Rock,Punk,Emo

AUTTAKAAAAAA

Auttakaa! Olen yrittänyt etsiä jotain kauppoja netistä mistä löytäisin Emo,Punk ja Rock vaatteita voisitteko ehdottaa jotain kauppoja hesasta. Tiedän jo cybershopHellsinki,Backstreet ja ....en kait muita!pliis auttakaa!!!! T:epätoivonen

28

6401

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meetwurstinakki

      Njäääh, laiskat ja mielikuvituksettomat wnb-mielikuvituksekkaat ihmiset ostaa niitä valmiiksi revittyjä paitoja, joissa on hakaneulatkin valmiina.. ;)

      Okei okei, on mullakin jotain vaatteita sieltä.. :)

      Mutta itse suosittelen kirpputoreja. Sinne vaan penkomaan ja mielikuvitus lentämään. Jos ne tuntuvat pelottavilta/epäilyttäviltä, niin voi käydä vaikkapa UFF-kirpputoreilla. Sinne on valittu vain hyväkuntoisia vaatteita. Kirppareilta löytää ihan uskomattomiakin aarteita. Ja halvalla. :o

    • SCK[NU]

      ...kaupoista yleensäkkään löydy. Ja emo ei ole vaatekulttuuri, paitsi niin sanottu vale emo. Oikeat emoiksi kutsutut ihmiset ovat ihmisä, jotka voivat vaikka onnellisesti bilettää, ja vartin päästä ajatella että maailma on yhtä hellvettiä. Gootitkin tekevät itse vaatteensa, joten rupea neulan kanssa kuule vain väsäämään! ^^

      • bvbarmy

        tosi moni on vaan pelkästään emo tyylinen eikä välttämättä kuuntele esimerkiksi tietynlaisia musiikkityylejä jotka olisivat tyypillisiä emoille itse olen emo ja itselläni on jonkin muodon syömishäiriötä ja viiltelen (juurikin stereotyyppejä emoista) ja suosin screamoa hyvinkin paljon


    • sieltäsaa

      On mielestäni paras.

      Valikoima laajentuu ja netistäkin saa tilattua


      www.cybershop.fi

      • kakka

        paras


    • maumiu x)
    • \,,/

      suosittelen lämpimästi emp:tä! Löydät niin korut, esineet kuin vaatteetkin sieltä.

    • punkkimuija

      Punk on sitä et on oma ittensä, pukeutuu miten lystää, ei voi määritellä mtn. "punk vaatteita", hitto. t. punkkarimuija

    • shock kid

      mä ainaki tilailen grindstoresta vaatteitani. (:

    • ciccie

      kirpparit olis kova sana

    • EmoDyyppi. (:

      Mijau (: Kaikkialla on kallista.
      Kokele totaa..KIRPPUTOREJA :'3

    • Nasdy.

      Ömm.. Tee itse vaatteesi ? Eiku otat vaan neulan käteen ja ompemaan (: ♥

    • emozzz

      www.cybershop.fi
      www.emp.fi

      noista mä ainaki tilailen ! (: ja iha tällai btw, emo ei ole pelkkä tyyli, eikä itseasias voi sanoo "jes mistä saan emo vaatteet haluun olla emo!?" .. siihen tarvitaan sitä asennettaki, ja riippuu mistä musiikista tykkää yms..

    • noita on jonku verra

      www.hottopic.com
      www.grindstore.com/
      www.cybershop.com

      • joku vaa

        mäkin suosittelen noita! cypershopista ei niinkää oo hyötyy, mut noi kaks ekaa, toi toka on halvin!:)


    • kawaiiemogirl
    • lifemocker
    • Lontoon skidit

      Katos joku punk-dokkari tai maukka perusjätkän video niin johan on punk-tyyli kondikdessa sen jälkeen :)

    • beatenandthedamned

      www.emp.fi käy kyllä kaikkien noiden kolmen listaamasi tyylin puitteisiin c: eli kannattaa tsekata, sieltä saan aina halvimmat vaihtoehdot esimerkiksi bändipaitojen suhteen.

    • HellIsBeatifulPlace

      joo kaikki valittaa ''vittu ei punk tyyliä osteta!'' yms
      mut joo iteki oon tälläne perkeleeen punkkari mut miten sit parhaite saa kuvailtua niit vitun vaatteit jos ei sano et juu sellasii punk vaatteit :p

      joo oon helvetin hyvä selittämään :DD

    • EmoRokkari

      Ite menin ostarille josta löysin paljoo hienoi vaatteita. Yhdistelee vaa eri vaatteita ja siit voi tulla jotai hienoo. Kirpparitki käy. Hiustyyli kertoo paljon kans :D mul on ainaki välil päällä mustaa vaa joskus värikästä

    • bLuebanana
    • veerasti
    • Emogirl.

      Mun mielestä Backstreet on paras! :)

    • jajaaaa

      Ei punk vaatteita osteta, ne TUUNATAAN/TEHDÄÄN itse! -.-
      Ottaa vaa päähän, sori.
      Itsekin olin tuommoinen pikkupaska vielä pari vuotta sitten kunnes valaistuin ja aloin penkomaan kirpputoreja.

    • rock2
    • empempemp

      EMP

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe