NFS PS Keulinta

nFs

ProStreetin ohjeis lukee et keulimiskisois on 3 tapaa pitää etukumit irti asfaltista mut en tiiä muita keinoi ku se et vaihtaa vaihteet sopivaan aikaan.. Tietäskö joku et mitkä ne 2 muuta tyylii on..?

12

2235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se jos

Pistää nitroa.

Mikä lienee kolmas, joku säätö?

• Intellectual

autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.

kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.

• Aina Lexuksella
        Intellectual kirjoitti:

autoon 3-tason jouset ja suorituskykytolppien yläpuolellaolevassa neliössä olevan numeron oltava taso 3.

kuulemma keulivat autot ovat porsse 911 GT2, viperSRT 10, mazda RX7 täysin tuunattuina. Ja ilokaasua peliin.

Lexuksella oon saanu helposti täyden matkan keulintaa.

Miten muuten kun katsoo leaderboardia niin jään silti täyden matkan keulinnalla joitain satoja pisteitä parhaista.

Mitä siinä voi enemmän tehdä? Peruuttaa aluksi että keulii kauemmin?

• Intellectual

Corvetessa on osittain 4-tason viritysosat. Se on alkanut keulia, jos vaihtaminen menee aivan nappiin. naureskelukaasu on päällä. Minulla on toinenkin idea, mutta ei siitä enempää, kun en ole itse kokeillut.

• jaapinen

kertokaa

• Erikoista toimea

Ohjeimesta. Temput tehdään auton säädöllä.

Vaihdetta ja nitroa ihan samalla tapaa kuin normi kiihdytyksessä. Itseasiassa, voit ajaa keulivalla autolla myös keulien normaalin kiihdytyksen. Lisäpisteitä ei tule.

• kamalo

kannatta hankki camaro ja kaik viripalikat mitä saa ja muista että et paranna OLLENKAAN auton aerodynamiikkaa keulii ku se ois luotu siihe tehtävää

• paras on

keulintaan E92 bemari nelosen palikoin.

keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.

• mut
        paras on kirjoitti:

keulintaan ei edes vaikuta pistääks aerodynamiikkaa keulaan vai ei, täysi matka aina. luulin ensin että se vaikuttaisi, mutta sitten kokeilin.

mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro

• Kun voittaa
        mut kirjoitti:

mut ota huomioo et nelose palika aukee koodeil tai sit voittamal niit kisapäivi ja niit voittamal tarvii hyvää tuurii eli jos et käytä koodei niin mielestäni paras auto on se camaro

Grip Kingin.

Auton saa toki Grip-versiona, mutta nelos palikat on tarjolla edelleen kun vaihtaa auton tyylin gripistä (jossa se on huono) dragsteriksi.

=)

Eli ei tarvita koodeja, eikä tarvitse pelailla voittoja. Tosin itse olen pelannut suurimman osan autoistani kaikille nelosen palikoille. Siellä on muutama kisapäivä joissa saa noin viikon pelailulla hyvin upgradeja.

• nismo240sx
        paras on kirjoitti:

juu mä keulin iha hyvin 240säksällä nismolla. et se siitä ja yyber autoista.

• ae86

mun corolla ae86 4 tason osilla keulii 410m

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1785
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1278
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      708
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe