Sankari koira

palkitaan taas

19

4391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sankarikoira, yhteen

      yhdyssana, sorry virhe. =)

    • palkittiin jo

      Sankarikoiria oli useita, jotka palkittiin. Ja palkinnot luovutettiin eilen , eli Lauantaina.


      • tuossa....

        linkin takaa kävi ilmi että Lauantaina! =)


      • MMJKLMÖS

    • Tuo on hieno ele Kennelliitolta :O)
      Ihmisen parhaalle ystäville upeista teoista tunnustus :O)

    • 10-24

      IHANA KOIRA < OLISI IHANAA OMISTAA BERNINPAIMENKOIRIA JA BERNHARDILAISIA < JA BERNINPAIMENKOIRA RICO

      • MMJKLMS

        OLISI UPEAA OMISTAA BERNINPAIMENKOIRA.KULTAINENNOUTAJA.SUURSNAUTSERI.LEONBERGER.SAKSANPAIMENKOIRA.NÖFFI.BERNHARDILAINEN.MASTIFFI.ROTTWEILER.DOBERMANN.NAPOLINMASTIFFI.SUURSNAUTSERI.SNAUTSERI.LEONBERGER.SUURSNAUTSERI JA 2 ALASKANMALAMUTTIA JA 2 BERNHARDINKOIRAA.1 0-1 PARTACOLLIE NIKI JA 4 NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA 2 SEKOITUSTA JA 3 1-4 NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA 6 BERNINPAIMENKOIRAA JA 1 BERNINPAIMENKOIRA NARTTU


    • sankareille!

      Pelkkä koiran olemus on niin lohdullinen ja ilahduttava ja sitten kun tällaista tapahtuu, ei voi kuin ihailla.
      Koiran vaisto, vainu, hajuaisti ym. ovat niin arvokkaat lisät tässä ihmisten maailmassa, että jokainen koira on arvonsa ansainnut.

      Suuri hali ja paljon rapsutuksia näille sankareille!!
      T: eläinystävät Keski-Suomesta

      • MMJKLMS

        AIVAN IHANA TÄLLÄSEN KUN JOSKUS SAIS NIIN EI OIS LENKKIKAVEREISTA PULAA < OIS SE IHANAA AINA KUN TÖISTÄ TULISI NIIN VASTASSA OLISI BERNINPAIMENKOIRA.NEWFOUNDLANDINKOIRA.SUURSNAUTSERI.BERNHARDINKOIRA.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.TANSKANDOGGI.COLLIE PK OVELLA


      • 0-8
        MMJKLMS kirjoitti:

        AIVAN IHANA TÄLLÄSEN KUN JOSKUS SAIS NIIN EI OIS LENKKIKAVEREISTA PULAA < OIS SE IHANAA AINA KUN TÖISTÄ TULISI NIIN VASTASSA OLISI BERNINPAIMENKOIRA.NEWFOUNDLANDINKOIRA.SUURSNAUTSERI.BERNHARDINKOIRA.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.TANSKANDOGGI.COLLIE PK OVELLA

        BERNINPAIMENKOIRA OLISI IHANA SEURALAINEN JA LENKKIKAVERI JA SITTEN VIELÄ SEURALAINEN JA SITTEN VIELÄ OLISI IHANAA OMISTAA NIITÄ 2 2-4 1-5 JA 2 2-4 UROSTA 1 NARTTU JA 5 UROSTA JA SITTEN VIELÄ BERNHARDILAINEN LK JA BERNHARDILAINEN PK JA 2 BERNINPAIMENKOIRAA UROS JA NARTTU


    • tätimonica

      "Palkittavista koirista alaskanmalamuutti Aku löysi kaksi myrskyssä kanoottiretkellä veden varaan joutunutta, kylmettynyttä henkilöä."

      Akulla sankaruus verissä.Oli tuolloin vielä alle vuoden,oliko 7kk ikäinen kun johdatti omistajaan pitkän matkaa metsään ja ihan väärään suuntaan päättäväisesti vetäen,kunnes lopulta löytyi hypotermiankourissa olevat kylmät,märät ihmiset.Ilman Akua he olisivat kuolleet,se oli enää hetkistä kiinni....

      • toivottavasti..

        tämä koira kasvaa lenkkeilevässä perheessä, koska vaikuttaa olevan todella "verissä" hätään joutuneen vainuaminen ja etsiminen.
        Voi kun näkisin tämän kultamurun? Missähän päin Suomea koira perheineen asuu?


      • tätimonica
        toivottavasti.. kirjoitti:

        tämä koira kasvaa lenkkeilevässä perheessä, koska vaikuttaa olevan todella "verissä" hätään joutuneen vainuaminen ja etsiminen.
        Voi kun näkisin tämän kultamurun? Missähän päin Suomea koira perheineen asuu?

        Kainuun korpimaisemissa ;)


    • kävin lukemassa

      Toivottavasti ei tule tarvetta sankarikoiralle tulevaisuudessa. Meinaan että ei niin kovin kivoja nuo tulipalo/sairaskohtaus/kanootin kaatuminen :)

      Onnea mielettömästi näille hyville koirille ja omistajille. Koirien päivä on joka päivä - hoidammehan hyvin ystäviämme.

      • mmjklms

        OIS IHANAA OMISTAA SUURSNAUTSERI.SNAUTSERI.NEWFOUNDLANDINKOIRA.BERNHARDINKOIRA.BERNINPAIMENKOIRA.ALASKANMALAMUTTI JA LENKKIKAVERINA BERNINPAIMENKOIRA RICO JA SITTEN VIELÄ 2 BERNINPAIMENKOIRA NARTTUA NITA JA IITA JA ALASKANMALAMUTTI DEVIL JA PARTACOLLIE NIKI JA 2 BERNINPAIMENKOIRAA DEVIL JA RICO


    • kuin

      Jossain kunnissa joululoma on tärkeämpi kuin ihmisten terveys, koirista nyt puhumattakaan.

      Onko tässä laitaa.

      22.12.2007 18:23 Puhdistus jatkuu joulunpyhien jälkeen.

      Mikä puhdistua. Kuulostaa pahaenteiseltä...

      • numero28

        OLISI IHANAA OMISTAA JOSKUS BERNINPAIMENKOIRA TAI SUURSNAUTSERI TAI VAIKKAPA SNAUTSERI TAI ROTTWEILER


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe