Maanantain

TALENTTI?

Ruokojärven kaava. Siinäpä sitä talenttia vasta onkin

10

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne jarrumiehet/naiset vaalit on tulossa. Olisiko se Varkauden kehätien eli kiertotien jatke jos ei silloin asian voi unohtaa ja rakentaa Ruokojärvelle vain kevyenliikenteen väylä. Pitää muistaa että sen minkä valtio antaa se kannattaa hyödyntää joka täällä typeryyttä aina unohdetaan kun ollaan niin viisaita ettei ymmärretä mitä ollaan päättämässä. Oikeasti virkamiehet on tyhmiä kun eivät osaa valistaa tietämättömiä valtuutettuja mikä on Varkauden etu. On selvää ettei joku terveys tai opetuspuolen ihminen ymmärrä kaavoituksesta tai tekniikasta jotka ovat valittuja luottamustehtäviin siksi pitäisi kerätä kaupungin viisaat hoitamaan noita tärkeitä asioita joilla tää talous saadaan raiteilleen.

      • tutkiskella

        tarkemmin sitä kaavaa. Kaava on vuosia vanha, eikä täytä tämän päivän vaatimuksia. Miksi yleensäkään tuodaan kaava uudelleen valtuustoon, kun siinä ei ole mitään muutoksia. Taitaa olla yhden ihmisen etu(raha) liiaan voimakas, mutta eihän suurin osa valtuutetuista edes tajua asiaa.


      • valtuusto-opet

        ajaa tämän kylän asiat persiilleen. Ajavat vain omia etujaan.


      • tyhjennys

        on meneillään ja demarit ei tajua sitä vieläkään.


      • siellä ;=)
        tyhjennys kirjoitti:

        on meneillään ja demarit ei tajua sitä vieläkään.

        hallituksen puheenjohtajana hääriikään. Jokohan laivan keula alkaa kääntyy vihdoinkin.


      • avosylin

        teidät päähänpotkitut Varkautelaiset vastaan tänne Leppävirralle. Muutama vuosi ja olemme suurempi kunta kuin Varkaus ja Heinävesi hulehtii lopuista Varkauteen jääneistä.


      • OHJAUS
        siellä ;=) kirjoitti:

        hallituksen puheenjohtajana hääriikään. Jokohan laivan keula alkaa kääntyy vihdoinkin.

        Huruslahdelle tapahtuu demareiden omalle laiturille.


      • manantaihan
        avosylin kirjoitti:

        teidät päähänpotkitut Varkautelaiset vastaan tänne Leppävirralle. Muutama vuosi ja olemme suurempi kunta kuin Varkaus ja Heinävesi hulehtii lopuista Varkauteen jääneistä.

        ratkaisee minne kylä on menossa, mutta tajuaako demarit sitä.


      • olla...
        manantaihan kirjoitti:

        ratkaisee minne kylä on menossa, mutta tajuaako demarit sitä.

        demariryhmä ainut ryhmä tuossa kaava asiassa joka on ollut sitä puoltamassa,,,että silleen


      • kääntyy
        siellä ;=) kirjoitti:

        hallituksen puheenjohtajana hääriikään. Jokohan laivan keula alkaa kääntyy vihdoinkin.

        ja hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe