Hei!
Appiukko täyttää vuosia ja olemme päättäneet anopin kanssa hankkia hänelle lahjaksi undulaatteja 2 kpl, tykötarpeineet. heillä on huiukan kokemusta kyseisestä linnusta koska ovat hoitaneet muutaman kuukauden mummon lintua. nyt kysynkin että kasvattajalta vai eläinkaupasta linnut? Kuljetus talvella miten? ja 2 tyttölintua vai 2 poikalintua, pesimistarvetta kun ei ole. Appivanhempani ovat eläkkeellä ja eläinrakkaita molemmat joten sopivat varmasti siinä mielessä hyviksi lintuharrastajaksi. Häkki ostetaan käytettynä jos mahdollista joten kaikki tiedot ja vinkit tervetulleita tässä sähköposti osoite jos löytyy Tammisaari/Karjaa häkkiä
[email protected]
Vanhukselle lahjaksi
1
395
Vastaukset
- -M-
Lukaisepa nuo linkit mitä juuri laitoin tuohon seuraavaan kysymykseen tällä palstalla, sieltä löytyy paljon perustietoa linnun hankinnasta ja hoidosta ja varusteista ja tuosta kuljetuksestakin. Tärkeintä varusteissa on olla pihistelemättä häkin koon suhteen, mitä isompi sen parempi, kun harvoin kuitenkaan on mahdollisuutta ihan koko aikaan lintuja pitää irrallaan ja valvonnassa. Ja koossa merkitsee nimenomaan häkin pohjan koko, metrin tai kahden korkeudesta ei liikkumisessa ole iloa jos lentoala on akuankan kokoinen.
Muistathan kuitenkin, että elävää eläintä ei kannata antaa yllätyslahjaksi jossei ole ihan 100% varma siitä että lahjottava on elävää vailla ja valmis niistä vastuun ottamaan parhaimmillaan seuraavaksi 10-15 vuodeksi. Mahdollisesti lahjottava myös haluaisi osallistua lemmikin ja varusteiden valintaan, joten ehkä paras olisi joku lahjakortti jossa luvataan lemmikki ja varsinainen hankinta sitten yhteistuumin juhlakalun kanssa.
Undulaattien kyseessäollessa voi ihan oman maun mukaan ottaa joko naaras- tai koirasparin tai ihan oikean pariskunnakin, ilman pönttöä ei poikasia tule (kunhan vähän katsoo etteivät ala vaikka johonkin kirjahyllyyn pesää väkertämään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483