Kohtalotovereita.

kun ei tärppää

Pian vuosi yritystä takana, välissä yksi keskenmeno, ovis oli ja meni, ja ennen sitä ja sen aikaan taas 3 päivän välein oltiin petipuuhissa. Kuukautiset pitäisi alkaa viikon kuluttua, mtn raskausoireita ei taaskaan, en tiedä kuinka monesti jaksan enää pettyä.

16

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauva haaveet

      täällä on 8 kuukausi takana ja ei vieläkään...Terolutteja syöty 2 kuukautta et kierto normalisoitusi mut ovulaation pitäisi kyllä tapahtua! alkaa toi kyllä masentaa kun ne menkat aina joka kuukaus tupsahtaa nii pistää väkisenkin miettii et onko kaikki varmasti niikun pitäis!

      • ihantosi

        Miksi juuri kolmen päivän valein?? oliskos vaikka järkevää yhden tai kahden päivän valein niin todennäköisyys suurenisi?

        Me heilutettiin peittoja kolme kertaa päivässäkin ja toisesta kierrosta tärppäsi. Oviksen oletettuna aikana tosin pyrittiin siihen, että puuhailujen jälkeen voisi jäädä takapuoli ylhäälä makoilemaan ainakin puoleksi tunniksi ellei päiväunet kestäneet kolmeakin tuntia ;)

        Älkää tikuttako ovulaatiota ja vain ja ainoostaan silloin olko peittojen välissä! se EI ole tervettä parisuhteelle!!! Hommasta tulee suorittamista.. kysykääs vaikka miehiltänne.

        Sellaiset ymmärrän missä on esim alentunut siittiöiden määrä tai huonosti liikkuvat, mutta sekin on todettu, että tarpeeksi tiheä ja SÄÄNNÖLLINEN seksielämä parantaa tätäkin vaivaa..


      • suosittelee
        ihantosi kirjoitti:

        Miksi juuri kolmen päivän valein?? oliskos vaikka järkevää yhden tai kahden päivän valein niin todennäköisyys suurenisi?

        Me heilutettiin peittoja kolme kertaa päivässäkin ja toisesta kierrosta tärppäsi. Oviksen oletettuna aikana tosin pyrittiin siihen, että puuhailujen jälkeen voisi jäädä takapuoli ylhäälä makoilemaan ainakin puoleksi tunniksi ellei päiväunet kestäneet kolmeakin tuntia ;)

        Älkää tikuttako ovulaatiota ja vain ja ainoostaan silloin olko peittojen välissä! se EI ole tervettä parisuhteelle!!! Hommasta tulee suorittamista.. kysykääs vaikka miehiltänne.

        Sellaiset ymmärrän missä on esim alentunut siittiöiden määrä tai huonosti liikkuvat, mutta sekin on todettu, että tarpeeksi tiheä ja SÄÄNNÖLLINEN seksielämä parantaa tätäkin vaivaa..

        yhdyntöjä joka toinen päivä. Tällöin ehtii muodostua tarpeeksi siittiöitä siemen-nesteeseen. Siittiöthän myös elävät noin 72h naisen elimistössä joten joka päivä tai monta kertaa päivässä paneskelu ei ole tarpeen...
        Ja missähän on todettu että riittävä (ja mikä on riittävä..!?!!) ejakulointi parantaa sperman laatua? Jos näin olisi, ehkäpä lääkäritkin olisivat sen huomanneet?


      • daapadidaa
        suosittelee kirjoitti:

        yhdyntöjä joka toinen päivä. Tällöin ehtii muodostua tarpeeksi siittiöitä siemen-nesteeseen. Siittiöthän myös elävät noin 72h naisen elimistössä joten joka päivä tai monta kertaa päivässä paneskelu ei ole tarpeen...
        Ja missähän on todettu että riittävä (ja mikä on riittävä..!?!!) ejakulointi parantaa sperman laatua? Jos näin olisi, ehkäpä lääkäritkin olisivat sen huomanneet?

        Minäkin olen lukenut muistaakseni jostain lapsettomuus kirjasta, että jos miehen siemenneste on "normaalia" niin ylenpalttinen panttaaminen vain heikentää laatua. Kaipa tieto on perusteltua myös.

        Ja lääkärit suosittelee joka toinen päivä (on totta), mutta lääkärit kehottaa myös siihe, että yhdynnät ei tapahdu siten, että nyt tehdään vauva nyt tehdään vauva..!! Myös naisen hormonitoiminta, stressittömyys yms vaikuttaa asiaan. Eli sinä joka sanoit, että useemminkin kuin kerran päivässä niin uskoisinkin, että teillä tärppi tapahtui kaiken tämän yhteisvaikutuksesta nopeesti!

        Ja kauheelta kuulostaa kun usein lukee että meillä ovis lähestyy eli nyt saa seksiä! pantattu 4 viikkoo tätä hetkeä varten ja miks kummaa ei onnistu.

        Ja sinä joka selvästi otit herneen nenääsi niin miksi? kuuntelisit neuvoja avoimin mielin niiltä, jotka ovat jo raskautuneet, siksi minä ainakin täällä roikun, sen plussa toivossa!

        Yksi plussa tulikin sen jälkeen pian kun lopetimme oviksen aikaan kerran kolmessa päivässä rakastelun, mutta sé meni kesken. Uutta nyt siis odotellaan täällä toiveikkain mielin..

        ja oireitakin voisi vaikka ollakkin jo..

        t kp 28/28-30


      • jatkaaaa
        daapadidaa kirjoitti:

        Minäkin olen lukenut muistaakseni jostain lapsettomuus kirjasta, että jos miehen siemenneste on "normaalia" niin ylenpalttinen panttaaminen vain heikentää laatua. Kaipa tieto on perusteltua myös.

        Ja lääkärit suosittelee joka toinen päivä (on totta), mutta lääkärit kehottaa myös siihe, että yhdynnät ei tapahdu siten, että nyt tehdään vauva nyt tehdään vauva..!! Myös naisen hormonitoiminta, stressittömyys yms vaikuttaa asiaan. Eli sinä joka sanoit, että useemminkin kuin kerran päivässä niin uskoisinkin, että teillä tärppi tapahtui kaiken tämän yhteisvaikutuksesta nopeesti!

        Ja kauheelta kuulostaa kun usein lukee että meillä ovis lähestyy eli nyt saa seksiä! pantattu 4 viikkoo tätä hetkeä varten ja miks kummaa ei onnistu.

        Ja sinä joka selvästi otit herneen nenääsi niin miksi? kuuntelisit neuvoja avoimin mielin niiltä, jotka ovat jo raskautuneet, siksi minä ainakin täällä roikun, sen plussa toivossa!

        Yksi plussa tulikin sen jälkeen pian kun lopetimme oviksen aikaan kerran kolmessa päivässä rakastelun, mutta sé meni kesken. Uutta nyt siis odotellaan täällä toiveikkain mielin..

        ja oireitakin voisi vaikka ollakkin jo..

        t kp 28/28-30

        ehkä ei ole tarpeen, mutta ainakin se oli hauskaa, parisuhdetta piristävää ja no, vauvakin siinä alkunsa sai.

        Paneskelu (kuten nimitit) taitaa teillä on juuri paneskelua kolmen päivän välein vailla tunnetta ja intohimoa! KUKAAN ei voi väittää että haluaa seksiä juuri kolmen päivän välein tiettyyn kellon aikaan koska siittiöt VOIVAT elää noin 72 h tai itse asiassa ne voi elää jopa 5 vrk jos ihan tarkkoja ollaan eli silloinhan teidän ei missään nimessä tarvitsisi edes kolmen päivän välein, ehkä se 5 päivän välein riittää sitten ettei kuluun vain paikan pääse ;)


      • alkup. kirjoittaja.
        jatkaaaa kirjoitti:

        ehkä ei ole tarpeen, mutta ainakin se oli hauskaa, parisuhdetta piristävää ja no, vauvakin siinä alkunsa sai.

        Paneskelu (kuten nimitit) taitaa teillä on juuri paneskelua kolmen päivän välein vailla tunnetta ja intohimoa! KUKAAN ei voi väittää että haluaa seksiä juuri kolmen päivän välein tiettyyn kellon aikaan koska siittiöt VOIVAT elää noin 72 h tai itse asiassa ne voi elää jopa 5 vrk jos ihan tarkkoja ollaan eli silloinhan teidän ei missään nimessä tarvitsisi edes kolmen päivän välein, ehkä se 5 päivän välein riittää sitten ettei kuluun vain paikan pääse ;)

        En minä kaivannut ohjeistusta "kuinka usein rakastella", koska se on jokaisessa parisuhteessa erilaista. Meillä on lapsia ennestään, joten tuskin meidän rytmissä mitään vikaa on. Ei kaikille ihmisillä ole tarvetta/SAATIKKA HALUJA harrastaa seksiä joka päivä, vaikka mekin olemme terveitä 25 vuotiaita. Lapset/työt ja perhe-arki jo usein vaikuttaa siihen ,että ovista tulee seurattua ja pyrkiä edes siihen aikaan sitten olla aktiivisempi. Vaikka toinekin lapsemme tärppäsi heti ensi kierrosta, ja esikoinen taas kierrolla 7. Hyvin yksilöllistä tämäkin.

        Lähinnä kaipasin yleisesti tukea siihen kun tuntuu ,että raskautuminen vie aikaa.


      • äläpä viitsi otaksua asioita
        daapadidaa kirjoitti:

        Minäkin olen lukenut muistaakseni jostain lapsettomuus kirjasta, että jos miehen siemenneste on "normaalia" niin ylenpalttinen panttaaminen vain heikentää laatua. Kaipa tieto on perusteltua myös.

        Ja lääkärit suosittelee joka toinen päivä (on totta), mutta lääkärit kehottaa myös siihe, että yhdynnät ei tapahdu siten, että nyt tehdään vauva nyt tehdään vauva..!! Myös naisen hormonitoiminta, stressittömyys yms vaikuttaa asiaan. Eli sinä joka sanoit, että useemminkin kuin kerran päivässä niin uskoisinkin, että teillä tärppi tapahtui kaiken tämän yhteisvaikutuksesta nopeesti!

        Ja kauheelta kuulostaa kun usein lukee että meillä ovis lähestyy eli nyt saa seksiä! pantattu 4 viikkoo tätä hetkeä varten ja miks kummaa ei onnistu.

        Ja sinä joka selvästi otit herneen nenääsi niin miksi? kuuntelisit neuvoja avoimin mielin niiltä, jotka ovat jo raskautuneet, siksi minä ainakin täällä roikun, sen plussa toivossa!

        Yksi plussa tulikin sen jälkeen pian kun lopetimme oviksen aikaan kerran kolmessa päivässä rakastelun, mutta sé meni kesken. Uutta nyt siis odotellaan täällä toiveikkain mielin..

        ja oireitakin voisi vaikka ollakkin jo..

        t kp 28/28-30

        joista et tiedä mitään.. Minä nimittäin olen raskaana, aivan alussa kylläkin, mutta tiedän kyllä miten vauvoja tehdään.
        Ja enpä ole vielä näin 15v yhdessäolon jälkeen kuullut valituksia seksielämästämme...
        Tiedänpä vaan että kun se pahin vauvakuume on päällä eikä mitään tapahdu, niin sitä kyllä alkaa etsiä kaikkia mahdollisia keinoja onnistumiseen.
        Ja miksi sinä nyt vedit herneen nenääsi minun mielipiteestäni? Kannattaisiko henkäistä syvään ja miettiä hetki?


      • jatkaaaa
        jatkaaaa kirjoitti:

        ehkä ei ole tarpeen, mutta ainakin se oli hauskaa, parisuhdetta piristävää ja no, vauvakin siinä alkunsa sai.

        Paneskelu (kuten nimitit) taitaa teillä on juuri paneskelua kolmen päivän välein vailla tunnetta ja intohimoa! KUKAAN ei voi väittää että haluaa seksiä juuri kolmen päivän välein tiettyyn kellon aikaan koska siittiöt VOIVAT elää noin 72 h tai itse asiassa ne voi elää jopa 5 vrk jos ihan tarkkoja ollaan eli silloinhan teidän ei missään nimessä tarvitsisi edes kolmen päivän välein, ehkä se 5 päivän välein riittää sitten ettei kuluun vain paikan pääse ;)

        Ja senverran vielä piti hämmentää soppaa että miksi rakastelua ei voi sanoa paneskeluksi? Pitääkö siitä käyttää näitä naurettavia termejä mitä täällä lukee " puputtelua" ja muita vastaavia jotka kuuluvat mielestäni lähinnä teini-ikäisten termistöön.
        Ja meillä ei ikinä ole ollut tarvetta päteä tuolla seksi puolella; pantu on silloin kun siltä tuntuu. Joskus enemmän ja joskus vähemmän, ei siitä kannata paineita ottaa ;D


      • Alkup. kirjoittaja.
        alkup. kirjoittaja. kirjoitti:

        En minä kaivannut ohjeistusta "kuinka usein rakastella", koska se on jokaisessa parisuhteessa erilaista. Meillä on lapsia ennestään, joten tuskin meidän rytmissä mitään vikaa on. Ei kaikille ihmisillä ole tarvetta/SAATIKKA HALUJA harrastaa seksiä joka päivä, vaikka mekin olemme terveitä 25 vuotiaita. Lapset/työt ja perhe-arki jo usein vaikuttaa siihen ,että ovista tulee seurattua ja pyrkiä edes siihen aikaan sitten olla aktiivisempi. Vaikka toinekin lapsemme tärppäsi heti ensi kierrosta, ja esikoinen taas kierrolla 7. Hyvin yksilöllistä tämäkin.

        Lähinnä kaipasin yleisesti tukea siihen kun tuntuu ,että raskautuminen vie aikaa.

        Enpä olisi uskonut että moinen soppa saadaan aikaiseksi kun tosissaan kaipaisi tukea, ihan tuntemattomiltakin. Ja itse olen koko ajan kirjoittanut viestejä vain "alkup.kirj" nimimerkin alla ja puhunut siivosti "seksistä" "petipuuhat", eli ihan voisitte katsoa ketä syyttelette kirjoittamasta "rivoja". Jätän tämän palstan kyllä unholaan, kummallista käytöstä ihmisiltä.

        After all, plussa onnea kaikille ja hyvää joulun odotusta :)


      • ei pahalla mutta
        alkup. kirjoittaja. kirjoitti:

        En minä kaivannut ohjeistusta "kuinka usein rakastella", koska se on jokaisessa parisuhteessa erilaista. Meillä on lapsia ennestään, joten tuskin meidän rytmissä mitään vikaa on. Ei kaikille ihmisillä ole tarvetta/SAATIKKA HALUJA harrastaa seksiä joka päivä, vaikka mekin olemme terveitä 25 vuotiaita. Lapset/työt ja perhe-arki jo usein vaikuttaa siihen ,että ovista tulee seurattua ja pyrkiä edes siihen aikaan sitten olla aktiivisempi. Vaikka toinekin lapsemme tärppäsi heti ensi kierrosta, ja esikoinen taas kierrolla 7. Hyvin yksilöllistä tämäkin.

        Lähinnä kaipasin yleisesti tukea siihen kun tuntuu ,että raskautuminen vie aikaa.

        Miten sinä voit stressata siitä, ettet raskaudu, koska sinulle kuitenkin on jo kaksi lasta, toinen 2:sta ja toinen 7:stä kierrosta. Ihmettelen syvästi. Olen onnellinen niistä kahdesta. Kyllä se kolmaskin tulee, jos noin herkästi olet saanut kaksi ensimmäistä.


      • Anonyymi

        Juhis saattoi erehtyä reiistä, kun se on kaukonäkönen!

        Tuuppas lastin Ykköseen ja imiriam kiljui ihmeissään


    • kertokaa..

      tyhmemmälle, olenkohan ymmärtänyt oikein että kun ovistikkuja käyttää ja sattuu saamaan plussan niin eihän se takaa sitä että munasolu irtoaa kuitenkaan? eikös ole ihan normaalia että nainen ei joka kierrossa välttämättä ovuloi. Eikös naisen orgasmi saata edistää munasoluirtoamista ja myöskin siittiöiden pääsyä oikeeseen paikkaa.

