NFS PS Keulinta

nFs

ProStreetin ohjeis lukee et keulimiskisois on 3 tapaa pitää etukumit irti asfaltista mut en tiiä muita keinoi ku se et vaihtaa vaihteet sopivaan aikaan.. Tietäskö joku et mitkä ne 2 muuta tyylii on..?

12

2198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se jos

Pistää nitroa.

Mikä lienee kolmas, joku säätö?

• Intellectual

autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.

kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.

• Aina Lexuksella
        Intellectual kirjoitti:

autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.

kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.

Lexuksella oon saanu helposti täyden matkan keulintaa.

Miten muuten kun katsoo leaderboardia niin jään silti täyden matkan keulinnalla joitain satoja pisteitä parhaista.

Mitä siinä voi enemmän tehdä? Peruuttaa aluksi että keulii kauemmin?

• Intellectual

Corvetessa on osittain 4-tason viritysosat. Se on alkanut keulia, jos vaihtaminen menee aivan nappiin. naureskelukaasu on päällä. Minulla on toinenkin idea, mutta ei siitä enempää, kun en ole itse kokeillut.

• jaapinen

kertokaa

• Erikoista toimea

Ohjeimesta. Temput tehdään auton säädöllä.

Vaihdetta ja nitroa ihan samalla tapaa kuin normi kiihdytyksessä. Itseasiassa, voit ajaa keulivalla autolla myös keulien normaalin kiihdytyksen. Lisäpisteitä ei tule.

• kamalo

kannatta hankki camaro ja kaik viripalikat mitä saa ja muista että et paranna OLLENKAAN auton aerodynamiikkaa keulii ku se ois luotu siihe tehtävää

• paras on

keulintaan E92 bemari nelosen palikoin.

keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.

• mut
        paras on kirjoitti:

keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.

mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro

• Kun voittaa
        mut kirjoitti:

mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro

Grip Kingin.

Auton saa toki Grip-versiona, mutta nelos palikat on tarjolla edelleen kun vaihtaa auton tyylin gripistä (jossa se on huono) dragsteriksi.

=)

Eli ei tarvita koodeja, eikä tarvitse pelailla voittoja. Tosin itse olen pelannut suurimman osan autoistani kaikille nelosen palikoille. Siellä on muutama kisapäivä joissa saa noin viikon pelailulla hyvin upgradeja.

• nismo240sx
        paras on kirjoitti:

juu mä keulin iha hyvin 240säksällä nismolla. et se siitä ja yyber autoista.

• ae86

mun corolla ae86 4 tason osilla keulii 410m

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3635
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2570
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1817
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1678
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1592
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1456
    Aihe