NFS PS Keulinta

nFs

ProStreetin ohjeis lukee et keulimiskisois on 3 tapaa pitää etukumit irti asfaltista mut en tiiä muita keinoi ku se et vaihtaa vaihteet sopivaan aikaan.. Tietäskö joku et mitkä ne 2 muuta tyylii on..?

12

2215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se jos

Pistää nitroa.

Mikä lienee kolmas, joku säätö?

• Intellectual

autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.

kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.

• Aina Lexuksella
        Intellectual kirjoitti:

autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.

kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.

Lexuksella oon saanu helposti täyden matkan keulintaa.

Miten muuten kun katsoo leaderboardia niin jään silti täyden matkan keulinnalla joitain satoja pisteitä parhaista.

Mitä siinä voi enemmän tehdä? Peruuttaa aluksi että keulii kauemmin?

• Intellectual

Corvetessa on osittain 4-tason viritysosat. Se on alkanut keulia, jos vaihtaminen menee aivan nappiin. naureskelukaasu on päällä. Minulla on toinenkin idea, mutta ei siitä enempää, kun en ole itse kokeillut.

• jaapinen

kertokaa

• Erikoista toimea

Ohjeimesta. Temput tehdään auton säädöllä.

Vaihdetta ja nitroa ihan samalla tapaa kuin normi kiihdytyksessä. Itseasiassa, voit ajaa keulivalla autolla myös keulien normaalin kiihdytyksen. Lisäpisteitä ei tule.

• kamalo

kannatta hankki camaro ja kaik viripalikat mitä saa ja muista että et paranna OLLENKAAN auton aerodynamiikkaa keulii ku se ois luotu siihe tehtävää

• paras on

keulintaan E92 bemari nelosen palikoin.

keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.

• mut
        paras on kirjoitti:

keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.

mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro

• Kun voittaa
        mut kirjoitti:

mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro

Grip Kingin.

Auton saa toki Grip-versiona, mutta nelos palikat on tarjolla edelleen kun vaihtaa auton tyylin gripistä (jossa se on huono) dragsteriksi.

=)

Eli ei tarvita koodeja, eikä tarvitse pelailla voittoja. Tosin itse olen pelannut suurimman osan autoistani kaikille nelosen palikoille. Siellä on muutama kisapäivä joissa saa noin viikon pelailulla hyvin upgradeja.

• nismo240sx
        paras on kirjoitti:

juu mä keulin iha hyvin 240säksällä nismolla. et se siitä ja yyber autoista.

• ae86

mun corolla ae86 4 tason osilla keulii 410m

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      133
      9603
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      168
      6112
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      172
      5441
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      33
      5387
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      6
      4462
    6. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      57
      4337
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      88
      3541
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      78
      3499
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2981
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      126
      2937
    Aihe