ProStreetin ohjeis lukee et keulimiskisois on 3 tapaa pitää etukumit irti asfaltista mut en tiiä muita keinoi ku se et vaihtaa vaihteet sopivaan aikaan.. Tietäskö joku et mitkä ne 2 muuta tyylii on..?
NFS PS Keulinta
nFs
122250
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 12
Vanhimmat
Pistää nitroa.
Mikä lienee kolmas, joku säätö?
autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.
kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.
Lexuksella oon saanu helposti täyden matkan keulintaa.
Miten muuten kun katsoo leaderboardia niin jään silti täyden matkan keulinnalla joitain satoja pisteitä parhaista.
Mitä siinä voi enemmän tehdä? Peruuttaa aluksi että keulii kauemmin?
Corvetessa on osittain 4-tason viritysosat. Se on alkanut keulia, jos vaihtaminen menee aivan nappiin. naureskelukaasu on päällä. Minulla on toinenkin idea, mutta ei siitä enempää, kun en ole itse kokeillut.
kertokaa
Ohjeimesta. Temput tehdään auton säädöllä.
Vaihdetta ja nitroa ihan samalla tapaa kuin normi kiihdytyksessä. Itseasiassa, voit ajaa keulivalla autolla myös keulien normaalin kiihdytyksen. Lisäpisteitä ei tule.
kannatta hankki camaro ja kaik viripalikat mitä saa ja muista että et paranna OLLENKAAN auton aerodynamiikkaa keulii ku se ois luotu siihe tehtävää
keulintaan E92 bemari nelosen palikoin.
keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.
mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro
Grip Kingin.
Auton saa toki Grip-versiona, mutta nelos palikat on tarjolla edelleen kun vaihtaa auton tyylin gripistä (jossa se on huono) dragsteriksi.
=)
Eli ei tarvita koodeja, eikä tarvitse pelailla voittoja. Tosin itse olen pelannut suurimman osan autoistani kaikille nelosen palikoille. Siellä on muutama kisapäivä joissa saa noin viikon pelailulla hyvin upgradeja.
juu mä keulin iha hyvin 240säksällä nismolla. et se siitä ja yyber autoista.
mun corolla ae86 4 tason osilla keulii 410m