, skinheadeja, vasemmistolaisia jne.), mutta puhuessani näiden ihmisten kanssa pystyn olemaan täysin luonteva enkä ilmaise inhoani avoimesti. Minun puolestani ihmiset saavat suvaita tai olla suvaitsematta haluamiaan asiota, mutta jos ei pysty kätkemään inhoaan ja pelkoaan jotain kohtaan, ei sellaisten ihmisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä. En minäkään mene muslimien, skinheadien ja vasemmisto-vihreiden kokouksiin latelemaan valikoituja totuuksia. Siksi en myöskään SUVAITSE sitä, että homofoobikot tulevat aivan tietoisesti homopaikkoihin haastamaan riitaa homojen kanssa. Eri juttu on jos työpaikalla tai muuten tahattomasti joutuu kohtaamaan homon, niin silloin on pakko osata käyttäytyä. Niin minunkin on pakko osata käyttäytyä, jos tahattomasti joudun kohtaamaan muslimin, skinheadin tai vasemmisto-vihertävän hörhön. Minulla ei ole mitään tarvetta myöskään kirjoitella provoilevia viestejä heidän palstoilleen.

        Olen edelleen sitä mieltä, että homofoobikoiden ei ole tarpeen kirjoitella tälle palstalle, jos eivät pysty olemaan ilmaisematta inhoaan avoimesti. Vai onko näillä homofoobikoilla joku salainen fantasia homoja kohtaan? Tuskin kukaan "terve", homofoobinen, umpijuntti hetero (jolla on käytöstavat vielä tallella) kirjoittelee tälle palstalle, etenkään jos ainoana asiana sattuu olemaan homojen ällöttävyydestä itkeminen.

        VIIMEISEN KERRAN HOMOFOOBIKOT: POISTUKAA JO TÄLTÄ PALSTALTA!


      • candyboy 22
        Oikeassa vai väärässä kirjoitti:

        Öhh... koittakaa nyt vastata vain minun kysymykseeni :)


        Ja mielestäni homot ovat yleensä ystävällisempiä kuin ei-homot. Mutta esimerkiksi, kun näen kahden miehen suutelevan toisiaan, alan voida pahoin. Tunnen oloni hyvin epämukavaksi, mutta pystyn yleensä peittämään sen.

        Mutta olenko tuon vuoksi huono ihminen?

        Et ole huono ihminen. Jokaisellahan on oikeus Suomen kaltaisessa maassa sananvapauteen.
        Enkä se voi tuntua aluksi ällöttävältä mut kyl sun mieli muuttuu.
        Esim kun mä katsoin pienenä kaunnita ja rohkeita niin oli tosi ällöttävää katsella Ridgen ja Brooken pussailua...muuutama vuosi myöhemmin se oli kiva juttu...(katsella heteroiden pussailua)


      • silti yleistää,
        Homofobiaan kyllästynyt kirjoitti:

        En ymmärtänyt aloittajan viestiä väärin, koska ei voi muuksi kuin homofobiaksi tulkita: homofobiahan perustuu järjenvastaiseen pelkoon. Se pelko on turha.

        Jos ymmärrät homofoobikoita, niin osoitat siinä oman puutteellisuutesi.

        Ja tehdäänpä yksi asia selväksi: sanot ymmärtäväsi junttimaisia heteromiehiä, jotka pelkäävät homoja, koska on "vaikeaa ja etovaa katsella miesten välisiä hellyyden osoituksia ja etenkin seksiä". Tuo on varmaankin sinun mielestäsi hyväksyttävä peruste homofobialle, mutta minun mielestäni se ei sitä ole. Heterojunttien ei ole mikään pakko ensinnäkään tulla homobaareihin kyyläämään miehiä ja toisekseen muutenkaan nähdä miesten suutelevan toisiaan tai sekstaavan toistensa kanssa: harva homomies sitä julkisesti tekee, vaan yleensä ne puuhat pidetään oman kodin seinien sisäpuolella. Homojen kanssa ei myöskään ole pakko kaveerata: jos joku kaveri kertoo heterojuntille olevansa homo, niin välit voi katkaista, jos homot eivät miellytä. Tai sitten on parempi alkaa löytyä sitä suvaitsevaisuutta.

        Sanot lisäksi, että "kaikki eivät voi varsinkaan aluksi olla täysin rentona ja luonnollisena itselle outojen ja pelottavien asioiden kanssa". Kyllä fiksun ja sivistyneen (heteroilta tosin fiksuus ja sivistyneisyys näköjään liikaa vaadittu) ihmisen täytyy osata olla luontevasti tekemisissä kaikenlaisten ihmisten kanssa ilmaisematta vastenmielisyyttä heitä kohtaan. Minäkin inhoan monia ihmisiä (esimerkiksi uskovaisia, skinheadeja, vasemmistolaisia jne.), mutta puhuessani näiden ihmisten kanssa pystyn olemaan täysin luonteva enkä ilmaise inhoani avoimesti. Minun puolestani ihmiset saavat suvaita tai olla suvaitsematta haluamiaan asiota, mutta jos ei pysty kätkemään inhoaan ja pelkoaan jotain kohtaan, ei sellaisten ihmisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä. En minäkään mene muslimien, skinheadien ja vasemmisto-vihreiden kokouksiin latelemaan valikoituja totuuksia. Siksi en myöskään SUVAITSE sitä, että homofoobikot tulevat aivan tietoisesti homopaikkoihin haastamaan riitaa homojen kanssa. Eri juttu on jos työpaikalla tai muuten tahattomasti joutuu kohtaamaan homon, niin silloin on pakko osata käyttäytyä. Niin minunkin on pakko osata käyttäytyä, jos tahattomasti joudun kohtaamaan muslimin, skinheadin tai vasemmisto-vihertävän hörhön. Minulla ei ole mitään tarvetta myöskään kirjoitella provoilevia viestejä heidän palstoilleen.

        Olen edelleen sitä mieltä, että homofoobikoiden ei ole tarpeen kirjoitella tälle palstalle, jos eivät pysty olemaan ilmaisematta inhoaan avoimesti. Vai onko näillä homofoobikoilla joku salainen fantasia homoja kohtaan? Tuskin kukaan "terve", homofoobinen, umpijuntti hetero (jolla on käytöstavat vielä tallella) kirjoittelee tälle palstalle, etenkään jos ainoana asiana sattuu olemaan homojen ällöttävyydestä itkeminen.

        VIIMEISEN KERRAN HOMOFOOBIKOT: POISTUKAA JO TÄLTÄ PALSTALTA!

        että inhoaa kaikkia islamilaisia,vasemmistolaisia tai uskovaisia esim.(Vaikka et välttämättä ihan sitä tarkoittanutkaan.)Kai sitten voisi ajatella niin,että on oikeus inhota homoja,mutta kunhan ei näytä sitä.OK.Yleistys vain tuppaa ärsyttämään...(Toinen näkemys on taas sitten se,että ne ryhmien edustajat,joiden kanssa on joutunut tekemisiin,ovat osoittautuneet läpimädiksi,mutta se ei edelleenkään tarkoita,että kaikki olisivat samanlaisia.)


      • Homofobiaan kyllästynyt
        silti yleistää, kirjoitti:

        että inhoaa kaikkia islamilaisia,vasemmistolaisia tai uskovaisia esim.(Vaikka et välttämättä ihan sitä tarkoittanutkaan.)Kai sitten voisi ajatella niin,että on oikeus inhota homoja,mutta kunhan ei näytä sitä.OK.Yleistys vain tuppaa ärsyttämään...(Toinen näkemys on taas sitten se,että ne ryhmien edustajat,joiden kanssa on joutunut tekemisiin,ovat osoittautuneet läpimädiksi,mutta se ei edelleenkään tarkoita,että kaikki olisivat samanlaisia.)

        En yleistänyt, että inhoan KAIKKIA islamilaisia, vasemmistolaisia tai uskovaisia: vaikka suhtautumiseni edellä mainittujen ryhmien edustajiin onkin asiallisen varautunut, niin jos joku osoittaisi olevansa maltillinen (eli ei mikään kiihkoislamilainen, äärivasemmistolainen tai kiihkouskovainen), niin voisin ollakin ihan hyvissä ja lämpimissä väleissä heihin. Tällaisilla maltillisilla tarkoitan lähinnä tapaislamilaisia, tapauskovaisia ja tottomuksesta vasemmistoa kannattavia. Mutta skinheadien kanssa en voisi olla lämpimissä väleissä, koska he eivät maltillisuuteen kykene.