      Minä olen niin malttamaton ja stressaava ihminen että en koe hyväksi käyttää ovistikkuja, siinähän tulisin hulluks ku pitää vahtaa millon harrastaa seksiä. Ja kuitenkaan tikuttelu ei takaa että munasolu irtoaa saatika että tärppäisi. Jos oikein oon ymmärtänyt.

      Jokaiselle vauva tulee jos on tullakseen :) Hyvää joulun odotusta ja onnea testien tekemiseen.

      • taasen ;)

        tuo on totta, että vaikka ovuloisit ja kaikki olisi ajallaan niin hedelmöittyminen ei vain tapahdu!

        Mutta stressitömyys yms edesauttaa kyllä raskautumisessa ja ymmärrän kyllä (hyvien ystävien kautta) mitä on kun lasta ei kuulu! Mutta voin kertoa että lähes 3 vuoden yrittämisen jälkeen pari heitti hanskat tiskiin ja lopettivat tuijottamasta ovulaatiota ja kuinka usein (harrastivat 2-3 päivän välein) seksiä. No pari tutkittiin ja kummallakaan ei mitään vikaa ja hedelmöityshoitoihin olivat jonossa. Toisesta kierrosta sitten tuli raskaaksi ja lääkäri oli todennut vain että myös stressi, muut paineet yms muut ovat ehkä suurella todennäköisyydellä vaikuttanut eli kun otit herneen nenääsi kommentistani niin mietitkö mahdollisesti asiaa loppuun ennen kuin aloit vaahdota asioista?!

        ja mitä paneskeluun tulee niin käyttää saa termiä mitä haluaa mutta en menisi silti (jo aikuisena ja viisaampana) käyttämään sitä termiä toisen sukupuolielämästä. Kun ei puhuta omasta niin AINA pitäisi olla hieman fiksumpi ja puhua "siistimmin". Mutta ehkä 25 vuoden ikä ei välttämättä aina sitä opeta!


      • nuinniin
        taasen ;) kirjoitti:

        tuo on totta, että vaikka ovuloisit ja kaikki olisi ajallaan niin hedelmöittyminen ei vain tapahdu!

        Mutta stressitömyys yms edesauttaa kyllä raskautumisessa ja ymmärrän kyllä (hyvien ystävien kautta) mitä on kun lasta ei kuulu! Mutta voin kertoa että lähes 3 vuoden yrittämisen jälkeen pari heitti hanskat tiskiin ja lopettivat tuijottamasta ovulaatiota ja kuinka usein (harrastivat 2-3 päivän välein) seksiä. No pari tutkittiin ja kummallakaan ei mitään vikaa ja hedelmöityshoitoihin olivat jonossa. Toisesta kierrosta sitten tuli raskaaksi ja lääkäri oli todennut vain että myös stressi, muut paineet yms muut ovat ehkä suurella todennäköisyydellä vaikuttanut eli kun otit herneen nenääsi kommentistani niin mietitkö mahdollisesti asiaa loppuun ennen kuin aloit vaahdota asioista?!

        ja mitä paneskeluun tulee niin käyttää saa termiä mitä haluaa mutta en menisi silti (jo aikuisena ja viisaampana) käyttämään sitä termiä toisen sukupuolielämästä. Kun ei puhuta omasta niin AINA pitäisi olla hieman fiksumpi ja puhua "siistimmin". Mutta ehkä 25 vuoden ikä ei välttämättä aina sitä opeta!

        sehän ei vaikuta raskautumiseen milläänlailla,et saako nainen orgasmin vai ei.


      • kljdmpoenpi
        nuinniin kirjoitti:

        sehän ei vaikuta raskautumiseen milläänlailla,et saako nainen orgasmin vai ei.

        naisen orgasmi, eritoten miehen laukeamisen jälkeen edesauttaa naisen raskaaksi tulemista. orgasmi kai kuljettaa siittiöitä tehokkaammin perille.


      • kljdmpoenpi
        nuinniin kirjoitti:

        sehän ei vaikuta raskautumiseen milläänlailla,et saako nainen orgasmin vai ei.

        naisen orgasmi, eritoten miehen laukeamisen jälkeen edesauttaa naisen raskaaksi tulemista. orgasmi kai kuljettaa siittiöitä tehokkaammin perille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe