NFS PS Keulinta

nFs

ProStreetin ohjeis lukee et keulimiskisois on 3 tapaa pitää etukumit irti asfaltista mut en tiiä muita keinoi ku se et vaihtaa vaihteet sopivaan aikaan.. Tietäskö joku et mitkä ne 2 muuta tyylii on..?

12

2217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se jos

Pistää nitroa.

Mikä lienee kolmas, joku säätö?

• Intellectual

autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.

kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.

• Aina Lexuksella
        Intellectual kirjoitti:

autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.

kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.

Lexuksella oon saanu helposti täyden matkan keulintaa.

Miten muuten kun katsoo leaderboardia niin jään silti täyden matkan keulinnalla joitain satoja pisteitä parhaista.

Mitä siinä voi enemmän tehdä? Peruuttaa aluksi että keulii kauemmin?

• Intellectual

Corvetessa on osittain 4-tason viritysosat. Se on alkanut keulia, jos vaihtaminen menee aivan nappiin. naureskelukaasu on päällä. Minulla on toinenkin idea, mutta ei siitä enempää, kun en ole itse kokeillut.

• jaapinen

kertokaa

• Erikoista toimea

Ohjeimesta. Temput tehdään auton säädöllä.

Vaihdetta ja nitroa ihan samalla tapaa kuin normi kiihdytyksessä. Itseasiassa, voit ajaa keulivalla autolla myös keulien normaalin kiihdytyksen. Lisäpisteitä ei tule.

• kamalo

kannatta hankki camaro ja kaik viripalikat mitä saa ja muista että et paranna OLLENKAAN auton aerodynamiikkaa keulii ku se ois luotu siihe tehtävää

• paras on

keulintaan E92 bemari nelosen palikoin.

keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.

• mut
        paras on kirjoitti:

keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.

mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro

• Kun voittaa
        mut kirjoitti:

mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro

Grip Kingin.

Auton saa toki Grip-versiona, mutta nelos palikat on tarjolla edelleen kun vaihtaa auton tyylin gripistä (jossa se on huono) dragsteriksi.

=)

Eli ei tarvita koodeja, eikä tarvitse pelailla voittoja. Tosin itse olen pelannut suurimman osan autoistani kaikille nelosen palikoille. Siellä on muutama kisapäivä joissa saa noin viikon pelailulla hyvin upgradeja.

• nismo240sx
        paras on kirjoitti:

juu mä keulin iha hyvin 240säksällä nismolla. et se siitä ja yyber autoista.

• ae86

mun corolla ae86 4 tason osilla keulii 410m

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3345
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2744
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2374
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1707
    5. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    6. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1301
    7. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      8
      1275
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1223
    9. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      37
      1133
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      258
      1080
    Aihe