        Mutta pointtini oli se, että jos on vaikeuksia sietää homoja, ei meidän kanssamme ole mikään pakko olla TIETOISESTI tekemisissä: voi olla kirjoittelematta homopalstoille, voi olla käymättä homobaareissa tai olla kaveeraamatta homojen kanssa. Mutta kun joutuu tahattomasti kohtaamaan homon, pitää osata käyttäytyä. Jos kuitenkin TIETOISESTI kaveeraa homojen kanssa, pitää löytyä aitoa suvaitsevaisuutta eikä vain pelkkää asiallisen varautunutta sietämistä. Minäkään en ole TIETOISESTI tekemisissä sellaisten kanssa, joita inhoan, mutta tahattomasti jos joudun näitä henkilöitä kohtaamaan, niin osaan sentään käyttäytyä. Mutta missään nimessä en näiden manitsemieni henkilöiden kanssa kaveeraa, koska en yksinkertaisesti SUVAITSE heitä.


      • Anonyymi
        Oikeassa vai väärässä kirjoitti:

        Öhh... koittakaa nyt vastata vain minun kysymykseeni :)


        Ja mielestäni homot ovat yleensä ystävällisempiä kuin ei-homot. Mutta esimerkiksi, kun näen kahden miehen suutelevan toisiaan, alan voida pahoin. Tunnen oloni hyvin epämukavaksi, mutta pystyn yleensä peittämään sen.

        Mutta olenko tuon vuoksi huono ihminen?

        Olet ilmeisesti lähtöisin jostain lahkolaisperheestä. Kehityksesi kypsäksi aikuiseksi on vielä pahasti kesken, mutta kyllä sinä joskus aikuistut jos kuljet maailmalla mieli avoinna.


      • Anonyymi
        Vastatkaa mulle, kun en ymm... kirjoitti:

        JOS ME HOMOT OLLAAN NYT NIIN PELOTTAVIA JA VASTENMIELISIÄ TEITÄ HETEROITA JA MUITA KOHTAAN: NIIN VASTATKAA MULLE, KUN EN YMMÄRRÄ JA OON VÄHÄN TYHMÄ:

        MITÄ HITTOA TE SITTEN TEETTE TÄÄLLÄ HOMOPALSTOILLA PÄIVÄSTÄ TOISEEN TYPERINE JUTTUJENNE KANSSA, KUN NYT NIIN PELOTETAAN JA OLLAAN OKSETTAVAN VASTENMIELISII???

        EIHÄN TÄÄLLÄ OO PAKKO OLLA??? JÄRKI HOI!!!

        homot on homoja on sitävarten on vesuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        homot on homoja on sitävarten on vesuri

        Miten olet varustautunut bissejä vastaan? Heitähän on paljon ainakin Suomi24 gay keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Vastatkaa mulle, kun en ymm... kirjoitti:

        JOS ME HOMOT OLLAAN NYT NIIN PELOTTAVIA JA VASTENMIELISIÄ TEITÄ HETEROITA JA MUITA KOHTAAN: NIIN VASTATKAA MULLE, KUN EN YMMÄRRÄ JA OON VÄHÄN TYHMÄ:

        MITÄ HITTOA TE SITTEN TEETTE TÄÄLLÄ HOMOPALSTOILLA PÄIVÄSTÄ TOISEEN TYPERINE JUTTUJENNE KANSSA, KUN NYT NIIN PELOTETAAN JA OLLAAN OKSETTAVAN VASTENMIELISII???

        EIHÄN TÄÄLLÄ OO PAKKO OLLA??? JÄRKI HOI!!!

        Ihan niin, jokapäiväistä jankutusta samasta asiasta joka ei johda minnekään.
        Muka että,pelkää homoja, mitä heissä on pelkäämistä , ainoastaan ihmisen mielikuvitukselliset skenaariot ovat pelon aihe

        Minä tunnen muutaman homoparin, eikä yhtään pelota , fiksuja ihmisiä, jotka eivät juokse ketään peloittelemassa,
        töissä päivät, hyvissä ammateissa joten hullun puhetta tuollaiset pelkäämiset.
        Mitä oikein puuttuu ihmisen elämästä silloin kun joka kerta keksitään mitä ihmeellisempiä juttuja , aina kohteena homot.
        Eläkää pelkääjät, ja antakaa muidenkin elää.


      • Anonyymi
        Oikeassa vai väärässä kirjoitti:

        Öhh... koittakaa nyt vastata vain minun kysymykseeni :)


        Ja mielestäni homot ovat yleensä ystävällisempiä kuin ei-homot. Mutta esimerkiksi, kun näen kahden miehen suutelevan toisiaan, alan voida pahoin. Tunnen oloni hyvin epämukavaksi, mutta pystyn yleensä peittämään sen.

        Mutta olenko tuon vuoksi huono ihminen?

        Älä katso jos tekee pahaa , kaikki pariskunnat suutelee miksi se olisi jotenkin erilaista jos homoparit niin tekevät. Etkö,ymmärrä että sinulla on alusta asti jo väärä asenne heihin siksi käyttäydyt kuten teet.
        Lopeta kokonaan tuumimasta toisten elämää, sillä kaikilla on ja saa olla oma elämä oli hetero tai homo.


      • Anonyymi
        ................ kirjoitti:

        Hmm... Näköjään kaikki homot eivät ole mukavia....

        Ja minkä sille voin, että voin pahoin ja tunnen oloni epämukavaksi homojen lähellä. Ja en siis missään tapauksessa vastusta homojen onnea.

        JA VIESTEILLÄNI PYRIN PARANTAMAAN MIELIALAANI, KOSKA JOKU LOUKKASI MINUA.

        Ja sanoinko mukamas, että en siedä homoja? He ovat ihmisiä kuten ei-homotkin. Ja esimerkiksi yksi kaverini on homo. Ja tätä kysymystä en häneltä kehtaa kysyä.

        Tekstistäsi päätellen olet joku idiootti kusipää tai sitten vain ymmärsit asian aivan väärin.

        Opettele lukemaan. En ole uppijuntti, mutta sinä taidat olla kusipää.

        Lähde siitä että olet ihmisten lähellä se kun korostaa tuota ohutta. Etkö käsitä että sinun asenne heitä kohtaan on kiero, et hyväksy suutelemista , onko sinulle itsellesi ainoastaan suuteleminen luvattua sen henkilön kanssa kenestä,pidät.
        Ha apua psykologilta mietteisiinsä Se kun suutelet näillä palstoilla ihmisten parissa joista et oikein pidä jotenkin.
        Jos on sinut oman itsensä kanssa ja seksuaalisuutensa kanssa niin ei tartte taistella tuollaisten kysymysten kanssa.


    • saunaan?

      Uskallatko mennä homoksi tietämäsi miehen kanssa saunaan? Jos et, niin pelkäätkö, että 1) hän alkaa lähennellä, 2) sinulla alkaa seisoa, 3) saunakaveri huomaa, että vilkuilet häntä "sillä silmällä"?

      • ........

        Uskallan mennä saunaan vain perheeni kanssa. Saunassa tuntisin oloni varmaan vielä epämukavammaksi naisen kanssa, paitsi jos hän olisi tyttöystäväni.

        1) En pelkäisi. Miksi hän niin tekisi?
        2) En?
        3) En ikinä vilkuile ketään. Yritän olla katsomatta ihmisiä, esim bussissa. Puhuessa yritän kuitenkin katsoa silmiin.


      • Anonyymi

        Einhomoa mikään heteromkiinnosta että turha pelätä että he jotenkin yrittäisivät mitään.


    • ...

      pelkää vaan, mutta minä ainakin suhtaudun kaikkiin tuntemattomiin miehiin realistispessimistisellä hetero-oletuksella (ellei kyseessä ole jokin tapahtuma/paikka missä voisi olla mahdollistakin, dtm, pridet jne), sinuunkin enkä pysty ajattelemaan suurinta osaa miehistä 'sillä tavalla'. Pelkää vaan, olen tottunut siihen (vaikkakaan se miksi minua pelätään ei yleensä liity homouteeni), mutta vaikutat silti vähän hassulta.

    • homo homppeli

      Et ole huono ihminen jos alat voimaan pahoin homojen läheisyydessä. Ongelma on kuitenkin sinun, eikä homojen, ja en osaa sanoa, miten tuollaisesta ongelmasta pääsee eroon. Kai sinun täytyy vain yrittää pysytellä poissa homojen läheisyydestä jos tunnet olosi huonoksi ja pelkäät heidän läsnäollessaan.

      Tai sitten voithan koittaa totutella heidän läsnäoloonsa(?) Ihminen tottuu monenlaisiin asioihin ajan kanssa. Ehkä harjoitus tekee mestarin ja ties mitä kaikkea muuta voit oppia homoilta, jos löydät mukavan opettajan ;)

    • joku random nicki tähän (ku...

      Minusta on aivan naurettavaa että eräät ihmiset olettavat sinun muuttavan kuinka tunnet homoja kohtaan, saat tuntea ihan mitä vain ketä tahansa ihmistä kohtaan! Ja on hyvä että olet näin reheellinen tunteillesi, et ole paha ihminen siitä päätellen mitä minä nyt sinusta olen tällä palstalla olen lukenut. Sinulla on homo kaveri niin ei sua kyllä voi homofoobikoks haukkua, kyllä sä ihan suvaitsevalta vaikutat ku kerta et kaverias ditchaa sen sexuaalisuden takia, etkä ainakaan mainitse pelkäävän häntä.

      Pakko myöntää että en mäkään erityisesti siitä nauti kun paras kaverini suutelee tyttöystäväänsä, julkisesti usein naamani edessä, mutta ei se mua tähän asti ole tappanut...

      Ylipäätään ei kaikista tarvitse pitää (emmäkään kaveeraa rappio-alkoholistien ja pummien kanssa, enkä edes tykkää heistä vaikka tiedän että he ovat ihmisiä siinä missä me kaikki), ihan vapaasti voit pitää homojen [ja lesbojen] (jos kerta oot hetero niin kyllä varmaan tykkäät lesbo actionista :P) hommia kuvottavina, niinkuin heteron pitäiski (siis heteron olettaisi pitävän homojen hommia kuvottavana, ei lesbojen, kait, emt :P), niin kauan kun et loukkaa toisia omalla mielipiteelläsi liikaa.

      Sitten sun ongelman ratkomiseen. Kuinka usein edes joudut tilanteeseen jossa homojen touhut ahdistavat sinua? Aina sitä voi katsoa toiseen suntaan, meinaan harvemmin ihmiset alkavat tölläämään jos kaksi ihmistä alkavat suudella toisiaan, varsinkin jos se kuvottaa heitä (siis katsojija, ei suutelioita).

      Ylipäätään, jos olet hetero niin vittuako sillä on väliä mikä jonkun toisen jätkän seksuaalinen suuntautuminen on? Siis miksi edes mietiskellä koko asiaa, sinä tykkäät naisista, piste. Turha siinä on pelätä mitään, jos kerta olet hetero.

      Mun pointti on että, ööö, kaikkia pitää toleroida jotka ovat omien rajojen sisäpuolella. Sinä olet onnistunut suvaitsemaan homot ainakin järkesi avulla vaikka tunnepuoli ei sitä ( ehkä vielä) hyväksy. Minusta on ylipäätään ihailtavaa vaikka et pysty sietämään julkista homoilua, pystyt myöntämään homoille samat oikeudet kuin heteroillekkin.

      Ainiin, oon ite aika helvetin homo, ihan niinku by the way. : )

    • Anonyymi

      Lol homo

    • Anonyymi

      Et ole huono, jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä ja tunteisiinsa

    • Anonyymi

      Kyllä heteroidenkin suutelu yleisillä paikoilla on hyvin epämiellyttävää.

    • Anonyymi

      Minä pelkään, että Suomen voimakkain homo hyökkää kimppuni ja raahaa minut "luolaansa". Siellä hän repii minulta housut alas ja piiskaa paljaan pyllyni häijyn näköisellä vitsalla. Kuritusta kestää niin kauan, että lupaan olla pelkäämättä homoja.

      Jos erehdyn vielä pelkäämään homoja, niin hän käsittelee puoni uudestaan. Siksipä, jos tiedän, että kaupungilla liikkuu voimakkaita homoja en tohdi mennä ollenkaan kaupungille. Nyt olenkin alkanut etsimään heteroa, joka totuttaisi minut piiskaamiselle. Koska itse kuulun suomalaisista miehistä heikoimpaan kolmannekseen, niin hänen pitäisi kuulua voimakkaimpaan kolmannekseen että piiskaaminen onnistuisi.

      Tämä minun kiusallinen fobiani on syntynyt siksi, että meidän suvun voimakkain mies oli homo.

      Piiskaterapiaa odotellessa.

    • Anonyymi

      Ei pelko kenestäkään huonoa ihmistä tee. Joskus pelko on järjenvastainrn sekä selittämätön tunne. Oletko aloittaja yrittänyt päästä tunteesta kiinni ja mistä pelko on lähtöisin? Onko sinulla huonoja kokemuksia homoseksuaaleista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe